Morgen misschien een digi wagen dan. Als je man Zwanger op zo'n test ziet staan is het duidelijk toch. Ik had n.l op mijn eerste test ook een heel vaag streepje, maar zelfs de gewone digi van CB gaf zwanger aan.
als ik heel goed tuur,,zie ik in de verte wel een streepje zou morgenochtend nog een x proberen!!!succeshet is en blijft een spannende hobby
En helaas een hele dure ik denk dat het weer een paar euros kost elke maand mischien wel 50 vreselijk bah herken je dit ook? waneer mag je weer testen?
Ik herken dat ook, ik heb er ook last van ik heb nu al twee dagen dikke slijm rosig. maar heb jij helder bloed? wat ik mij heb laten vertellen is dat het een innestelingsbloeding kan zijn, maar ik weet het echt niet en wil je zeker geen valse hoop geven. @ mam1982 ik zie ook wel een vaag streepje wel goed turen maar zou gewoon nog eens weer testen op je nod
Hoi Narcisje, Het zou inderdaad je ongi kunnen zijn, maar ook een innsetelingsbloeding (hoop het voor je). Ik had afgelopen woensdag een hele lichte posi test en donderdagochtend toen ik naar het toilet ging ben ik ook wat bloed verloren, maar ben wel zwanger... Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook. Ik ben bang dat je niet meer kunt doen dan nog even afwachten, als het niet doorzet is het waarschijnlijk toch de innesteling geweest. Heel veel succes.
dank je welja ik ben ook heel wat euro's lichter ondertussen heb vandaag nog even een cb met indicator gedaanmaar hij gaf netjes 3+ aan dus ben nu wel uitgetest jij heel veel succes meid!!I'LL BE WATCHIN YOU!!
ja gelukkig gaat alles ok!!ben wat minder misselijk gelukkig!!voel al van alles veranderen in me buik,maar is ook al de vierde zwangerschap,,denk dat alles sneller gaat uitzetten?????:d
Heey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Het doet me heel goed te weten dat er toch mensen zijn die me wel begrijpen . 't Is hier niet echt een vrolijke boel, hij heeft het me wel vergeven, maar het spookt nog wel rond in z'n hoofd. En hij is ook niet echt lekker, waarschijnlijk heb ik hem aangestoken met de mex. griep. Ik begin al wel wat positiever te worden, kreeg ook nog een berichtje van AtridDi over de pendel, dus ja, in m'n hoofd is die streep al een stuk donkerder. Nou ja, we zien wel. Thanks nog een keer voor jullie allemaal! Liefs Anntje
Verder natuurlijk succes voor iedereen met testen. Hopenlijk gaat het jullie wat makkelijker af dan mij vandaag...
Wat typisch van mijn pendel! En dan te bedenken dat ik gisterenavond voor de lijst met inzenders (incl. jij dus) gependeld had ... en vanavond pas het tegen je kon zeggen... Ik hoop dat ie uitkomt !!
volgens mij was mijn test vals posi want heb zojuist met een digitale met indicator van cb gedaan en die zei niet zwanger. Was niet met ochtend urine heb al 1 keer geplast en 1 koffie op maar ik zie het somber in! Wacht gewoon me ongie af...
deze test is van vanmorgen ik heb een gewone predictor test gedaan. jullie moeten nog wel een beetje turen haha Bekijk bijlage 29528
Haha ik ben ook aan het turen maar ik kan het moeilijk zien wat stom zeg, ik had hem op de camera en daar was hij best duidelijk sorry dames ik hoop jullie morgen een duidelijkere test te mogen laten zien. mam1982
Dat hoop ik ook voor jou, mam1982! Want om heel eerljk te zijn, kan ik hier helemaalniets van maken...