Die laatste van jou !!! Zo ziet die van mij er nu ook uit, alleen nog ietsjes lichter ...............
@ mamma chan: ik zie toch ook wel duidelijk een streepje hoor, ik zou niet meer twijfelen, maar begrijp het wel dat je het pas geloofd als er een dikke vette streep staat. Errggg spannend ! @ minimuis: lol heb hem idd langs alle kanten goed bekeken, in alle soorten licht, en uiteindelijk gesloopt ( testfreak? ik? nee joh )
Had zaterdag een test egdaan van cb digitaal gaf aan niet zwanger:S Dat zal ws komen door te weinig hormonen? die doe ik morgen weer.. Ma me temp is goed nog
nou ik vindt hem toch echt wel duidelijk hoor ik heb in ieder geval nog nooit zo'n test gehad in de afgelopen 11 maanden ziet er goed uit meid!!!!!!!!! liefs
Ik had zelfs zo'n duidelijke streep niet met de zwangerschap van men zoontje! meid ik denk echt wel dat je gewoon lekker zwanger bent hoor!
Ja ik ben overtuigd!!! haha het streepje is voor mij duidelijk genoeg nu. Maar het blijft vroeg hè, ik hoop dat alles goed blijft gaan. Liefs Gwen
Hallo meiden, wat een leuk clubje zeg ik heb vanochtend (02-11) een eerste test gedaan van kv. Vandaag of morgen moet ik ongi worden normaal gesproken. Hij lijkt positief heb ik me laten vertellen ( ik dacht te licht voor een zwangerschap). Zie hieronder. Maar nu het volgende, ik heb best veel steken en pijn in onderrug en buik/baarmoeder. Is dit een slecht teken/ miskraam? Ik ben nog nooit zwanger geweest dus kan ik het niet plaatsen. groetjes! Ceros
Ik weet niet of het een voorteken kan zijn maar ik heb in het begin van mijn zw's altijd wel krampen gehad. Dus bij mij was dat geen slecht teken Het maakt je uiteraard wel wat onrustig. Ik zou zeggen doe rustig aan, je lichaam is hard aan het werk Ps dit is het moment waarop je jouw partner zover krijgt, om een lekker kopje thee te maken, massage te geven e.d. Liefs Gwen
ik heb deze ronde ook onwijs krampen gehad en check mijn banner !!! Idd laat je maar lekker verwennen door manlief !!