@ hellie Ja het is een heel licht streepje maar dat komt vast omdat je nog voor je nod zit. Vrijdag wordt het vast een mooi streepje. Ik ben benieuwd maar ziet er goed uit8) Groetjes Gwen
Bedankt voor alle reacties. Ik ga morgenvroeg nog een keer testen met ochtendurine, zal de foto er dan ook even opzetten als ik dan een streep heb...
@ gwen; he meis dat is balen joh!Maar wat je zelf zegt, je mag weer trots zijn op je lichaam, want die doet t toch mooi wel weer! @hellie; ik zie em ook hoor, duim voor je voor vrijdag!
Ik zat in het verkeerde topic, Hihih. Hallo Dames, ik heb vanmorgen getest, en zelf zie ik echt een super vaag lijntje maar dat ook echt heel vaag als ik in het licht kijk... Dat turen doen me ogen van zeer. Ik vroeg al in een ander topic of de 2v5 van kv ook voorgesrukte lijntjes hadden maar dat blijkt niet zo te zijn... Ik weet niet hoe ik hem in het negatief moet zetten
Sorry Vonnie, ik zie hem niet Maar dat kan ook aan mijn ongeoefende ogen liggen (kom in dit topic voor training )
Denk dat je over 2 dagen nog een testje moet doen, als je dan nog niet ongi bent geworden(weg ongi, blijf weg!)... dan moet ie als t goed is duidelijker zijn! Denk wel iets van een streepje te zien maar dan moet ik echt wel super gluren hoor. Heb ik ook gehad hoor met een test op foto proberen te zetten dat dat niet gaat, ga voor je duimen!
Ja...en 2 dagen geleden was ie echt spierwit toen zag ik niet eens een vaag lijntje. Maar nu als ik hem in het licht houd echt een heel vaag lijntje... Maar idd moeilijk om op foto te krijgen hoor. Ik heb wel erg last van me (.)(.) als ik er op druk helemaal. Smorgens last van vreselijke krampen moet zowat dubbel lopen en savonds rare steekjes ook met vlagen misselijk. Maar we wachten wel af. Bij me andere kids heb ik ook laat Posi getest hoor dus denk eigenlijk nu ook. Was wel benieuwd of jullie het ook zagen. Nog bedankt dat je hem in het neg gezet hebt. Liefs
@Gwen,,vreselijk balen meis:x:x:x!!had het zo gehoopt voor je @hellie,,ja ik zie hem echt hoorgaat de goeie kant op
Ik zie helaas niks. V/d week had ik ook opeens een test ertussen waar, als je goed keek, een licht lijntje op te zien was. Zowel de testen ervoor als erna, bleven wel wit. Vandaag ongi geworden. maar vind het nog steeds raar dat die ene test een superlicht roze lijntje liet zien. Allemaal dezelfde testen: 2v5 van kv Succes, ik ga voor je duimen. Over 2 dagen nog es testen, want als je hcg aanmaakt moet het streepje dan beter zijn. Liefs Gwen