Astrid ik zie op je tweede testje zeker een streep !!! jjjeeeehhhhh, spannend , alvast een kleine proficiat !!!
In mijn album staan ze ook en als je daarop dan klikt , dan word hij groter en zie je hem duidelijker
Wowww, echt wel duidelijk hoor , je bent pas 4 weken zwanger.. je zit dus nog voor nod? Dan is t helemaal een super test joh! Echt te gek voor je, hoop dat ik over 6 daagies ook zo een test heb hahaha .
Kapedi, een super test! Gefeliciteerd! AstridDi, ook bij jou zie ik mooie streepjes hoor, dus van harte!
Vandaag was mijn NOD, laatste NOD was 04-11 ( 33 dagen cyclus), volgens mij ben ik 5 weken zwanger , maar misschien heb ik mijn banner verkeerd gemaakt. Ben wel heel blij..Hoop ook voor jou dat het deze week positief is.
Hey Kapedi, Allereerst gefeliciteerd meid!! Enne, je zit nu in je 5e week, en bent dus 4wkn zwanger. Knuf Sookie
Hey, Ik heb vrijdag eindelijk een afspraak bij de vk. Dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben. Ben er namelijk een beetje gek van aan het worden, die onzekerheid. Liefs.
dat is wel fijn als je weet waar je aan toe bent!! heel veel succes vrijdag en ik zal aan je denkenhoe is het nu verder eigenlijknog last van kwaaltjes??? groetjes
Ik ben nog steeds met vlagen misselijk en ook mijn borsten zijn erg gevoelig. Het enige wat minder is geworden is het opgeblazen gevoel. Ik hoop dat dat niet zo veel uitmaakt. Ach ja, afwachten maar. Hoe gaat het nu met jou? Liefs.
dat zijn nog wel dingen die bij een zwangerschap horen in ieder geval!! ik hoop het echt voor je dat het goed zit en dat het snel vrijdag is met mij gaat het wel ok,misselijk met vlagen,verstoppingen,en last van kramp onderin bij me schaambeen.maar dat hoort erbij!ík heb maandag de eerste echo dus ben blij als het volgende week is.al is het de vierde,ben weer zo onzeker als de pest ik heb trouwens bij de eerst ook last gehad van bloedverlies en de verloskundige kon toen het hartje nog niet vinden en dacht dat het mis was,moest toen een paardagen wachten op de echo in het ziekenhuis,en toen heb ik echt 5 dagen als een zombie geleeft van de zenuwen,dus kan me voorstellen hoe je je voelt meid,,en toen was trouwens alles ok,mijn dochter is nu bijna 9 xxx
Gelukkig maar. Ik denk dat elke zwangerschap spannend is. Of het je eerste of je tiende is. Ook vind ik dat elke zwangerschap anders is. Heb bij mijn beide zwangerschappen ook bloed verloren, maar als de ha als enige zegt dat het waarschijnlijk uit zal lopen op een vmk geef je snel de moed op. Verstopping heb ik ook last van. Ben dan gewoon bang om, zeg maar, door te persen. Ik hoop dat jij ook een mooie echo zult zien maandag. Ik duim voor je. Liefs.