Hey dames, dat dacht ik ook, want het is weer als sneeuw voor de zon weg we zullen het zien, zodra ik een betere foto heb horen jullie het
Nou sta ik vanochtend buiten met een net-gedaan testje in mijn hand (weer supermarkt). En wat zie ik na 3 minuten !! JA een duidelijkere streep dan eergisteren!!! Dus ik wacht netjes op de klok tot de 10 min. voorbij zijn. Loop naar binnen om er een foto van te maken. Wat denk je ..................... duidelijke streep weg !!!!:x Nu staat er alleen nog een lichtere streep (net zoals die van eergisteren)
@astridi: misschien een ander merk testje er tegen aan gooien? Want zo te horen is die niet erg betrouwbaar... @mama chan: ik zie heel goed de strepen dus denk dat je een innesteling heb gehad? Ik hoop het voor je maar klinkt allemaal zeer positief ! Ben benieuwd naar je volgende test!
hey meiden, geweldig topic, ik moest er wel om lachen. als ik weer testjes heb dan zet ik ze hier neer hahaha. XXX Gusam
Mijn 1e zw = dochter, direct raak Mijn 2e zw = zoon dik 2 jaar voor geklust Mijn 3e zw = zoon direct raak Zou toch leuk zijn als het bij jou nu direct weer raak zou zijn. Raar hè dat het bij de 2e dan opeens zolang kan duren Bij mij was er nl niks medisch. bij jou dan? Groetjes Gwen Ps andere meiden die dit ook hebben gehad?
ASZ-Clubleden: Gwen81 Nummer 4 Mamma chan Chenoby Monieqje LiesAmber Mennie Marjon 2 Rachell Nog iemand vergeten? Laat het me weten8)