@Cindy en Lola... Ik zie duidelijk streepjes meiden...gelukkig nieuwjaar en dat zwanger mogen beginnen: GEFELICITEERD dames!!! Helemaal fijn voor jullie. Veel geluk groetjes Lilly
Hey meiden, ik heb geen foto maar ik heb even een vraagje over een ovulatietest die ik gisteravond heb gedaan. 2 uren na mijn normale tijd en ik had ook binnen de 2 uren ervoor iets gedronken. Dus volledig niet volgens de voorschriften dus Binnen 5 minuten was de teststreep donkerder dan de controle streep. Hoe kan dit, want ik heb denk ik 13 december mijn eisprong gehad. Vanochtend tijdens het douchen merkte ik dat ik erg veel wit slijmverlies heb. Meer dan de afgelopen maanden bij elkaar. Het was erg slijmerig en ik kon er lange draden van trekken (sorry voor de details) Mijn vraag aan jullie is wat jullie hiervan denken? Over 11 dagen is mijn NOD.
Hallo, Ik wil even vragen of jullie mijn ovuluatietesten willen bekijken. Ik had op 1 januari mijn meestvruchtbare dag. (ook volgens predictor.nl) had toen ook erg veel slijmverlies. toen 3 testjes gedaan. Allebei positief volgens mij.(bijna dezelfde kleur en dikte als controlestreep. en gister had ik mijn eisprong dag en toen ook nog een test gedaan. volgens mij ook positief (hetzelfde verhaal als 1 januari) Willen jullie even kijken? Vanmorgen heb ik trouwens weer getest en toen was ie negatief. Geen streepje of wat te zien. Bekijk bijlage 40838 Groetjes Balou
Hoi Hoi Dames...bedankt voor het bekijken van me testen...,ik heb vandaag weer 1 kv test gedaan en de streep is al iets donkerder dan gisteren...ik hoop dat het goed blijft gaan,vorige maand toen bleven de testen 3 dagen hetzelfde en toen lichter.maar dat vandaag de test iets donkerder is geeft me moed Liefs S
@lvp, als jij 13 december je ei hebt gehad, dan kun je nu toch niet op dag 18 van je cyclus zitten?? Als je niet zeker weet of je je ei al hebt gehad, dan kun je nu gewoon je ei wat later in je cyclus hebben. Ook zou je zwanger kunnen zijn, maar als jij de 13e je ei hebt gehad, dan kun je ook een zw.test doen hoor!
@Balou, ik denk dat je wel een lh-piek hebt gehad, maar ik zou je testjes niet positief noemen denk ik? De teststreep moet echt even donker zijn...sorry! In mijn album staat een rijtje met ovutesten, waarvan er 1 positief is, ik werd toen ook zwanger. @lvp, geen idee hoe het kan, maar ik zou de test iig niet negeren...
ik heb net een testje gedaan en er is een 2e steepje lichtjes in beeld. want had de test gedaan en kreeg een telefoontje dus het de test wel gezien iets na de aflees tijd
Gefeliciteerd aan alle zwangeren En nou had ik miss een dom vraagje,mijn cd schommelde van 28 dagen tot 32 dagen ,ik heb deze maand op 2 januari cd 28 posi getest, Mijn vraag is welke cd moet ik aanhouden ik heb me banner nu uitgerekende datum op 28 cd staan ???? Wie weet dat ? Ik hoop dat jullie het snappen? Liefs S
hallo nou ik hoop hier de experst aan te treffen over vage streepjes! ik heb 5 maanden geleden de prikpil gehad en sindsdien geen menstruatie meer gehad maar plotseling allerlij zwangerschapsklachten tot melk uit mn tepels aan toe! dus toch maar een test (of6) gedaan de eerste 2 waren negatief was al 2 ruim 2 weken geleden ondertussen heb ik er 3 licht positief vage streepjes dus en 1 zonder resultaat! ik heb een cb digital gedaan die was negatief en 1 van de apotheek die was ook negatief volgende van de apotheek was licht positief 1 van matcare en een predictor allemaal lichte vage streepjes. wat denken jullie meiden??????
ik ben t aan t proberen(de foto;s) t zou voor mij de 3e worden ik had eigenlijk nooit verw8 dat ik meteen naar de prikpil weer vruchtbaar zou zijn