De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    @Cindy en Lola...

Ik zie duidelijk streepjes meiden...gelukkig nieuwjaar en dat zwanger mogen beginnen: GEFELICITEERD dames!!! Helemaal fijn voor jullie.
    Veel geluk groetjes Lilly

2. Alita

Alita Niet meer actief

dankje dames..

@Amigo ja of dat zo blijft weet ik niet maar even wachten op de echo!!!

3. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hey meiden, ik heb geen foto maar ik heb even een vraagje over een ovulatietest die ik gisteravond heb gedaan. 2 uren na mijn normale tijd en ik had ook binnen de 2 uren ervoor iets gedronken. Dus volledig niet volgens de voorschriften dus ;)
    Binnen 5 minuten was de teststreep donkerder dan de controle streep. Hoe kan dit, want ik heb denk ik 13 december mijn eisprong gehad.
    Vanochtend tijdens het douchen merkte ik dat ik erg veel wit slijmverlies heb. Meer dan de afgelopen maanden bij elkaar. Het was erg slijmerig en ik kon er lange draden van trekken (sorry voor de details)

Mijn vraag aan jullie is wat jullie hiervan denken? Over 11 dagen is mijn NOD.

4. balou08

balou08 Lid

16 nov 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil even vragen of jullie mijn ovuluatietesten willen bekijken.
    Ik had op 1 januari mijn meestvruchtbare dag. (ook volgens predictor.nl) had toen ook erg veel slijmverlies. toen 3 testjes gedaan. Allebei positief volgens mij.(bijna dezelfde kleur en dikte als controlestreep. en gister had ik mijn eisprong dag en toen ook nog een test gedaan. volgens mij ook positief (hetzelfde verhaal als 1 januari)
    Willen jullie even kijken?
    Vanmorgen heb ik trouwens weer getest en toen was ie negatief. Geen streepje of wat te zien.

Bekijk bijlage 40838

Groetjes Balou

5. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Hoi Dames...bedankt voor het bekijken van me testen...,ik heb vandaag weer 1 kv test gedaan en de streep is al iets donkerder dan gisteren...ik hoop dat het goed blijft gaan,vorige maand toen bleven de testen 3 dagen hetzelfde en toen lichter.maar dat vandaag de test iets donkerder is geeft me moed

Liefs S :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    @lvp, als jij 13 december je ei hebt gehad, dan kun je nu toch niet op dag 18 van je cyclus zitten??
    Als je niet zeker weet of je je ei al hebt gehad, dan kun je nu gewoon je ei wat later in je cyclus hebben. Ook zou je zwanger kunnen zijn, maar als jij de 13e je ei hebt gehad, dan kun je ook een zw.test doen hoor!

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    lvp bedoel je niet 31 december je ei? I.p.v. 13 december?

8. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    @Balou, ik denk dat je wel een lh-piek hebt gehad, maar ik zou je testjes niet positief noemen denk ik? De teststreep moet echt even donker zijn...sorry! In mijn album staat een rijtje met ovutesten, waarvan er 1 positief is, ik werd toen ook zwanger.

@lvp, geen idee hoe het kan, maar ik zou de test iig niet negeren...

9. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Lola gefeliciteerd!

10. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Dames dames....vanmiddag Digitale gedaan
    Ik ben zwanger !!!!!!!!!!!

Yesssss :D :) ;) ;)

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gefeliciteerd Speransa

12. balou08

balou08 Lid

16 nov 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

13. babywens21

30 dec 2009
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb net een testje gedaan en er is een 2e steepje lichtjes in beeld.
    want had de test gedaan en kreeg een telefoontje dus het de test wel gezien iets na de aflees tijd

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi hier ook gefeli :D babywens !

15. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhhh ja nu kan ik er niet meer omheen!!!

16. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    #1676 speransa, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Gefeliciteerd aan alle zwangeren :D:D:D

En nou had ik miss een dom vraagje,mijn cd schommelde van 28 dagen tot 32 dagen ,ik heb deze maand op 2 januari cd 28 posi getest,
    Mijn vraag is welke cd moet ik aanhouden ik heb me banner nu uitgerekende datum op 28 cd staan ???? Wie weet dat ? :) :( ;)
    Ik hoop dat jullie het snappen?
    Liefs S

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    alle zwangere van harte meiden geniet ervan

18. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hallo
    nou ik hoop hier de experst aan te treffen over vage streepjes!
    ik heb 5 maanden geleden de prikpil gehad en sindsdien geen menstruatie meer gehad maar plotseling allerlij zwangerschapsklachten tot melk uit mn tepels aan toe!
    dus toch maar een test (of6) gedaan de eerste 2 waren negatief was al 2 ruim 2 weken geleden ondertussen heb ik er 3 licht positief vage streepjes dus en 1 zonder resultaat!
    ik heb een cb digital gedaan die was negatief en 1 van de apotheek die was ook negatief
    volgende van de apotheek was licht positief 1 van matcare en een predictor allemaal lichte vage streepjes.
    wat denken jullie meiden??????

19. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    linny heb je foto`s ik heb met matcare 6 dagen voor nod posie getest en die zijn wel betrouwbaar

20. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    ik ben t aan t proberen(de foto;s)
    t zou voor mij de 3e worden :(ik had eigenlijk nooit verw8 dat ik meteen naar de prikpil weer vruchtbaar zou zijn:(

Deel Deze Pagina