hey dames, Ik heb vandaag weer getest na 2 dagen een knalpositieve ovulatietest gehad te hebben, nu verscheen er een brede plus (heeel licht weer), maar binnen de 10 min werd het een pennestreepje. ben ik dan toch zwanger of niet?
Probeer anders eens een kv test 2 voor 5. Kijken wat daar voor resultaat uit komt. Zit je al over je nod?
dit heb ik ook een keer gehad een dun pennestreepje en ik bleek niet zwanger te zijn...ik was zo kwaad!
Ik zie volgensmij geen pennestreepje maar een hele lichte dikke streep , ik zou ook kruidvat 2 voor 5 euro proberen ...
Nope.. ik heb nooit met sensitest getest..alleen met kv 5 voor 3 euro en digi van cb...en plus testen van cb... De hele lichte streep 2 dgn voor NOD was met kv test..daarvoor bleef ie spierwit..
hi dames, ik wacht met spanning af op me ei nog maar daarna meld ik me hier ook aan want dan zit ik ook o de spannende test bank en hoop dat ik dan geen test hoeft te slopen in de hoop n streepje te zien
Hey, Heb vanochtend toch maar een test gedaan. Vond het allemaal maar zo raar. En het resultaat is hier. C:\Users\x\Pictures\2009-11-27\005.JPG Heb toch maar even voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de ha. Zelfs de assistente vond het een vreemd verhaal, helemaal omdat ik posi teste. Maar.... Ik ben stiekem wel al een klein beetje blij. Liefs.
das een mooie test Narcisje , ik zou je verhaal van je bloeding uitleggen en misschien kun je wel vrij snel een echo krijgen , misschien een bloedtest aanvragen .....Een bloeding is altijd 50/50 , ikhad het in maart ook en 2 weken daarna een knaltest , maar het was toch niet goed ............... Hoop dat jij tot die andere 50 % hoort !!!!!!! dikke kknuufffff