De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heel mooi testje voor 4 dagen voor je nod !!!!!!!

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heee wat een mooie test ik vind hem heel erg veel op die van lijken ook best dicht op het andere lijnt of lijkt dat mischien zo? Ik denk echt dat je zwanger bent hoor. Spannend zeg. Voor jou ook een voorzichtige gefeliciteerd

Liefs Wilma26

3. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wilma; Gefeliciteerd, ik zie echt wel een streepje. En voor je ongi kan je niet posi testen als je niet zwanger bent.

@ Jerlin; Gefeliciteerd. Wat goed zeg, nu al posi en nog zo ver voor je nod. Dat is dan wel duidelijk, toch?!

Liefs.

4. ProudMom28

nee he dat dacht ik ook niet, maar heb het soms wel eens vaker gehad maar niet zo duidelijk geloof ik. Heel erg bedankt voor je reaktie.

Liefs Wilma

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @wilma.. mooi kaartje hoor!
    ik durf alleen niet echt te zeggen wanneer je eitje nou is geweest.. je temp stijgt vanaf dag 14 maar hij zou ook op dag 18/19 kunnen zijn geweest.. in dat laatste geval is het niet zo gek dat je nu licht posi zou testen want dan zit je nu pas 10 dagen na je ei..
    ik zou anders proberen bij de HA een bloedtest te krijgen dan krijg je misschien wat meer duidelijkheid

@jerlin.. dat is een mooie posi test! gefeliciteerd!

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Jerlin, Ik heb bij mijn laatste zwangerschap (helaas miskraam) ook zo vroeg al posi getest. En dat was een tweeling.

Spannend hoor!

@ wilma zie bij jou ook echt een streepje en inderdaad bij jerlin staat die net zo dicht als die bij jou. En nee een test kan niet reageren als je ongi moet worden.

Grtjs Nanny

7. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    He hallo,

ook al vind ik het niet leuk om mee te delen, ik wilde jullie toch op de hoogte houden.. ik heb de uitslag van de bloedtest en die was negatief... ik hoop echt dat mijn ongi nu maar een keer begint want dan kan ik tenminste beginnen, zit nu op 52 dagen...

Succes voor alle meiden die nog in spanning! En voor alle zwangeren GEFELICITEERD!!

Groetjes!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kl*te Tante Pol , laat die ongi dan maar komen .........

@Gwen , hoessie met jou egenlijk ?

9. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    dank je wel voor alle lieve reacties!
    heb net ff de vk gebeld en die zegt ook, 2 posititeve testen betekend wel degelijk ZWANGER!!!
    zit helemaal te trillen nu, hihi.
    volgende week mogen we al langsgaan ivm met een miskraam de laatste keer.
    succes allemaal en houd jullie op de hoogte,

x

( nu mijn lekker manneke uit bed pakken die niet wil slapen )

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @wilma, FF zegt ei op dag 20, wat als dat nu zo is??? dan ben je nu 10 dagen DPO, en al een vaag posi test, dat is dan weer hartstikke goed nieuws toch??ik zou even van die dag 20 uit gaan en over 2 dagen nog een keertje testen! ik denk nl dat je nog niet over tijd bent!

11. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    @ nanny, heb bij mijn vorige zwangerschappen 1 dag voor nod met een dikke streep getest, tweeling denk ik zelf niet. zou wel leuk zijn, ik wil drie kinderen en mijn man twee kinderen. komt mijn droom toch uit ;).
    en, heb mijn banner maar veranderd :)
    dankje voor alle reacties

12. ProudMom28

nu is het lichter buiten en is de test mooi gedroogd, nu kan je hem duidelijk zien. Hij teld wel niet meer maar wilde jullie het wel even laten zien. De test gaat nu wel wat geel worden :)

Bekijk bijlage 32695

13. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    dat is toch echt een duidelijke streep, hoop dat je snel zekerheid hebt. misschien de vk ff bellen, heb ik net ook gedaan en die zei me dat als ik twee keer posi test ook echt posi is :). kan het nog niet geloven.
    succes ermee
    xx

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das een duidelijke test wilma ...Dat kun je geen vage test meer noemen !!!!! Jullie gaan hopelijk trouwen met een geheimpje !!

15. ProudMom28

Ohw ik hoop het zoo ik kon hem vanmorgen niet zo op de foto krijgen het was vroeg en donker buiten, maar nu droogt hij op en is hij zo duidelijk maar mag hem niet meer aflezen maar wilde hem toch even aan jullie showen ik hoop het zo maar durf niet blij te zijn stom he? ik heb het vaker gehad maar nog niet zoo met de kv testen, Het gekke is ik heb echt wel klachten van o
    Ik noem ze even maar schaam me alvast :)

*bloed in de ontlasting (is vaak een teken dat ik het ga worden)
    *waterige eiwit achtige afscheiding (dat heb ik anders niet meestal geel achtig)
    *plopjes van het gevoel dat er iets in je slipje valt (maar dat is een beetje afscheiding geloof ik)
    *vagina trekt wat (heb ik echt alleen als ik o ga worden)
    *rugklachten (heb ik wel gehad maar de laatste maanden niet zo meer eingelijk)

Ohw meiden zo sorry voor mijn gedailtaieerde uitleg maar wilde het echt even kwijt mischien kan dit alles ook echt horen bij een zwangerschap en herkennen jullie dit ook weer.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    IK had nu ook juist hele heftige ongi-klachten en geloofde mijn eerste paar testjes ook niet ........Het hoort er vaak juist bij en kan een paar weekjes aanhouden .....Dat je zwanger bent lijkt mijn een ding dat zeker is , nu hopen at het goed blijft gaan..Kun je met je vage testjes in je verleden misschien niet een bloedtest aanvragen ?

Zeg je gewoon dat je er nu weer aan twijfelt en dat je zekerheid wilt !!
    ( TEST IS DUIDELIJK HOOR !!!!!!)

17. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    de plojes en afscheiding heb ik ook, check ook regelmatig ff op het toilet :) of er geen ongi is. kan me dit ook niet goed herinneren van mijn vorige zwangerschappen.
    succes en van de details maakt niks uit,

x

18. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    WILMA!! ik zie echt een streep!!! ben blij voor je.. en nu snel afspraak maken bij de gyn of vk voor een echo :)

@jerlin, bij jou zie ik ook een mooie streep.. gefeliciteerd

19. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    dat van die plopjes herken ik wel van toen ik zwanger was, dat afscheiding ook, de rest weet ik niet meer zo..

lieve lieve wilma, je moet niet te veel denken, zet je hoofd op nul, en maak een afspraak bij de vk of gyn :D

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Toen ik net zwanger was, had ik ook veel afscheiding.
    Ik deed geloof ik wel 50 x op een dag slipgluren hahaha, omdat ik dacht ongi te zijn geworden. Maar was gewoon dat slijmerige afscheiding, ik had ook van die vage strepen zelfs nog tot 3 dagen na mijn NOD. Terwijl de termijn echo later aangaf dat het wel echt mijn NOD was geweest en dus geen ei-later.
    Ik maakte gewoon nog weinig hormoon aan om de test te laten knallen.

Deel Deze Pagina