Hoi Hoi Ik heb vandaag 1 test van testpoint gedaan uit de etos ,die van 4 dagen voor nod. Met middag urine,ik zie een licht streepje Ik heb ook een van sensitest midtream gedaan en 1 van kv 2v5,maar die waren zo licht dat ik het niet op de foto kreeg. Zouden jullie willen kijken in me album? xxx S
ik zie op die eerste foto zeker een licht streepje! is de foto ook binnen de tijd gemaakt? spannend hoor!
Dit is de test point test ik heb om 16 u zo getest ,die foto heb ik ongv. een uur later gemaakt. Was een drukte ff in huis ,koken ,kleine fles geven ,me 2 oudere kids helpen nog met de suprise en gedichten.. De testpoint en sensitest midstream zijn duidelijke strepen alleen de sensi krijg ik er niet op,de kv is echt goed turen,maar hij is er wel.. Ik ben benieuwd,wanneer kan ik weer het beste testen,morgenochtend???? Nummer4 ik hoop het zo erg he,we zullen zien Liefs S
Hoi Hoi Vanmorgen weer getest met 2de urine ,moest halen Ik heb een test point en een kv 2v5 gedaan,en kv duidelijker streep dan gisteren,en de testpoint hetzelfde...,ik wil vette strepen zien voordat ik echt blij ga worden ,ik ga proberen om foto's te maken,en dan in me album te zetten. Liefs S
Met trots presenteer ik vandaag mijn donkerder geworden test!JAHOE !Ok het is geen vrijdag ,maar kon het echt niet laten....Krijg weer een beetje hoop nu..... De bovenste is van maandag,de 2e van gister de onderste vandaag!
Erlida spannend zeg, ze worden donkerder he hier vandaag ook getest. ovutesten knallen, teststreep donkerder dan controlestreep. zaterdag normaal NOD ik moet wel zeggen dat ik al twee zwangerschappen heb gehad en daar ook op NOD heel licht positief teste, dus ik ben niet iemand die echt donker test. ik vrees alleen dat het nu op de foto niet meer te zien is, in het echt en op grote foto wel. ook als je er hem tegen het licht houdt zie je het streepje erdoor schijnen.
dat was een soort maatsaf voor mijn , alsik er een duidelijke foto van kan maken , dan is mijn testje positief en dan nog eens proberen als het niet lukt of ik er wel eengoede foto van kan maken als ikhem uit elkaar haal ...
Hoi Hoi sorry ik heb het geprobeerd maar ik krijg de testen niet op de foto,ze zijn te licht. Tot nu toe heb ik in ieder geval 2 posi test point en 2 posi sensi midtream en 1 posi kv 2v5 euro. Ik ga morgen ochtend weer testen en hopelijk is het dan wat beter te zien op de foto. xxx s
@mammavanbo als ik heeeeeel goed kijk zie ik wel iets wat een 2e streep zou kunnen zijn....Ook in negatief zie ik iets oplichten!Ik ga heel hard voor je duimen!
@mamavanbo,ik zie wel iets als ik heel goed kijk hoor!! @speransa ik vondt ze gister al vrij duidelijk hoor,,denk dat het wl goed zitis dit ook jullie vierde?? xxx