het was even wachten tot ik weer moest plassen, maar heb nog een keer getest: en positief!!!!!!!!!!!! Weet niet wat er nu mis ging bij de eerste, maar het maakte het wel heeeel spannend! Joehoe!!! kan het nog niet geloven! Bedankt voor je reactie marjon!!
ja volgens de calculator hier ben ik 3 september uitgerekend... Maandag ga ik meteen de HA bellen voor een verwijzing naar de gyn!
Heey, ff een off-topic berichtje van mij. Ik kreeg geen mailtjes meer, dus dacht ik, dan maar ff wat krabbelen en dan kan ik gewoon weer mee turen en gluren Liefs Anntje
Hoi Dames, vraagje zien jullie wat ? De kv is van vanmorgen en de testpoint van vanmiddag. Na vorige mnd (vmk) ben ik een beetje voorzichtig,normaal is me cyclus 28 maar het schommelde de laatste tijd van 27 dagen tot 32 dagen. Sorry dat die kv test er nu zo ranzig uit ziet Helemaal vergeeld Groetjes S
kunnen jullie op mijn test nog eens gluren? gisteren had ik 1 "pregnant" met clearblue en 1 "not pregnant", vandaag licht streepje op kruidvat 2 voor 5 zien jullie hem ook? hopelijk is hij binnen enkele dagen duidelijker!
Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!! Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed na 9 dagen overtijd.....
ziet er goed uit cindy! lijkt alsof we allebei zwanger zijn... hoewel ik toch nog voorzichtig ben! hopelijk wordt ons streepje gauw donker!
ik heb voorlopig wel niet echt kwaaltjes.. soms een beetje ongi-pijn links en rechts maar is hopelijk gewoon bandenpijn! moet wel heel vaak plassen! het is ook nog heel pril natuurlijk!
Whaaaa Cindy wat goed zeg! Gefeliciteerd! Zie je nou wel, 2010 wordt een super jaar! Geniet er nu maar lekker van! Lola ik zie ook een streep, alvast voorzichtig proficiat..