Hoi, Ik heb getest met die van eigen merk Jumbo Supermarkt (HTP) en die gaf op 9 dagen na eisprong al een duidelijke streep. Daarna die avond met Clearblue Plus (normale met kruis) een hele duidelijke streep!! Die ochtend erop met KV 2 voor 5 euro en die was heeeeel licht! In mijn album staan ook de testen te zien
Jeetje die kv zijn echt heel licht van jou.. Dacht idd juist dat die heel gevoelig waren.. Ik test pas met de kv op de NOD..
Bij mij waren de KV echt niet duidelijk/gevoelig !!! Zelfs 3 dagen na de laatste kv, was de test nog steeds heel vaag roze
Hoi, dames ik als testfreak ->) kon het niet laten om een twee tal uurtjes na het eerste plasje nog eens te testen. Dit keer met dezelfde test en nog een ander merk. Bij beide kwamen streepjes en zelfs nu al donkerder. Heel gek. Nu was het helemaal geen ochtendplasje meer. Bekijk bijlage 38803 duidelijk of niet?
mm vreemd van de kruidvattesten dan, bij mijn dochter vondt ik het toen al vreemd dat ik 3 dagen na nod licht positief teste?! Ik ging er al vanuit dat ik weiniger hcg aanmaakte..
Bekijk bijlage 38809 Dames volgens clearblue hoef ik niet meer te twijfelen. Ik ben nog heel voorzichtig maar ook wel heel blij. Ik moet toch wel veel hormonen aanmaken dan want ik ben héél zeker dat ik 5 of toch tenminste 4 dagen voor men nod test.
@Lolieken; duidelijk posi! Gefeliciteerd!!!! @AstridDi; jeetje meis, wat heb jij al een grote buik voor 5 weken (zag je buikfoto's toen ik naar je testfoto's ging kijken) Misschien zijn het er wel 2
Bekijk bijlage 38837 Ik heb een echte tuur foto.. Mijn camara van de telefoon kan ik niet scherper instellen.. Is trouwens dezelfde test als vanmorgen alleen heb ik er nu een foto van gemaakt in het plastic omhulsel..
@Warhoofd, ik zie niets @Amigo, die zijn echt positief @Lolieken, ik vind het zo leuk voor je. Je bent nu gewoon zwanger! Afwachten of het goed gaat moet iedereen....
De meeste gaan gewoon de vuilbak in. De duidelijke hou ik bij net zoals bij mijn dochtertje dat zijn mooie herinneringen. De ongebruikte testen geef ik weg als alles goed blijft gaan. Ik kan er ook niet aandoen dat ik een testaddict ben. Mss is het wel de allerlaatste keer.