marilene ja ik zie hem ook net ietsjes rechts van de T @ warhoofd, sorry ik zie niks, misschien over 2 daagjes nog eens proberen
@Warhoofd , ik zie niks , jammer , hopelijk snel duidelijker .. @lolieken , ik zie een streepje hoor!! gefeliciteerd
@warhoofd, meid helaas zie ik ook geen streepje... @Lolieken Imk zeg vast een voorzichtige proficiat meid, ik zie ook een streepje!!! Groetjes....
idem hier.. ik zie inderdaad een streepje bij lolieken, bij warhoofd, helaas meis, ik zie helemaal niets...
Ja het is écht spannend... Ja hij zit idd iets naast de T maar is wel even dik als de C... Het zijn ook wel de kleine testjes van matcare mss vandaar? Het kan ook nog anders uitvallen hoor dames ik durf niks met zekerheid zeggen maar ik zie wel een licht (wel duidelijker in het echt) streepje dat rozig is. Ook wel veel te vroeg getest natuurlijk. Ik test morgen met ochtendurine opnieuw en we wachten af.
Warhoofd, het spijt me meis. Ik zie er geen tweede steepje op. Misschien na een paar dagen? Lolieken, daar is wel duidelijk een tweede streepje te zien. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik denk dat hij over een paar dagen er af zal knallen. Liefs.
Ik zie een heel licht streepje! Aangezien het 5 dagen voor je nod is zeg ik voorzichtig gefeliciteerd!
Hallo meiden, Ik kon me vanmorgen niet inhouden en heb een testje gedaan.. Zien jullie iets? Ik zit nu 5 dagen voor NOD en heb getest met een sensitest midstream.. Ben helaas geen held in het maken van fotos, dus hij is een beetje wazig.. Bekijk bijlage 38779
Oei, hij is wel heel wazig.. Ik kan zie niks helaas. Misschien een duidelijkere foto proberen te maken?
Hier nog eentje.. Het is moeilijk te zien op de foto, in het echt is ie duidelijker.. Bekijk bijlage 38781
Zal morgenvroeg weer testen.. Hij verscheen echt binnen 5 min. duidelijk zichtbaar.. Helaas zijn nu mijn batterijen leeg van de camera, en is mijn telefoon weg voor reparatie.. Dus moet straks maar even batterijen gaan halen.. Dank jullie wel voor het kijken.. Nog 5 dagen afwachten..
@Amigo ik zie wel iets, maar even een vraagje had je de vorige ronde niet hetzelfde? Dat er een streepje was?
Dat klopt Cindy, had toen een heel dun streepje en met een beetje draaien en onder verschillende lichten zag ik wel iets.. Heb de testen van vorige maand er net bij gepakt en daar zie je nu niets meer op.. Het is jammer dat ik de test niet beter kon fotografferen.. Vorige maand moest ik het plastic omhulsel loshalen om iets te kunnen ontdekken, dat is nu niet nodig.. Afwachten maar
Goed onthouden trouwens .. Weet dat jij een kanjer bent in het volhouden tot NOD! Echt knap van, ik ben hierin een zwakkere schakel
hahaha nou ik heb het ook zwaar hoor!!! Heb er zelfs weer twee hier liggen!! Maar ik heb het gevoel ongi te worden:x maar ja er zijn zat vrouwen die dit hadden en zwanger waren dus...en daarbij het ik het al een week?