Wilma , probeer te stoppen met testen je wordt er zo onzeker van ...prebeer je te focussen op jullie bruiloft lieverd en probeer te genieten van het idee dat er weer een mooi wondertje groeit.....
jammer...anders nog even 2 dagen wachten en dan weer testen? Ik had een ieder geval wel toen ik echt zeker wist dat ik zwanger was ik ook daadwerkelijk zwanger bleek en mijn eerste testen waren ook zo nega als maar wat
Hey dames Het is helaas een vmk geworden.... Had vanmiddag lichte roze afscheiding ,ben toen gaan testen en is al veel lichter dan al me andere testen...
meis dat hoeft echt niet te duiden op een vmk hoor! roze afscheiding is in begin heel normaal en dat je test lichter is dan eerdere testen duidt niet op hoe de zwangerschap verloopt hoor! je urine was minder geconcentreerd.... geef nog niet op hoor... bel anders even met je VK
@ Speransa: Dag heeft gelijk hoor...zoek het eerst even uit. Je kunt ook je vraag aan de verloskundige stellen in het forum (onderaan). Succes!!!
Speransa is er al wat doorgezet? dat je test lichter is kan aan veel dingen liggen hoor. maak je niet teveel zorgen ik had zelfs tot echt rood bloed verlies in week 5 en 6 en ze liggen nu lekker in hun bedje
Nee ...het is echt over...,ik heb krampen stolsels en veel bloed...heb de hele middag en avond geslapen,weer een test gedaan en het is wit.. Helaas ... Op naar de 4de ronde Liefs S
Lekker turen Bovenste van zaterdagochtend en de onderste van vandaag! Helaas is de foto vele male lichter dan de test in werkelijkheid is We hebben dan ook een vrij oude camera Bekijk bijlage 34188 Direct verscheen vanochtend het mooie blauwe brede streepje In mijn album staat ook nog een kv van gisteren en 1 van vandaag. Ook heel slecht te zien hoor Maar ook die van vandaag duidelijker dan die van gisteren. We moeten hoog nodig een nieuwe camera kopen!