'k Heb gisteravond een goed gesprek met m'n mannetje gehad. Ik waarom ik getest had, hij waarom hij teleurgesteld was. We hebben alles heel goed uitgepraat. Verder heb ik hem uitgelegd hoe de testen werken. dat ze echt alleen maar reageren op hcg en dat je dat niet in je hebt als je niet zwanger bent. Toen kwam eruit dat hij twijfelde over de test. Het was toch een goedkope? Dan reageerde het misschien niet zoals het moest.. (kon ik natuurlijk niet vertellen dat de 2 testen daarna ook vaag posi waren..) Ik begin steeds meer in m'n hoofd te krijgen dat ik toch echt zwanger zou zijn. 85% zeg ik steeds. 10% komt pas als de test vet posi is morgen, en de andere 5% pas als ik een positieve echo heb gehad. Maar gelukkig begint m'n mannetje ook aan het idee te wennen, dus... Dus als de test morgen vet posi is, mag ik van mezelf m'n banner aanpassen Thanks voor alle steun en lieve berichtjes!! Liefs Anntje
Voor de mannetjes is het ook heel erg moeilijk , wij voelen vanalles en lezen vanalles en bepraten hietr vanalles ...en hun staan er alleen maar aan de zijlijn bij te kijken ...En misschien is het ook wel een beetje zelfbescheming dat ze zo reageren !! Ik hoop op mooi nieuws van je morgen !!
Hoi! Ik heb afgelopen maandag op mijn meest 'vruchtbare dag' (volgens de banner) geklust. Toch wilde ik voor de zekerheid even testen of m'n ei wel was geweest. En nu heb ik gisteren en vandaag steeds een positieve ovu-test 's ochtends en 's avonds (maar dan iets minder dan 's ochtends). Ik zit vandaag op dag 16 in mijn cyclus. Weet iemand wat dat betekent? Komt mijn ei er nu aan en moet ik als een gek aan de slag? (ook niet erg natuurlijk haha )
he anntje, dank ej wel voor je reactie, fijn om te weten dat het bij jou nu ook niet zo is, en dat het dus niet altijdhoeft. Voor jou heel fijn om zo'n goed gesprek te hebben lijkt me, even weer om 1 lijn zitten, ene lekker genieten gaan van al het leuks wat jullie te wachten staat. Ik duim voor je mee voor morgen, en ben erg benieuwd! succes. liefs vita
He meiden, hier een trouwe meegluurder! Wat denken jullie hiervan? Maandag of dinsdag is mijn NOD. Net getest met de sensitest midstream (heb 'm uit elkaar gesloopt voor de foto). Teststreep stond er binnen 5 minuten.
mooi streepje , proficiat !! Ik sloopte de sensitest ook altijd helemaal uit elkaar !! Ik had pas zo'n test op mijn nod !!!
en nog een, ps het lijntje staat precies in het midden van het venster (hartje), nu lijkt ie wat meer naar links
Mooi testje hoor , ik zou alvast een klein feestjuh gaan bouwen ......alcoholvrij natuurlijk he , hihiihihi
Denk je echt? --Jump-- Ik had vorige week maandag een positieve ovulatietest (en net weer, vandaar de test )
Als je test over 2 daagjes duidelijker is , dan zou ik helemaal zeker zijn ...Maar een streep is een streep , dus ZWANGER !!! Alleen voor je nod kan het natuurlijk wel nog altijd verkeerd gaan ...............klein feestjuh dan alvast !!!
ja, daar weet ik, maar dat het weer gelukt is! 4x positieve ovulatietest en dus 3,5 x zwanger (even slag om de arm) Ik ben niet zo'n ovuleertiepje zeg maar
Hoi, kan iemand mij nog helpen met mijn vraag (zie eerder) over dat ik al 3 posi-ovutesten heb gehad, terwijl mijn eitje afgelopen dinsdag of woensdag had moeten komen...ik weet niet wat het betekent.. Zou het echt superfijn vinden als iemand iets weet!! (en gefeliciteerd met de positieve testen die hier voorbij komen!)
Doosje, ik zou als de drommel gaan klussen!!!! Je kunt namelijk niet echt van je banner uitgaan. Dat is maar een indicatie. De ovutesten zijn betrouwbaarder. Liefs
Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zelf hoop ik morgen een KNALtest te hebben. Als de kv 2voor5 weer zo vaag is ga ik denk ik een digitale cb halen. Misschien dat die iets duidelijker is..