Wat vinden jullie van deze test? ik had de urine van vanmorgen bewaard en heb om half 6 de test gedaan. Dit kan je toch echt niet krijgen als ik niet zwanger zou zijn? of als je o wordt? liefs Wilma Bekijk bijlage 32912
Hoi Dames, Heeft er iemand hier ervaring met de digitale clearblue test die ook het aantal weken aangeeft... Ik heb er 1 gedaan en gaf negatief aan toen ik hem uit elkaar haalde en het teststrookje bekeek zag ik 1 dikke blauwe streep en een hele lichte streep ernaast kan het zo zijn dat de test het dan niet goed kan lezen ?? groetjes
Ik heb m zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik heb begrepen is dat de blauwe streep niets zegt en als ik het goed begrepen heb staat dat ook in de bijsluiter vermeld. Maar ik ben geen expert, ik vind het alleen leuk om me te gluren naar de testen hihi! Maar er zijn vast meiden die het zeker weten!
Jaaaa ben zoo blij en onzeker maar jullie super super bedankt voor jullie reakties fijn om te lezen. Liefs X
gefelichiteerd wilma!! dat komt er idd alleen testaan als je zwanger bent en voldoende hcg hebt , nu lekker genieten!
Aaaaah, ik dacht dat jullie speciaal een clubje voor mij hadden opgericht.... ( En niet met een lelijk gezicht! )
gefliciteerd Wilma ,nu niet meer twijfelen en lekker met een brede grijns met een geheimpje gaan trouwen ,das speciaal !
Goedemorgen lieve meiden, Bedankt voor al jullie lieve reakties ik ben echt zwanger ik heb vanmorgen weer getest en zwanger ben zoo blij maar ook zo bang straks gaat het mis, bah wat een stomme gedachte he? herkennen jullie dit ook? Onze wens is in vervulling gegaan, ik zal mischien de gynaecoloog eens bellen straks. Heel veel liefs Wilma P.s kon het niet laten heb nog even weer een foto gemaakt Bekijk bijlage 32978
en dat van het misgaan,,ja dat herken ik zeker!!!!ben nu voor de 4de x zwanger en het lijkt wel of het elke x erger wordt
Ow gelukkig ben zo blij maar ook zo bang zo gek ik ga nu echt proberen te genieten maar je kent het wel Liefs Wilma