dan kijken we over een paar dagen wel weer. Heb nog steeds af en toe bruinverlies is ook niet veel, maar dan komen mischien de duivels toch door. Maar weet een van jullie hoe het kan dat er een pennestreepje op de test komt (want vanmorgen had ik een dikkere streepje wel heeeeeel licht maar nu is het nog maar een heel licht pennestreepje) Alvast bedankt voor het mee kijken.
ik zie die penne streep wel.. maar ik zelf heb gemerkt dat die duidelijke streep bij cb snel weg trekt en je dan geen streep meer ziet.. misschien kun je beter die van kruidvat 2 voor 5 proberen
hey marjon & vita sorry lees jullie berichtjes nu pas...maar ik kon me vanmorgen weer niet bedwingen en heb een kv test gedaan en die was zo wit als het maar kon dus ik wacht nu gewoon om geld en teleurstelling te besparen maar ik denk dat mijn ongie komt...want had gisteravond een rozig kloddertje slijm, was heel weinig en vandaag heel weinig en af en toe licht bruine afscheiding...En heb een ongie gevoel in me buik....dus om heel eerlijk te zijn heb ik de hoop al opgegeven maar heb nog wel wat symptomen: ongie gevoel, voelde me vandaag heel licht en afwezig in me hoofd, geheugen van een vis (is echt heel erg!), stond vanmorgen op met pijn onderin me rug aan de rechterkant zit echt net boven me bil en als ik iets aan span krijg ik een steek op die plek Nu doet het trouwens aan alle 2 de kanten pijn. En het lijkt alsof me (.)(.) groter zijn en er meer aders op lopen had er ook wat steken in vandaag met name aan de linker....Dus kortom heel wat klachtjes maar ik denk dat het mijn aankomende ongie is. Sorry voor mijn lange verhaal!! En hoe is het met jullie???? Waarschijnlijk beter dan bij mij hahaha maar had trouwens wel een leuk telefoontje vandaag dat ik op 1ste sollicitatie gesprek mag ben al een tijdje opzoek naar wat anders
goedemorgen dames allemaal lekker geslapen? Ik heb als een blok geslapen! Maar hoe is het met iedereen? Zijn er nog een beetje positieve testjes te bekennen hier ? Anntje: hoe is het met jou meis? Niet jezelf te druk maken he Bij mij zal vandaag of morgen denk ik de duivels komen, vanmorgen had ik bij het opstaan 1 druppeltje helder bloed en iets meer donker bruine afscheiding. Maar nog niet zoveel als ik gewend ben...dus het zal wel gaan komen Laten we hopen dat bij de rest van jullie allemaal het beter hebben gedaan dan mij laat de posi testjes maar komen !!!
ik vergeet het nooit meer.. had test gedaan, streepje.. ik nog een test gedaan, streepje, ik nog een test gedaan, streepje... hmmm.. uurtje later.. nog maar test gedaan haha.. toen waren ze op..
Goedemorgen monieqje, balen joh als het doorzet!Wel goed dat je positief blijft, op naar de volgende ronde. Maar jij bent alle gegevens toch kwijt, dus je weet niet precies in welke ronde je zit toch? Hier alles goed, wat kleine kwaaltjes,maar die heb ik altijd, en mn borsten zijn niet gegroeid, dus ik ben zwaar overtuigd dat ik ongesteld ga worden.Wat blijft het lichaam toch een wonderlijk iets; de ene maand heb ik twee cups groter, en de andere maand helmaal niets. Ik vraag me zo af, hoe dat toch kan!Nou heb ik wel hoofdpijn, en slaap slecht, maar ik heb woensdag een diepe peeling van mijn gezicht gehad, en daar kun je erg hoofdpijn van krijgen, dus dat wijt ik daar maar aan.Maar ja, Jammer,maar geeft niet, op naar de volgende ronde, we zijn nog maar net begonnen. Wat ik me afvraag trouwens;hoeveel vrouwen hebben geen innestellingsbloeding? want je leest toch veel verhalen dat de meiden die zwanger zijn allemaal toch iets van bloed verliezen. heb jij enig idee? Er zal vast wel al een topic overzijn, maar vroeg t me gewoon af.liefs vita
