hopelijk HCG tjes die aan het dringen zijn om te vermenigvuldigenwant je bent nog steeds in de race,nog geen ongie te bekennen. hup hcg,hup hcg,hup hcg
nou als iemand nog tegen je durft te zeggen dat je een vage test heb,,,moet ie ff naar deze kijkenecht knalblauw
Hoihoi, Ik wil graag zwanger worden en ben begonnen met sensitest ovulatie testen. Mijn laatste ongesteldheid begon op 28 oktober. Op 6 november (dag 10) ben ik begonnen met testen. Toen had ik een streep maar niet zo dik als de controlestreep. vandaag weer getest (dag 14) en nu is er weer een streep maar deze is wel minder duidelijk als de eerste keer. Is mijn eisprong nu al geweest? Dat is wel heel vroeg toch? Ik heb namelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen. Heb by the way wel sex gehad op dag 9. Heeft iemand ervaring hiermee? Thanks!!!!
Als jij een cyclus hebt van 28 dagen, dan is vaak je eisprong op dag 14. Wat betekent dat een ovulatietest op dag 12-13 al positief kan zijn! Als jij tussen dag 10 en 14 niet hebt getest, dan ben ik bang dat je je piek hebt gemist en dus ook de aankondiging van je eisprong!
Goedemorgen, Ik heb niet meer getest vanochtend want de ongi komt eraan Misschien dat ik me daarom zo ziek voelde. Jammer maar ik ben ook wel weer opgelucht. Alles doet het en ik kan nu tenminste verder met de volgende ronde. Natuurlijk vanochtend nog niet getempt maar ga ik morgen mee beginnen. Tot later dames, ff kinderen naar school brengen Liefs Gwen
jammer Gwen , wel duidelijkheid , maar ja niet de duidelijkheid die je wilt hebben , dikke kknuuffffff
Nee helderrood stolseltje vanochtend. Tot nu toe verder niks meer. Maar ik denk dat het wel verder doorzet in de loop v/d dag. Ik heb ook hoofdpijn. Maakt het helemaal gezellig:x Ach weet je, ik vind het niet eens erg. Ik vind het alleen zo jammer dat mijn boobies zo heftig gereageerd hebben. Die zagen er toch behoorlijk zwanger uit. Maar het echte oergevoel van zwanger zijn bleef uit. En nu weet ik dus waarom Dus een beetje dubbel. teleurgesteld in mijn lichaam omdat het me toch een beetje voor de gek heeft gehouden, maar aan de andere kant toch ook wel trots. Mijn cyclus is toch maar mooi weer op gang gekomen. Ik denk ook echt wel een eisprong te hebben gehad en nu weer ongi aan het worden. Maar ik dacht op 25 okt. een eisprong te hebben gehad, dan was mijn lf fase 16 dagen. Lijkt me wat lang?! Maar goed op naar de volgende ronde met een superei Liefs Gwen
Hey jekkie zeg !! Ik duim dat het toch lekker wegblijft! En dat alle andere symptonen echt bij een zwangerschap horen !!!
nou bij mij zijn de duivels toch doorgebroken maar goed, nu kan ik me weer concentreren op de ovulatietesten hihi....en zo blijven we testen!
Hall dames, Willen jullie ff in ijn album gluren en turen. Volgens mij heb ik een heel licht streepje (zit ook nog voor mijn nod) of ben ik mezelf nou gek aan het maken. De foto's zijn niet zo heel scherp, maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. O ja, ik ga sowieso vrijdag nog een test doen
Ongi worden is natuurlijk nooit leuk maar dit is wel mijn 1e echte. Dus nu gaan we ook echt beginnen voor mijn gevoel. Natuurlijk hoopt iedereen direct zwanger te worden, maar ik schat mijn kansen op 1 of andere manier groter deze ronde dan de 1e ronde. Ik heb in elk geval een hoop geleerd de afgelopen ronde, dus ben er deze keer helemaal klaar voor. Liefs Gwen