@cindy24 ik ben nu 4 dagen overtijd. maar de testen blijven negatief. nja bij deze dacht ik iets te zien. maar dat kan ook zijn omdat ik het graag wil zien
als ik heel goed tuur lijk ik ook iets te zien ......maar zou zeker over een dag of 2 nog eens testen en als er dan nog geen ongi is en geen duidelijkere test dan ff naar de ha ......
mm ja ik zie echt iets maar idd over 2 dagen weer testen en dan zou het streepje duidlijker moeten zijn, succes!!! Kruidvat krijgt alleen streepjes als je zwanger bent en het is geen indrooglijntje ik zeg zwanger!!
Jen, ik had al gereageerd op je foto in een ander topic. Als ik heeel goed tuur, zie ik precies wel een streepje. Heb ff aangeduid op je foto waar ik denk iets te zien
heey meiden. heel erg bedankt voor het kijken. ik zie ook echt iets. ik hoop dat het zo is. voor de zekerheid doe ik overmorgen nog een test.
Bekijk bijlage 38725 Zien jullie iets? Was niet makkelijk om op foto te krijgen. Heb het programma autoadjust laten doen op de kleuren en toen kreeg ik dit. In het echt is het lijntje mooi rozig. Wat denken jullie? Ik zit nu 5 dagen voor men nod.
Ik zie zeker een streep Lolieken, maar alleen zit ie naast de T, weet niet of dat uitmaakt? Voor 5 dagen voor NOD helemaal spannend!