Hoi Hoi, Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt erop dat ik zwanger ben. Alles voeld zo anders, maar toch zijn er twijfels ik heb vorige maand ook positief gestest en ik werd toch ongesteld. Ik heb nu een soort druk op mijn baarmoeder bij de stoelgang dit heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Ik heb last van de rug misselijk moe geiriteerd soort kietelig stekig krampachtig gevoel (voeld zoals menstruatie maar soms net iets anders) Ik heb nu 3 x positief gestest waaronder eigenmerk van super de boer eigenmerk slecker en testen van internet Ik heb negatief getest met matcare (vandaar ook mijn twijfel) zijn zijn erg betrouwbaar hoor ik. Ik wilde jullie even mijn onzekerheid laten weten, Ik ga om 9.00 nog een test halen van de slecker
Dankjewel ik hoop het zelf ook, wij gaan trouwen op 18 december en mijn wens en mijn as man zijn wens zou zijn dat we net zwanger mogen zijn. Ik durf nog niet blij te zijn, maar ik laat het jullie zeker weten ik haal straks de test en dan moet ik werken maar zodra ik de tijd vind laat ik het jullie weten. Liefs Wilma Echt bedankt voor het duimen ik vind dat heel erg lief
De foto, Ik geloof dat hij aardig is gelukt. Echt nog wel vaag @Marjon 2 zie je verschil met de andere foto's? Liefs Wilma
@Wilma , waar staan je andere foto's? Ik zie op deze foto een streepje wel heel licht maar hoef niet te "turen " .......( das alvast goed) Ik had 4 dagen voor mijn nod nog een hele witte test en pas een lichte test op mijn nod ..............Hopelijk snel meer duidelijkheid , maar ik zie het !!!!!! Ik Blijf nog ff doorduimen !!
@ Marjon 2 wat super lief dat je even reageert, ik kon ze ook zo zien en dacht deze durf ik wel te versturen ik zal even terug kijken naar de andere foto's, weetje wat zo gek is ik heb dezelfde druk in de baarmoeder bij de stoelgang als dat ik altijd o moet worden, ik best een beetje bang stom he? mischien heb jij het ook wel eens gehad? Alle testen zeggen eingelijk zwanger maar matcare blijft spierwit, maar als ik dat van jou lees dat jij ook 4 dagen voor je nod wit teste geeft mij dat wel een goed gevoel. Ik laat het weten, ik ga er vanuit dat het niet zo is. Liefs en bedankt
Hahahahahahahahaha ik ben zooooo dom, ik heb geen zwangerschaptest geplaatst maar een ovulatietest sorry sorry sorry
Jemoet nu nogin je achterhoofd houden dat e lichaam je ontieglijk voor de gek kan houden . doordat je het graag wilt kun je ook vanalles voelen ..Maar een streep is een streep maar voor je nod testen blijft zo onzeker er kan nog zoveel misgaan en daarom wordt er natuurlijk ook geadviseerd te wachten tot na je nod maar dat kon ik ook nooit ......Ik test trouwens met sensitest midstream ( te gebruiken 4 dagen voor nod ) en kruidvat 2 voor 5 euro .................
de test van avnochtend toch niet ? Daar staat hcg op!! De andere had ik wle in jealbum gezien dat zijn idd ovu-testjes
Nee hoor het was van een test eerder, nou idd je hebt gelijk hoor. Ik kon het niet laten ... pfff kan mijzelf telkens wel voor mijn kop slaan haha. Ik wacht het lekker af. Liefs en bedankt voor het mee kijken
Are we family vreselijk hè, je weet dat het geen zin heeft.. maar toch als een soort van bezetene doortesten You're not alone girl!! Succes, Liefs Gwen
@ Moieqje: Wat balen joh, dat de test nega is.. En ik heb nog wel zo hard voor je geduimd.. De volgende ronde ga ik nog harder voor je duimen hoor! @ Vita: Het hoeft volgens mij niet altijd zo te zijn dat je een innestelingsbloeding hebt. Als ik de testen moet geloven ben ik nu 4 weken zwanger, maar een bloeding heb ik niet gehad. Bij de vorige zwangerschap heb ik wel wat bloedverlies gehad, maar dat was in de 6e week ofzo, dus dat is geen innestelingsbloeding meer. @ Wilma: Mijn laptop doet raar en opent de foto's niet die je geplaatst hebt, dus ik kan helaas geen streepjes turen... Maar ik hoop zo dat de volgende die je haalt ook posi is! Ook voor jou ga ik duimen!