De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jos1981

Jos1981 Actief lid

10 okt 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar mijn mening is hij ook duidelijk!!
    :)

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    je test is zeker duidelijker !!!!!!!

3. tweety26

tweety26 Niet meer actief

hey meiden,

wat vonden jullie van mijn test op blz 87??

@antje jou test is zeker duidelijker.

4. Anntje

Anntje Lid

11 nov 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog even naar jouw test gekeken, maar als ik heel eerlijk ben kan ik er niet zo heel veel op zien. Ik kan hem ook niet vergoten ofzo, dus dat maakt het ook lastiger.
    Maar 'k ben er al wel achter dat het heel moeilijk is om een streepje die je met het blote oog wel ziet goed op een foto te krijgen...:(
    Succes nog ff met afwachten.

X Anntje

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik kan het niet zien Tweety ,sorry ..Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om een lichte streep op de foto te krijgen ....Ik hoop dat je streepje snel duidelijk word !!

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Anntje, mooie test en mondje dicht tegenover manlief. Voorzichtig gefeliciteerd!

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey tweety, zit je 5 dagen voor je nod?? Omdat je je banner had vernieuwd door bruin verlies?? Ik zou zeggen als je 5 dagen voor je nod zit is het misschien wel een innestelbloeding geweest?? Ben benieuwd of je test na een paar dagen wel duidelijker zijn...

8. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik weet zo zeker dat ik mijn eisprong heb gehad en ik teste net met een ovulatie even checken ;) want loop al twee morgens naar de wc als ik gegeten heb, ik heb lage rugpijn ik ben moe mijn buik voeld hard enzovoorts. Ik dacht ach ik doe een ovulatietest kijken wat hij doet en hij knald er gewoon van af. Ik heb vorige week woensdag denk ik echt mijn sprong gehad want de temp was ook hoger geworden, vanmorgen was hij van 36.9 naar 37.1 gegaan dus wel gestegen.

Zou het mischien iets kunnen betekenen? of maak ik mijzelf weer helemaal crazy? kan je trouwens met een zwangerschapstest ook een eisprong mee testen?

Groetjes Wilma

Links is het teststreepje en rechts het controle streepje
    Bekijk bijlage 29692

9. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    hey meiden
    ik heb net een ovu test egedaan kruitvat
    hij geeft en lichter streepje op te T venster dat houd dan toch neg in? moet ik nu elke dag een test doen?

10. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    hpe ziet hij eruit?

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey Wilma,
    Spannend!! In sommige gevallen kan je idd in vroeg stadium met een ovutest, zwanger testen!! Dus als je zeker weten vorige week je eisprong hebt gehad, word het nu wel heel spannend!!

Met zwangerschaptest kan je geen eisprong testen...

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Test is pas positief als je streepje net zo, of donker is als je controle streep, dus denk idd dat het nog negatief is... maar je kan wel dicht bij je positieve test zitten, wie weet morgen een positieve test?!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannned wilma, nog een paardaagjes geduld en dan een zs-test !!

Ga voor je duimen !!!

14. ProudMom28

Ohw nee he echt niet? dat dacht ik wel andersom kan het wel, moet je wel eerlijk zeggen dat hij vorige week niet zo knalde als nu maar hij kwam erg in de buurt en ook mijn tempratuur is gestegen, twee dagen gezakt en weer licht gestegen, zucht ... het is even moeilijk maar er rest mij niks anders dan wachten maar vind het wel heel spannend ook de klachtjes die ik heb, maar goed je kan jezelf natuurlijk ook voor de gek houden.

15. ProudMom28

pffff kan alleen maar zuchten hahah ik vind het echt heel spannend het voeld wel alsof mijn lichaam de hele dag trild haha zo ontzettend bedankt voor het dyimen erg lief :) Ik ga mij heel erg inhouden niet te testen voor mijn nod maar moet jullie eerlijk zeggen dat ik het nu heel moeilijk vind maar mijn as man is dinsdag jarig en ik zou het leuk vinden hem te verassen.

16. Emmely

Emmely Niet meer actief

Willen jullie meekijken? Het was moeilijk op de foto te krijgen, maar heb vandaag op mijn NOD 2 testen gedaan. Eerste moet blauwe plusje zijn, heel moeilijk te zien, in het echt wel te zien. Andere test ook van Kruidvat en is iets duidelijker..
    Liefs

17. ProudMom28

Positief hoor, voorzichtig gefeliciteerd.

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dat is zeker positief!

Gefeliciteerd!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kruidvat 2 voor 5 euro , duidelijk positief!!! Het kruisje zie ik ook wel !!! Gefeliciteerd hoor !!!!

blijft leuk , testjes loeren !!!

20. Emmely

Emmely Niet meer actief

Dank jullie wel!!! Heerlijk hoor mensen die met me meekijken voordat mijn naaste familie het te horen krijgt. Super thanks.. Pfff even verwerken en aan het idee wennen! Ben echt super blij maar ook wat onzeker nog..

Hoop voor jullie op ook hele mooie berichten, nu of straks!

Liefs

Deel Deze Pagina