mamavanbo jouw kv test lijkt op die van mij wanneer ik een foto heb gemaakt ervan,balen he wij zien die streep zo duidelijk !!!! Hopelijk over 2 dagen een duidelijke mooie streep
Ja nummer4 onze 4de wonder als het echt zo mag zijn. Voor jouw ook de 4de he? Gezellig drukke boel word het he...kan niet wachten Ik geloof het eigenlijk pas als ik een nog donker streepje zie op de kv 2v5 en dan de digi cl.....en dan pas ben ik helemaal gelukkig... Liefs S
Met je neus op het scherm gaan zitten!Kan aan de instelling van je scherm liggen....Haha wat zijn we ook een mutsen met zijn allen en onze vage streepjes!Sorry moet er even om lachen!
Hahahahaha jullie willen niet weten wat ik allemaal heb uitgeprobeerd om een duidelijke foto te kunnen maken....gelukkig zien me man,zusje en me moeder de strepen...anders zou ik nog aan mezelf twijfelen x s
Misschien moet je de foto's van veel dichterbij nemen.. Ik had er zelf ook moeite mee hoor, maar bij mij lukte het op een lichte plek, donkere ondergrond en niet te veel 'omgeving' op de foto. Dat is ook een enorme storingsfactor... Liefs Anntje
Succes mamavanbo! Ik zie het streepje niet op de foto, maar ben ervan overtuigd dat er iets zit. Volgende keer gewoon een knaltest (je hebt nog 2 dagen dus dat moet wel lukken)!!
haha wat we al niet proberen om een mooie foto op de site te krijgen. Spannend allemaal hoor, blijf het weer volgen hoor! Hoop zelf ook een klein streepje te zien binnenkort. Duim voor jullie en mezelf natuurlijk. Liefs
ja wordt ook onze 4de!!gezellige boel hoorleuk zeg,,,,nog een mama van 4 kinderenik snap het helemaal hoor,ik geloofde het ook pas dat ik een duidelijke digitest had,en nu de echo op 14 dec!!!!.xxx
Weetje wat ik mij zo eens afvroeg hoe kan het dat de testen kwa streepjes gelijk blijven dat de kleur niet donkerder wordt? is dat normaal is duidt dat op een o? Trouwens Erlida duidelijk hoor voorzichtig gefeliciteerd Ik had toevallig nog een test liggen en dacht jammer als ik die zo ongebruikt weg doe en toen was het streepje net zo donker als daarvoor dacht o o maar ben ook wel erg onzeker hoor. Liefs Wilma
Goedemorgen dames.Helaas ben ik vanacht begonnen met bloedverlies.Eerst weinig,nu veel en het is helderrood.Ik heb nog geen kramp,maar dat zal nog wel komen......Ben echt een beetje uit het veld geslagen nu,eerst 2 gezonde kids gehad en nu 2 x achter elkaar een vmk.....