gefeliciteerd Wilma! heb het je gezegd he,een digitale doen en dan gaan genieten! Maak nu maar een mooie banner en ja,onzeker zijn hoort erbij!
heel herkenbaar ,ik zit vandaag op 16 weken en nog steeds onzekerheid , maar ja dat is ook wel weer logisch na alles wat er het afgelopen 1, 5 jr gebeurd is !! Elke keer als je van de vk afkomt ,helemaal happy , hartje klpt en vervolgens slaat dat daarna weer om van het hartje kan ook stoppen..... maar probeer idd te genieten !!
WILMA GEFELICITEERD MEID!!!!!! WAUW SUPER VOOR JE!! Tja en die onzekerheid is normaal hoor maar probeer er toch ook van te genieten zou zo zonde zijn als je je nu alleen maar druk gaat maken toch?
Dankjewel Nog 1 of 2 dagen dan probeer ik digitaal.....Mede omdat manlief niet gelooft in streepjes op testen Haha.....We hebben al 2 kids maar ik denk dat ie een beetje onzeker en voorzichtig is ivm miskraam vorige maand.......
Spannend hoor, ik wist helemaal niet dat de clearblue met indicator ook 4 dagen voor nod iets kan aangeven las het gisteren op de verpakking, dus het zijn hele gevoelige en betrouwbare testen Toi Toi Toi meid
Helaas geen mooie test om te showen....... K*T,de digitale met indicator gaf negatief aan.....De kv wordt ook lichter,ik denk dat er weer een vmk aankomt....Wat voel ik me k*t nou....
Net ff lekker potje zitten janken bij vriendin,en de vk gebeld voor advies....Zij vind dat ik vanmiddag nog een keer moet testen ,als die ook licht posi is ,vrijdag nog een keer ,het kan zijn dat er een late innesteling is geweest en er dus gewoon nog niet genoeg hcg is voor een dikke test of een digitale met indicator....Plus dat ik op mijn werk vrij veel drink en dus gewoon ook te dunne ochtendurine kan hebben....Vrijdag moet ie goed positief zijn anders idd weer een vmk...Maar eerst vanmiddag even afwachten en dan hopelijk 2 slopende dagen tot vrijdag,ondertussen erg druk met broekieloeren,maar ja dat geeft hoop want ik zie geen bloed.......Zucht snik snik Bedankt voor alle lieve woorden!
@ wilma, gefeliciteerd meid!! Eindelijk duidelijkheid!! @ erlida, ik duim voor je meis! Probeer er nu van te genieten, verdrietig kan je altijd nog zijn als het toch niet goed zou gaan!
jeetje erlinda,wat een kl*** situatie,maar idd er is nog niks verloren!!ga erg hard voor je duimen dat het ok is allemaal!! xxx
Net getest,met de apotheek want de kv was op.....En als je heeeeeeeeeel goed kijkt LIJKT er een 2e lijntje te staan.....Maar het kan mijn verbeelding wezen omdat ik dat natuurlijk ook heeeel graag wil zien.....Ik leg het naast me neer en test vrijdag pas weer,tot die tijd zal ook niets posten,ik maak mezelf anders echt gek.....Dames alvast bedankt voor het duimen en tot vrijdag!x Erlida