JT, misschien heb je deze maand geen eisprong? Ik heb dat ook niet elke maand (hoop sowieso de komende 7 maanden niet ). Mijn testen zijn dan ook altijd zo, ik denk niet dat hij morgen nog weer donkerder is, sorry! In ieder geval zijn de 2 bovenste testen nog niet positief! Maar wie weet, wel gewoon goed geklust...en klopt de test niet...
Ok ik weet het ik weet het! Ik heb net (midden op de dag) nog weer een testje gedaan en ben nu wel een beetje geruster. Volgens mij is hij donkerder geworden. Bekijk bijlage 35491
Toch ook nog maar een digitale test gehaald, vind ik fijner als streepjes kijken. Mocht van mezelf nu een banner maken, had ik zo'n zin in.. @Lynnami: Ik hoop net als jij dat de streepjes donkerder worden, het komt vast goed (ook al is dat makkelijk praten tegen een ander, ik weet het) Ik hoop het zelf ook!
Dat gaf mij toch wel een beetje rust. Het staat er dan duidelijk ipv streepjes kijken. Die geeft zeker te weten zwanger aan bij jou. Mijn streepjes zijn nog ietsje lichter al de jouwe (zit 2 dagen voor NOD)
maar mn streepje van vandaag is niks in vergelijking met gister en dag ervoor....kan toch haast niet meer??nou ja het weekend extra klussen dan maar(om de dag he....) bedankt iig allemaal voor het meekijken en succes!!!
jt85, ik ga je ff achterna. Het gaat om een ovulatietest. Hey dames... Willen jullie ook even bij mij kijken. Sinds drie dagen wordt mijn streepje alsmaar donkerder maar niet echt donker. Daarnet werd ie wel echt donkerder en daarnet ging ik weer kijken en ik vind het een enorm twijfelgeval. Op foto lijkt hij precies een ietsje lichter dan als ik er gewoon naar kijk. Negatief, positief, afwachten? Ik heb het niet met ochtendurine gedaan. Men dochtertje was om zes uur wakker dus toen geplast, twee uur later opnieuw en krijg ik dit. Zit ik naar een piek te neigen? Of wil het niks zeggen?
je zit idd tegen n piek aan bijna denk dat die vanovond of morgen vroeg vet positief is! veel klus plezier ('n tip ff 4 dagen achter elkaar klussen )
Ik zou graag nog eens testen in de namiddag maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. We krijgen bezoek. In princiepe kan ik even verdwijnen en die test doen maar stel je voor dat ie terug lichter is dan ga ik toch ff balen. Ik zal kijken hoe ik me straks voel. Ik ben al happy met dit resultaat. Ik dacht echt er nooit een streep op te krijgen. Als ik echt een ei krijg dan is het écht een klein wonder. Vriendlief ligt nog in bed mss moet ik hem even gezeldschap gaan houden.
@Lolieken, ook al zou je test dan lichter zijn, dan weet je iig dat je je piek hebt gehad. De piek geeft aan een eisprong binnen 24-36 uur. Ze kunnen maar beter klaarliggen, kruip er lekker bij!