ja hoor gefelichiteerd astrid! als jij je banner wilt veranderen gewoon doen hoor, zou ik wel hebben gedaan
Heey Astrid, Das wel een hele duidelijke, inderdaad geen twijfel over mogelijk, en daar hoeft echt geen gluren en turen aan te pas komen. Gefeliciteerd!! Liefs Anntje
Kan iemand pls met mij mee kijken.... Had zojuist een test gedaan... en toen ik keek op de afleestijd zag ik helemaal in het hoekje iets staan wat op eens treep leek, dus heb de test open gemaakt en nu zie ik volgens mij een streep... Misschien dat ik t helemaal verkeerd zie hoor daarom vraag ik jullie om mee te kijken! Bekijk bijlage 34580
Hey Miekie, Ik zie m wel staan, maar heb zelf geen ervaring met streepjes zover naar de zijkant... Dusss, een van de andere meiden?! Knuf Sookie Ps, zou er iig morgenochtend nog een testje tegenaan gooien
Heey heey, streep zit op de verkeerde plek, ik zou met de test terug gaan naar de kruidvat of trekpleister dan krijg je een nieuwe... Hopen dat t wel een hcg streepje is want dan moet de volgende test natuurlijk dat streepje op de goede plek geven! Ik ga voor je hopen .
ik heb nog eens gekeken maar er staat voor die blauwe pijltjes ook zo'n streepje dat heeft volgens mij niets te maken met de teststreep al hoop ik het voor jou wel
ik zie m ook maar zit inderdaad op de verkeerde plek ahhhh!!! Spannend meid!!! Het zijn er toch twee die testen?
Het is maar 1 test die ik gedaan heb, alleen 2 x geupload! Ik weet dat er vlak voor de pijltjes eens treepje staat, zeg aar in het verlengde van de streep van het omhulsel zelf, maar de streep die ik zie staat hiervoor nog.... zeg maar tussen de controle streep en dat streepje in het verlende van de streep in plastic Ik weet dat hij ip niet op de goede plek staat! daarom wilde ik ook graag de mening van jullie hebben! Ik leg het morgen nog even voor bij de gyn! Laat het nog wel weten
ik heb mijn testje er eens bijgepakt en volgens mij is dat net de plek waar er twee delen aan mekaar gehangen zijn. ik zeg het nog eens ik duim voor je.
Miekie, Klopt je banner nu wel? Want je hebt getest, maar volgens je banner heb je je ei nog niet eens gehad???
Ik denk dat mijn banner wel klopt, zojuist een test met ochtend urine gedaan, en deze was volgens mij negatief, dus gisteren zal wel een foutje zijn geweest denk ik zo, ging er ook wel een beetje van uit aangezien hij op een niet goede plek stond. De reden dat ik teste was omdat ik een vreemd trekkend gevoel heb onder in mn buik, en een hele vage ongi heb gehad de afgelopen keer (1 dag rood, en 2 dagen wat bruin).
Ben net bij de gyn geweest, hij dacht ook dat er een goede kans in zat zweanger te zijn aangezien ik de vorige keer dat ik er was bloed moest laten afnemen en daar zag hij in dat ik 1 a 2 dagen daarna een eisprong zou hebben... Voor de zekerheid wil hijdat ik volgende week nog een test doe... dus we zullen zien...
Hey meiden, Ik kan het niet helpen! Ik heb NOOIT testdrang gehad en was altijd even nuchter... Nu kreeg ik het vorige week ineens en heb gister ochtend en vanochtend een testje gedaan. Gisterochtend na de afleestijd zag ik niks. Na een half uur ofzo keek ik nogeens en dacht dat ik "iets" zag maar heb hem weggegooid. deze ochtend weer een testje en op het eerste oog niet echt iets te zien en ben mijn zoontje uit bed gaan halen. Een paar minuten later toch maar weer even kijken en waarempel zag ik daar iets heel erg vaags. Ik ben de hele ochtend al naar die test aan het staren, heb er een foto van gemaakt en heb die bewerkt zodat de contrast duidelijker is. kijken jullie met me mee? Bekijk bijlage 34805 Misschien moet ik even toevoegen dat mijn nod ten vroegste vrijdag is en misschien zelfs aanstaande maandag pas. ik weet niet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad.