De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wat lief dat je vraagt:) ik zit een beetje in de bibbers ik mag donderdag voor een echo en vrijdag trouwen wij ik ben zo bang voor slecht nieuws dat is dan een dag voor ons huwelijk, wat stom he dat ik zo denk maar denk ook andersom hoor stel het is allemaal goed dan is mijn kindje echt bij mij het bewijs van een echo heb ik. Volgens onze berekening ben ik nu 6 weekjes maar kan natuurlijk ook minder zijn, ik heb een beetje klachtjes zoals haaruitval, beetje pijnelijke borsten,beetje rugpijn, en menstruatie achtige gevoel. Jeetje ben wel heel erg aan het klagen :) en het allerbelangrijkste ik ben heel erg blij. Het is een wonder

En hoe is het met jou? je krijgt natuurlijk echt al een buikje nu?

Liefs Wilma

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannned Wilma, Hou er rekening mee als je net iets minder ver bent dat je dan misschien nog geen hartje ziet kloppen he ....Wat zul je met een smile op je bruiloft staan als je donderdag een mooie echo hebt ...

Hier begint het buikje te komen ja , gaat redelijk ,astma blijft heel erg opspelen ,dus zit al vanaf week 10 thuis , hopelijk gaat dat snel beter ....zoniet dan komt dat na de bevalling wel enmoeten we onsnu gewoon rustig houden ...

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nu mogen jullie bij mij gluren heb vanmorgen getest foto sta in mijn album streep was ruim binnen de tijd

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Minimuis duidelijk hoor, en nu lekker gaan genieten.

Marjon2 ja zo zeiden wij dat ook al tegen elkaar, de kans is mischien 50 50 volgens onze berekening zal ik 6 week en 4 dagen zwanger zijn, dat zou onze berekening zijn.

Waneer konden ze bij jullie hartje horen en waneer had jij echo?

Groetjes Wilma

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik had mijn eerste echo met 6w en 3 d en wij hadden een mooikloppend hartje , maar een ander kan met die termijn goed nog geen kloppend hartje hebben ..................Ik had toen eigenlijk pasmet de 7 weken willen gaan maar het was of 6 w en 3 d of 8 w en dat vond ik toch te lang .En in jullie geval zou ik het ook gezien willen hebben voor jullie bruiloft .....Hopelijk morgen en overmorgen een van de mooiste dagen van jullie leven !!!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    minimuis daar hoef ik niet voor te gluren hoor !! Gefeliciteerd !!

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Duidelijke test minnimuis!Voorzichtig gefeliciteerd!

8. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Minnimuis,

Ik zeg: GEFELICITEERD..jij bent ZWANGER!!!!!
    Super....ga er maar lekker van genieten samen.
    Groetjes Lilly

9. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hoera!!!!!!van harte gefeliciteerd meid!!!!!
    geniet ervan!
    xxx nummer 4

10. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hi, even een vraagje. Als je een dag of 3 a 4 voor je NOD een ovulatietest doet om te kijken of je zwanger bent, hoe ziet die test er dan uit? Moet dan het teststreepje echt donkerder zijn, of mag het ook lichter zijn, net zoals bij een echte zwangerschapstest (streepje=streepje).

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

lvp- volgens mij moet de test streep op de test dan minstens net zo donker zijn als de controle streep. Komt er dus op neer dat je ALS je zwanger bent, dat je elke dag een positieve ovulatie test zou moeten hebben.
    Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar dit is wat ik hoor en lees... Succes!

12. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    @ IVP, ik heb 4 dagen voor NOD een ovutest gedaan. Die was voor een ovutest niet positief! Maar wel duidelijk, dus daarna een zwtest en een lichte streep en zie banner!

Succes of heb je al een testje gedaan??

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier ook een ov test gedaan 3dagen geleden en een lichte steep 2 dagen later een zwangerschapstest en al heel snel een 2de lichte streep te zien al moet ik zeggen dat hij vier dagen voor nod best duidelijk is

14. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    @ Lynnami: dat idee had ik ook gekregen hier. Maar @ Marilene: Uhhh ja :) gisteravond toch een ovutest gedaan, kon me niet inhouden. En idd een licht streepje. Maar ik las hier ook over indroogstreepjes, maar dit teststreepje dat verscheen meteen. Dus bij jou was het wel positief! Dus ik mag nog hoop hebben hihi

@ Minimuis: Volgens mij mag ik jou feliciteren als ik vorige berichtjes lees?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    lvp ja dat mag al ben ik nog erg voorzichtig na 8miskramen val het niet mee om positief te zijn al probeer ik het wel. En daarbij komt dat ik nog 3dagen voor nod zit dus eigenlijk een beetje dom om zo vroeg te testen.

16. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    @minimuis, jeetje 8 miskramen :( Dan heb je al heel wat te verduren gehad. Maar het lijkt deze maand dus toch wel positief! Ik hoop dat je test over een paar dagen superpositief is!

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#1537 Lynnami, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2009
    lvp- zie ik het nu goed en ben je ongesteld geworden?

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

19. jonibra

jonibra Niet meer actief

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik zeg van harte gefeliciteerd! Geniet ervan

Deel Deze Pagina