De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik zie hem ook, alvast een voorzichtige proficiat.. Denk dat ie vrijdag/maandag eraf knalt!

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik kan niet wachten tot morgenochtend om weer te testen en hopelijk een iets duidelijker resultaat te zien! :)
    Ik ben zo bang dat het een indrooglijntje is... Hoewel het ongeveer 5 minuten was toen ik voor de tweede keer keek.
    Mijn hart gaat tekeer als een gek! Dit zou zoooo fijn zijn!

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik zie m ook hoor :D

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

In hoeveelste ronde zit je?

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

euhm. On-officieel sinds begin augustus. We hebben toen besloten dat we wel zouden zien wat er gebeurd. 2 weken geleden van de gynaecoloog te horen gekregen dat we er echt vaart achter moeten zetten ivm een medische conditie (waar ik het momenteel liever niet over heb). En dit is nu dus de eerste ronde dat we echt werk van het klussen hebben gemaakt. Het zou toch wat zijn zeg als ik nu echt zwanger ben :p

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dus 4e ronde maar 1ste officiele ronde

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zie hem ook
    morgen zal ie wel duidelijker zijn
    duimen omhoog

8. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hi dames hier ben ik dan met ook n test:p het streepje is in het echt duidelijker maar wel heel licht roze, ik verwacht uiterlijk dinsdag me nod want heb een lf tussen de 11 en 15 dagen

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik zie wel iets maar de foto is een beetje wazig.

10. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik zie niets, wazige foto.
    Kun je niet een nieuwe maken?

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zie een vag streepje , maar een streepis een streep , alvast een kleine proficiat !!!

12. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ik zie echt wel een streep hoor,,ondanks de wazige foto:D:Dhoop dat je morgen een hele vette streep hebt!!!
    xxx

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    :D ik ga maandag of disndag met cb digitaal testen en zal dan een heele mooie foto maken , want maandag is me nod dus nog 3 spannende dagen, ik test altijd licht in het begin en kreeg geen betere foto dit was de meest duidelijkste :(

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Heb je nog getest vandaag?

15. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden. Ik weet dat dit niks met dit topic te maken heeft, maar ik "ken" er zo veel hiervan die met mij meegeleeft hebben, dat ik het toch even ook hier meld.

Ik was vandaag voor een echo en daar was helaas niets op te zien. Dus niet meer zwanger. Maar dat is dan waarschijnlijk toch al een tijdje alweer zo, want ze zag volgens haar alweer twee nieuwe eitjes zitten. Ben dus benieuwd wat het weekend mij brengt. Dus de negatieve echo heeft een positieve bijwerking. :D Moet alleen maandag nog naar de gyn om zeker te zijn voor alles, want ze wist niet goed wat ze ermee aan moest. Ook vanwege de positieve testen nog steeds. Maar ja, zoals ik hier lees hebben veel meiden dat nog na een mk.
    Liefs.

16. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien, ik heb deze moeten verkleinen en daarna via fotobucket een link van gemaakt.

De bovenste test is van gisteren, de 2 en 3e is van vandaag. Die van clearblue lijkt wel een pennestreepje maar binnen de tijd was het nog een brede streep.

Het is wel een beetje gluren en turen maar ik hoop dat jullie hem ook zien. Het is overigens nog 2 dagen voor nod dus ik hoop dat hij snel donkerder gaat worden..zo spannend!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och wat naar meis....sterkte en hoop dat deze 2 eitjes je eerste blik zijn geweest op jullie UK!!!

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Goede kans hoor!
    ja die van clearblue worden minder dik qua streep idd na verloop van tijd... dus als hij binnen de tijd een dikke streep gaf dan denk ik dat het weleens raak kon zijn voor je!!!!!!! :p

19. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik kan het nog niet geloven, wij hebben maar 1 keer kunnen klussen...dus ik had niet veel hoop! Nu maar hopen dat de test donkerder word en dat het maar goed blijft gaan..Als de test morgen donkerder is ga ik een banner aanmaken..hoop het zo!

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    volgens mij zit het goed meid

Deel Deze Pagina