ik heb ook een 2e streepje best duidelijk voor mijn gevoel. maar als ik het op de foto wil zetten van redelijk dichtbij kun je er helemaal niks meer van maken. morgen even proberen zonder het plastic misschien dat het dan niet meer reflecteerd.
Hoi meiden, Ik zou mijn test heel graag opsturen maar moet er echt bijzeggen dat het echt Nog steeds turen is ik schaam mij haast om hem te laten zien Als hij hier gewoon naast mij ligt dan geen probleem en kan je hem zoo zien maar helaas als hij op de foto moet dan lukt het minder goed. Veel succes met turen en het zal mij echt niet verbazen als jullie niks kunnen zien. Ik ben ook een beetje stout test gewoon 4 dagen voor mijn nod... Groetjes Wilma26 Bekijk bijlage 30467
Heey meiden, Vanmorgen de kv gedaan samen met m'n mannetje en er was toch echt een streepje te zien 't Was nog wel wat vaag dus voor de zekerheid (en omdat we het bijna niet konden geloven) nog een cb gedaan... En zie hier het resultaat:
Heee wat goed zeg gefeliciteerd en wat zie ik mijn pendel had gelijk hahahahaha leuk hoor gefeliciteerd Liefs Wilma26
Jammer wilma maar ik zie hem helaas niet. Maar geen nood het is nog niet je nod, dus het zegt nog niks. Niet TE stout zijn hè, met al die pieten in het land, is dit niet het moment Deze keer ga ik niet alleen voor je duimen voor een mooie posi test, maar ook dat de komende dagen héél snel voorbij gaan!!! Liefs Gwen
nou hier komt ie dan.. mijn camera is voor het maken van foto's niet echt super. maar ik heb even met de helderheid en contrast gespeeld. en hier is het resultaat.
had later op de dag nog 1 gedaan maar die was nega. maar had ook heel veel gedronken. ga later in de week nog maar 1tje doen. op de foto zie je wel iets maar als ik hem voor me heb liggen, zie je hem heel duidelijk heb die van mijn dochter erbij gepakt en die is net zo duidelijk alleen rozer. maar deze heeft na het aflezen een poosje onder een lamp gelegen,dus is iets bruiner uitgeslagen maar nog steeds wel iets roze.. beetje moeilijk uit te leggen