Wel ok , mijn astma blijft een probleem , wordt wel wat minder maar toe ik zwanger was van Thijme was het rond deze tijd al bijna weg ..Woensdag en donderdag moet ik naar het zh voor longonderzoeken en hopelijk zijn ze niet al te hard achteruit gegaan want anders zal het nog wel erg zwaar worden , maar ja dat is dan niet anders , als ik starks ons beepje in handen heb ben ik dat zo weer vergeten ..Ik hoop alleen dat ik nog aan het werk kan , want anders duurt het nog wel erg lang ..
ik heb even een vraagje.... heb een test gedaan maar twijfel over t streepje... zien jullie iets?? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/36641-albums2799-picture13662.html onderste test is het....
yep,,ikz zie een heel licht streepje en dat zonder te turenspannend hoor!!!!!zit je nog ver voor je nod?? xxx
Ik zie ook een licht streepje , maar normaal gesproken moet hij 2 weken na je nod wel duidelijker zijn ........................
ff tussendoor, bedoelen jullie eisprong of echt NOD?? NOD is Niet Ongesteld Dag, oftewel de dag dat je ongie zou moeten komen (maar liever niet) Sorry voor het wijsneuzen als jullie dit wel bedoelen, maar viel me ergens anders op het forum ook al op dat NOD voor eisprong gebruikt werd.. Knuf Sookie
Whaaaaaaa dus er is nog hoop voor mij dan! Ik zie ook echt wel een streepje bij ikke en dan na te gaan dat ie in het echt altijd duidelijker is. Het kan natuurlijk dat je langzaam hcg aanmaakt. Daar geloof ik bij mijzelf niet meer zo in. Maar het kan altijd natuurlijk. succes ikke.
Ik zie ook een tweede streepje Marjon, ik hoop dat het snel over gaat. Lijkt mij heel erg lastig. Liefs
Wauw Astrid! Zeker die laatste! Geen twijfel mogelijkl!! Ik zeg: GEFELICITEERD!! Knuf Sookie Ps, zie dat je ivf doet, zijn alle hormonen niet meer van invloed?