als ik heel goed kijk en tuur , zie ik volgens mij iets , en dat zag ik gisteren niet op je testjes , dus hopelijk wordt ie steeds duidelijker...
He monieqje, dat is balen joh!Maar je moet nog een paar dagen he, probeer het "rustig"af te wcahten. Ik blijf duimen voor je. @Antje, ook voor jou, duim, duim, duim,
Hoi Hoi, Ja he dat vond ik ook wel gisteren was hij echt vaag en nu echt duidelijker ik heb er ook een van de supermarkt gedaan en daar staat ook een lichtblauw streepje op, het is zo spannend ik hoop echt dat ik binnenkort een duidelijkere test aan jullie mag laten zien. Ik begrijp dat je niks kan zien het is ook echt turen hoor. Marjon2 die heeft het verschil gezien dus die kan ook verschil zien O meiden ik hoop het voor jullie allemaal
Ik zie ook zeker wel een streepje idd goed turen maar hij is er wel Ik hoop dat je ons morgen of waneer dan ook kan verblijden met een mooie rose test.
Hallo meiden, Ik heb vanmorgen ook een testje gedaan, maar in het echt is er wel iets te zien (heeeeel licht) maar op de foto is hij (bijna) niet te zien. ik had mijn banner al aangepast omdat ik gister bruin verlies had, maar nu is dat weer over. willen jullie even meekijken?
Ik denk als ik heel goed ik iets zie maar om je eerlijk te zeggen kan ik het niet goed zien, ik kan je foto ook niet vergroten om goed te turen. Maar een streep is een streep hoor ik hoop dat hij snel duidelijker mag zijn. hoeveel dagen voor je nod is de test? Groetjes Wilma26
Hee herkenbaar hoor haha, ik mag over 7 dagen testen maar ik heb echt klachten waarvan ik denk goh zou ik nu al niet kunnen testen maar ik moet mij nog maar even in houden. Ik hoop dat je test snel mooi rose wordt
Hoi, Ik dacht dat ik nog wel ff geduld had om te testen; niet dus. Een Kruidvat test geeft een licht plusje aan.. Dat zou betekenen dat het dus echt zo is?! Afg. zondag een andere test toen dacht ik dat ik't verkeerd zag, een indrooglijntje maar deze zie ik toch beter en hoef ik niet onder de lamp te houden om het te kunnen zien. Iemand ervaring met deze testen, kunnen ze me voor de gek houden? Kan geen normale foto maken.. Liefs
meiden hoe groot is de kans dat ik toch nog posi kan testen na die nega digitale van vanmorgen (niet met ochtend urine gedaan, had al 1 x geplast en 1 koffie op?) Mijn hoop zakte vanmorgen in 1 keer weg, maar kan ik nog posi testen?
Heey Monieqje, Ik heb geen ervaring met de digitale cb, maar dit vond ik op hun website: Als je test vóór de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen en een Niet zwanger resultaat krijgt, kan het zijn dat je toch zwanger bent maar dat het hormoongehalte in je urine nog niet hoog genoeg is om met de test te kunnen waarnemen. Klinische testen met de Clearblue digital zwangerschapstest vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 53% van de vrouwen de uitslag 'Zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 74% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 84% en 1 dag van tevoren 87%. Misschien dat dit je nog hoop kan geven... Ik zal in ieder geval voor je duimen!! Liefs Anntje
thanx anntje!!!! was inderdaad een beetje opzoek naar hoop maar zie het toch wel somber in...heb ook nergens meer last van me darmen zijn nu ook in ene weer rustig zal ik vanmiddag alsnog een kv test halen om die morgenochtend te doen of zal ik gewoon wachten???
Ik kan wel zeggen dat je zou moeten wachten, maar 'k weet niet of dat geloofwaardig overkomt van iemand die zelf niet kan wachten... Ja ja, jullie raden het misschien al... Anntje is net naar de kv gelopen en heeft gewoon een nieuw pakje 2voor5 gehaald... Deze keer maar niks tegen manlief zeggen :x, en gewoon wachten tot ik de test van hem in handen krijg vrijdagavond of zaterdag, want ik begin er steeds meer vanuit te gaan dat ik morgen geen duiveltjes ga zien... Zie hier de test van zonet, 'k heb hem dus niet met ochtendurine gedaan, maar 'k heb wel het idee dat het streepje duidelijker is dan gisteren (bladzijde 82 voor diegenen die hem willen vergelijken):
PS: Misschien doe ik de test die ik nu zelf nog over (en goed verstopt heb)morgen nog wel met ochtendurine als manlief tenminste niet ziek thuis blijft morgen...
Denk dat ik je idd mag feliciteren! wat leuk zeg! hopen dat het streepje morgen nog wat duidelijker is! x
ik zie een 2de streep en hij is echt donkerder dan gisteren! ik denk dat jij geen duiveltjes krijgt maar een test met een knal streep!!! alvast een voorzichtige felicitatie meis! Ik ga nog even nadenken of ik ga wachten of niet
Anntje, ik zie ook een streepje hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! En idd duidelijker als die van gisteren!! Verder... hallo meiden, ik meld me hier even op dit leuke topic!! Ik ben een kei ik streepjes zoeken, vooral die van mezelf sta ik meerdere xren in het licht te turen of er al een streepje verschijnt! Maar streepjes van andere ben ik ook gek op.. dus ik kijk even mee!! Voorlopig ben ik nog streepjes aan het turen op m'n ovutesten, want ik ben m'n ei kwijt! Ik denk toch vandaag (dat ik m'n positieve test gemist hebt) of morgen m'n ei... en dan hopelijk snel een ander positief streepje!