Op de negatiefe versie zie ik hem ook niet maar op de gewone foto 1 pagina terug zie je hem wel zitten...
Gwen is alweer druk met ronde 2 bezig Geen tijd om sip te zijn. (sint maarten vandaag) Ik ben alweer ovu testen aan het vergelijken. Ik denk dat ik sensitesten ga bestellen voor deze ronde. of toch maar babyboomshoptesten of Haha tja voor je het weet ben je alweer vruchtbaar hè Ik heb die etos multi zwanger worden pillen in een lege vitaminepot gedaan. (zaten eerst multi-compleet vita. pillen in) Ik vind die doordrukstrips onhandig. Dus nu staat ze in een pot de keuken bij de kraan. (goed in zicht anders vergeet ik ze) Wel even vriendlief inlichten straks Want oude etiket zit er nog gewoon op haha Ik heb ook bij action een (roze) documentenkoffertje gekocht. Mijn 'zwanger worden' koffertje. Daarin heb ik; - een collegeblok met ruitjes (voor temp.graf, stel dat de pc crasht) - een notitieblok (om elke dag event. veranderingen bij te houden) - zwangerzapnotities (boekje met info over de cyclus e.d.) - zwangerschapstesten (vakje voor ovutesten moet nog gevuld) - verschillende kleuren pennen (handig voor grafieken) - etos multi zwanger zijn pillen ( in aanb. gekochten met zw worden) Zo heb ik alles bij elkaar. Het leek me wel leuk om zo met het zwanger worden/zijn om te gaan. En zo berg ik mijn 'geheime info' makkelijk op voor nieuwsgierige oogjes. Misschien een leuk idee? Liefs Gwen
@ Gwen; Wat goed zeg! En wat lekker geordend! Ik ben jaloers op je. En zeker een goed idee. Mocht het bij mij deze ronde ook niet raak zijn ga ik je na doen. Vind je dat goed?
Dames werk aan de winkel..... Ik ben deze ronde weer eens aan de gang gegaan met ovutesten (is de 2e keer dat ik ovutesten gebruik) De 1e keer met matcare testen en een duidelijk positieve test gehad (zelfs 3 dagen op rij) voor deze ronde heb ik sensitest en dan de dipstick besteld (vanwege de kosten ook) Dit is de test van vandaag (gezien mijn onregelmatige cyclus ben ik vanaf dag 6 al om de dag aan het testen en sinds gister dagelijks) Zoals ik hem zie gewoon negatief zelfs helemaal geen streepje te bekennen! Wordt vervolgd......
en dan nu de matcare test van vandaag (heb er nog 4...) ook niet positief maar wel een duidelijk streepje...... Meer dames die dit hebben meegemaakt??? Ik moet zeggen dat ik die sensitesten dus niet vertrouw....
Ik zie ook maar 1 streepje dus idd negatief. Enig idee wanneer je een ei kan verwachten? Ga je nu dagelijks testen? Ik wil deze maand ook met sensitesten gaan beginnen. Groetjesss
De cyclus (in aug) waarbij de ovutest positief was was op dag 12 van 23 cyclusdagen. M'n vorige cyclus was weer 27 dagen...dus geen idee wanneer ik het kan verwachten, vandaar de ovutesten.
Ja deze is idd anders. Vorige ronde ben ik op dag 11 begonnen met babyboom. Eerste dagen lichte 2e streepje. toen 1 dag duidelijk donkerder en gelijk aan controlestreep. Toen 1 dag niet getest, was het zat en vertrouwde de boel niet echt. De dag erna toch maar weer getest, en opeens had ik nog maar 1 streepje. Dus denk toch dat ik mijn ei min of meer gevonden heb. Maar van mij mag het wel een wat duidelijkere ja of nee zijn. Vandaar dat ik deze ronde andere wil proberen. Moeilijk hoor die ovutesten Succes, Gwen
Nou ik vind de ja of nee wel duidelijk moet ik zeggen, net zo donker als de controlestreep is een ja maar ik vind het verschil in testen zo vreemd...de sensitest geeft helemaal geen teststreep en de matcare wel (en deze test is nog steeds een nee want hij is niet donker genoeg...)
Natuurlijk vind ik dat goed daarom heb ik het juist hier gezet. ik dacht misschien goed idee, daarom. (met de ah-puzzeltjes had ik op school ook als 1e bedacht om het vast te zetten met plakbandjes op de achterkant) Breng orde in uw chaos!! ofzoiets haha wel knap voor een adhd-er hè?! Ach een mens leert wel met z'n handicap leven. Liefs Gwen
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik vond het in het begin verwarrend dat er wel een 2e streepje bleef komen en goed naar het kleurverschil moest kijken. (liever gewoon of wel of geen 2e streep) Maar ik heb ze bewaard. En achteraf kon ik wel duidelijk het verschil zien. Misschien reageerd de ene test al met een lagere lh-waarde? Verwarrend is het verschil wel
Leuk dat koffertje!!! Heb toevallig net een schriftje gekocht! Groot erboven gezet ZWANGER WORDEN DAGBOEK Nu heb ik vanaf 21 oktover (1e dag cyclus) alles een beetje opgeschreven ..wanneer begonnen met ovu test en wanneer hij positief was en elk klachtje dat ik elke dag voorbij zie komen...ook al hebben die klachtjes waarschijnlijk helemaal niks met een eventuele zwangerschap te maken (zou nog iets te vroeg zijn lijkt me) maar lijkt me wel handig om een patroon in mn cyclus te vinden! En mocht het nu wel raak zijn heb ik vast een mooi begin van mn zwangerschapsdagboek! x
@ Anna; Dat is ook toevallig. En trouwens ook een leuk idee. Dan kun je gewoon doorgaan met schrijven.
Ben weer lekker terug van sint maarten lopen. Mijn jongste had geen zin meer. Heb haar lekker gedouched en ligt alweer vanaf zeven uur op bed te slapen. Nu zijn er al een kwartier geen kindjes meer langs geweest. Heerlijk. Ook weer gehad.
Dat is ook een mijn bedoeling. Alles een beetje bijhouden. Zodat ik precies kan zien of ik iets al eerder heb gehad/gevoeld en wanneer. En als ik dan zwanger ben kan ik gewoon verder gaan. Leuk ook ter herinnering. Want mocht ik zwanger worden, dan is het toch echt de laatste keer. Maar dan ga ik het wel verder opschrijven in zwangerzapnotities. Want naast de informatie die er in staat, kun je hier van dag tot dag alles bijhouden. Ook een soort dagboek dus. Maar zover zijn we nog niet dus voorlopig schrijf ik in het gewone notitieboekje (schrift met harde kaft) Ik ben wel blij met mijn koffertje trouwens, als ik hem zie voel ik gewoon een geheimzinnige blijdschap opkomen. Liefs Gwen
Vonnie, Mijn "streep" zag er exact uit als die van jou (alleen kreeg ik het niet op de foto) en ik ben toch ongesteld geworden. Over 2 dagen nog eens testen is het enige wat je kunt doen. Succes