ik gebruikte eerst van persona nu van etos eigen merk en maadag komen de testen van de babyboomshop binnen dus me ei kan elk moment komen... als ik naar me lichaan luister verlies wel al veel vocht @ minimuis, ik heb tussen de 9 mks door 2 kids mogen krijgen waar ik super blij en trots op ben maar bij beide neit verder gekomen dan de 33 weken . weet ook waar t nu aan ligt sinds n maand , dus dat scheelt wel, ik heb een erfelijke stofwisselings ziekte hpu maar wordt daar aangeholpen door extra vitamines te slikken een een beaald dieet volgen. en hebben jullie /jij wel al een kindje mogen ontvangen?
poeh mamavan3 wat lees ik allemaal......sterke vrouw ben jij hoor!! Meid ik zou gaan vrijen tot je er bij neer valt de komende dagen hahahaha... Ik vroeg welke testen omdat ik vaker hier lees dat de krvat eigen merk niet betrouwbaar zijn...maar vruchtbaar slijm is een goed teken!!! succes!!!!
@ narcisje: wat vervelend zeg! nou maar hopen dat je bloedverlies niets te betekenen heeft... is het bloed met stolsel of dat niet? veel bloed of valt het mee tov een normale menstruatie?
das op zich een goed teken! hopen dat het niet erger wordt dan dit en misschien kun je een verloskundige in je buurt eens bellen en je verhaal voorleggen zodat ze een kijkje kunnen nemen door bv een echo te maken? wanneer was je laatste echte menstruatie ook alweer?
thanx cindy voor je antwoord ik ga om de 2 dagen klussen want moet het met n donor doen dus 2 dagen niet en dan de 3 de weer das vanavond en dan maandag weer, moet ik altijd goed zitten toch als ik er vanuit ga sperma 48 uur leeft...
een donor? Ben weer nieuwschierig Ja ik vrij ook altijd om de dag in mijn vruchtbare periode..moet genoeg zijn toch?
ja moet zeker genoeg zijn om de dag ik laat er 2 dagen tussen en dan weer klussen , de donor is me ex (bio vader van me zoontje)
ah is wel fijn dan het de vader van je zoontje bijzonder!!! Succes ermee en hopen dat je over 14 dagen ongeveer een positieve test hebt!!!
Narcisje , ik zou het misschien ook proberen bij een vk , heb je ook pijn en krampen ? Laat merken dat je je gewoon hele veel zorgen maakt ....
Pfff....vanochtend (4/5 dagen voor mijn Nod) had ik een sensitest gedaan (en uit elkaar gesloopt natuurlijk erna) en ik meende toch een heeeel licht streepje te zien. Maarrrrr...ik heb het idee dat dat het indrooglijntje o.i.d. is. Iemand ervaring mee? Heb net nog even een vroege Predictor gedaan, maar welk (dag)licht ik daar ook bij houd, daar zie ik niets op. Wat ben ik erg he... We blijven gewoon optimistisch: ik zie NOG geen streepje Had trouwens gisteren beetje roze-verlies en vandaag een beetje bruin, dus misschien komt de ongi er gewoon wel aan...(hoeft pas maandag, maar het zou kunnen). Voor de rest: gefeliciteerd en succes!!
mmm ja je weet je bent erg vroeg met testen dus nu weet je nog niks he!!! Afwachten is nu het enige wat je kunt doen helaas!!! Geen ervaring met die testen ik gebruik alleen die van kruidvat en pas op mijn nod!!! Hoop voor je dat de ongi niet doorbreekt en dat je zwanger bent!!
@ Amigo: ik heb idd de gewone, met dat hartje als venster (niet de X-tra sensitive). Ik test morgen gewoon nog een keer Heb wel wat krampjes beneden, dus het kan ook zijn dat ik zo weer van het wachtbankje afstort...hihi @ Cindy: je hebt helemaal gelijk haha! Ik zit i.i.g. wel al te duimen voor jou morgen!!!
Dat is het rare juist. Heb helemaal geen klachten. Ach, ik wacht het even het weekend "rustig" af (hoe moeilijk het ook is). Ik heb trouwens terug zitten denken. Had bij mijn eerdere zwangerschappen ook bloedingen gehad. Bij de eerste ook in het begin zonder reden en bij de tweede wat verder in de zwangerschap na het klussen. Misschien was dit een teken om te laten zien dat er wel iets zat en ik toch maar een test moest gaan doen.
ja ach ja ik snap je wel hoor maar het is zo verwarrend nu en dat is dan gewoon jammer voor jezelf!! Ik zou nu echt wachten tot je nod!!
Tja maar neem aan dat je wel duidelijkheid wilt toch? ik zou een verloskundige bellen en niet zomaar 2 wkn wachten...dat levert erg veel stress op en een verloskundige kan je misschien sneller geruststellen. Ik heb geen idee wat je echte laatste menstruatie is geweest dus kan ook niet zeggen of je wellicht al rond de 6 wkn zwanger bent zodat je misschien bij inwendige echo al vruchtzakje zien of misschien zelfs al een boontje met een hart actie kan zien ofzo....8) in ieder geval hoop ik het beste voor je meis! x
Mijn laatste echte ongi was 24-10 en had eigenlijk pas 23-11 weer ongi moeten worden, maar had toen al bloedingen (en ik dacht echt dat ik ongi was) 17-11. Een kleine week te vroeg dus. (en vorige week) en nu heb ik dus sinds gisteren weer wat bloedverlies. Als het meer word is het gewoon een vmk. Als het hetzelfde blijft bel ik maandag de vk. Als het stopt natuurlijk ook.