@Sanne, mooie streep. Mijn CB werd ook smal van streep na een tijdje! @narcisje, nogmaals dikke knuffel!
je kunt dat niet als maatstaaf nemen of je zwangerschap goed zal verlopen of niet... je hcg verdubbelt misschien niet om de 2 dgn maar om de 3 dgn. en ik zie aan je banner dat je net aan 4 wkn op weg bent...vertrouw op je eigen lichaam en test anders over een dikke week nog ene keer en dan zul je zien dat hij er vanaf spat die streep!!!
Gisteren heb ik al een positieve bloedtest gehad en maandag moet ik weer terugkomen om te zien hoe de hormonen stijgen. Maar ik maak me gewoon erge zorgen
moet je echt niet doen meis.... stress is het laatste wat je kunt gebruiken nu en echt geloof me..vertrouw op je eigen lichaam...meer kun je nu niet doen!
Niet doen hoor! Mijn testen werden ook niet elke dag donkerder, zelfs niet na 2 dagen. Na 4 dagen werd mijn test pas donkerder..... Bij mijn eerste 3 zwangerschappen heb ik maar 1x getest en de MVM test, veel beter voor je
Ja bij mijn vorige zwangerschap heb ik in totaal ook maar 3 testen gedaan. Maar vorige week kreeg ik het ineens in mijn hoofd en heb 25 testen gekocht, zou toch zonde zijn als ik die niet gebruik? dit is namelijk mijn laatste zwangerschap als alles goed gaat
Precies, en daarbij, als het niet goed gaat kan je test nog steeds positief zijn (en dat hoeft ook niet vaag te zijn) Ik heb na beide mk nog heel lang dik positief getest, werd wel minder maar toch. Gewoon vertrouwen hebben en afwachten, dat geldt voor ons allemaal (zei ze stoer....)
4 dagen waarvan 3 vaag positief nu. Ik ben misschien een beetje te onzeker... Gisteren was de test heel iets minder vaag dan de dag ervoor, maar heb de indruk dat er niks veranderd is tegenover gisteren. Ik wacht wel af. Wou dat het al maandag was zodat ik bloed kan laten nemen om te zien hoe de hormonen stijgen.
meid andere vrouwen moeten alleen op hun testen afgaan en jij hebt al een bloedtest gehad krijgt ernog eentje..als je dan nog niet zeker bent... .....komt goed!!
komt echt goed en zo snel verdubbelt HCG niet hoor... nu gewoon niet meer testen en ma de test bij HA afwachten en dan weet ik zeker dat je lekker kunt genieten! niet stressen hoor! komt echt goed!
wie kan mij helpen?? de bovenste was van eergister, middelste van gister en onderste vandaag... had dus vandaag een dikke lijn verwacht want die andere waren niet positief.. toch????want staat dat zelfde kleur als controle lijn moet zijn... zijn maar ovu testen maar toch... heb eergister wel geklust ,gister niet (dacht dat slecht was voor zaad)ben ik mn ei kwijt. lijkt wle pasen zeg....