Ik heb even gekeken, ik zie op die bewerkte foto's toch echt 2 streepjes maar zijn alle foto's van dezelfde test? Liefss
Nee, de opengemaakt is van vanmiddag (clearblue) en die andere is van vanochtend (supermarkt merk). Die van clearblue is alleen heeeel donker gefotografeerd omdat ik de flits had uitgezet ivm weerkaatsing
ik lijk ook wel iets te zien, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Hopelijk binnen enkele daagjes een stuk duidelijker! ik duim voor je!
@ MamaChan ; Ik heb nog eens jouw foto's bekeken en ik heb voor de gein eens foto gemaakt in negatief met mijn test, waar uit bleek dat ik niet zwanger was.. ik dacht misschien dat je in negatiefbeeld altidj wel een streepje zou zien, maar dat is dus niet zo !! Ik hoop het zo voor je meis..!! =) En voor iedereen natuurlijk hee !!
zo ff kijken of er nog nieuws is vandaag zo te zien gaat deze topic als een speer ik hoop dat iedereen binnekort een mooie vette positieve test in handen heeft!!{en natuurlijk op foto,,want dan kunnen we lekker gluren en turen} ps Gwen,,wat een geweldige titel trouwens voor dit topic8) liefs erica
hier geen posi test maar ook nog geen duiveltjes te bekennen Ik ga ervan uit dat het niets is deze maand, kan het alleen maar meevallen Bij deze dus fotootje van negatieve test ( lol hebben jullie niet veel aan, maar ach...) Liefs Lies @ mamma chan: nog getest vandaag? ben wel heel benieuwd, erg spannend meid
Das vreemd. Die supermarkt test (waarbij gisteren het duidelijke streepje na 10 min. heel licht werd) heb ik na het maken van de foto, weggelegd en niet meer na gekeken. Totdat ik hem vanochtend weg wou gooien. Staat er nu een blauwe pennestreep met een mooie lichte brede uitloop. Hij ziet er dus nu uit zoals de controlestreep, alleen lichter. Ik snap er niks meer van *zucht*
Ik zou morgen ook nog eens testen en dan met een ander merk. Lies heb je die van jou heel gelaten of ook in alle positie's bekeken en toen gesloopt :-D
jammer lies,,maar je weet maar nooit astriddi,,,het je weet wel de spanning erin te houden nee zonder gekheid,,ik hoop echt dat ie vd week overduidelijk pos is ik moet nog 6 dgn wachten tot ik kan testen,,maar als echte test freak weet ik niet of ik dat wel vol ga houden???? heb nu niks in huis dus kan ook niks doenmaar moet vanmiddag wel ff boodschappen doen en dan ben ik in de buurt van het kruidvat liefs mij
Ga ik nu doen, heb nog een foto voor jullie wil je ff kijken?? Bij de harts heb ze ook een test gedaan en ze zei t lijkt er wel op maar t is miss nog iets te vroeg om een knal streep te hebben..
oja dames,,heb ff een vraag,,ik als digibeetkrijg het niet voor elkaar oom een banner te plaatseniemand een suggestie?