lolieken: gefeliciteerd!!! wordt jij ook een september-mama????? amigo: ik denk ook wat te zien, maar foto is echt heel wazig
Murge! Ben net thuis van het werk en heb even nieuwe batterijen voor in mijn camara meegenomen.. Dit is de beste foto.. Nog steeds 5 dagen voor NOD met sensitest midstream met ochtendurine.. Heb net nog een dipstick van sensitest gedaan, maar die is niet echt duidelijk.. Morgenvroeg doe ik weer met ochtendurine een sensitest x-tra gevoelige test.. Bekijk bijlage 38932
Idd een september mama... Hoogzwanger de zomer in als alles goed gaat. Olé. Nee, nee mij hoor je niet klagen!!
Alle zwangeren gefeliciteerd! September mama's alweer! Jeetje! Ik vond mij als Julimama al vroeg hahaha!
september 2010 mama's wij zouden het leuk vinden als jullie bij ons mee komen kletsen in het bevallingslijst-forum
Ik heb vanmorgen een test gedaan met de matcare ultra en de kruitvat 2 voor 5 euro test, ik ben nu ongeveer 3 dagen voor NOD volgens fertillityfriend. De streepjes zijn niet erg duidelijk, maar je ziet ze wel.
ik zie op alle2 een heel licht streepje, een voorzichtige felicitatie... ps je banner geeft 1 dag overtijd aan?????
dat komt omdat ik vorige maand een cyclus van 26 dagen had na het stoppen met de pil, en daar is hij vanuit gegaan. Maar deze ciclus is dus mijn ei op dag 16 geweest, dus heb nu een cyclus van 28/29 dagen, vandaar.
Hallo meiden, Ik kom nog even mijn test van vandaag neerzetten.. Had gister ook al getest met midstream van sensitest en hier zie ik de 2e lijntjes binnen 5 minuten verschijnen.. Kijken jullie weer even mee?? De bovenste is van vandaag (donderdag) en de onderste van gister (woensdag).. Bekijk bijlage 39109
hi meiden, ben geen testfreak, maar dacht: dan kunnen jullie vast wel mn vtraag beantwoorden: heb net getest (CB) , maar er verscheen geen controlestreepje. Wel de helft van het teststreepje (half kruis zeg maar)... wat is dat nu weer??? Iemand een idee?
Sabine en Amigo ik zie ze hoor !! Gefeliciteerd !! @MaryWoods, alsje geen controle streep krijgt is de test foutief ..De halve streep in het testvenster verkleurdt altijd net als normaal het controlevenster ...Dus je zult een nieuwe test moeten doen ....Succes
Nog even mijn kv van vanmorgen showen (3 dagen voor NOD) Ben al langzaam de roze wolk aan het beklimmen.. Kan het niet geloven.. Bekijk bijlage 39134