De ASZ-Club helpt met gluren en turen,zolang u blijft insturen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik vind de test van Bikki een beetje als indrooglijntje eruit zien ... zo heb ik ze ook heel vaak gehad !! En de foto is gemaakt nadat hij is opgedroogd (kan je aan de kleur vd streep zien).

Maar uiteraard duim ik als een gek dat het geen indrooglijntje is :):)

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Euhhh, volgens mij heeft de kv test geen indrooglijntje, heb ik iig nooit geahad samen met veeeeele anderen...

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB

euuhh, en ik weet wel zeker dat kruidvat indrooglijntjes hebben ! ;)

heb t zelf gehad ! ;)

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    En je weet zeker dat je niet een vmk hebt gehad zonder t te weten? Je hoeft namelijk niks anders te voelen dan...

Ik heb namelijk nog nooit een indrooglijntje gehad, alleen een heel licht lijntje maar dat kwam door een vmk.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier ook nog nooit een indrooglijntje gehad bij kruidvat al liet ik ze een hele dag liggen dan nog was er niks te zien zelfs niet in het licht:) of uit elkaar gesloopt en heb er toch al heel wat gedaan.;)

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb mn kv testen nog van de vorige x hihi

Ook geen indroog lijntje te zien op de testen

7. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @Minimuis: Thx voor de test in het negatief zetten, zie als ik bijna in de pc kruip de 2e streep.

@Doosje77: Het gaat nu idd in ene snel ja.......we wilde graag een 3e kindje, aangezien ik al 38 ben, voor de vorige een miskraam gehad dus we hadden nu zoiets we zien wel.....en zie!!!

Ik heb geen kruidvat testen meer in huis en ik moet er ff het dorp voor uitrijden, morgen nieuwe halen.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hier heb ik wel een keer een indrooglijntje gehad op de kv test. Maar dit gebeurd niet vaak.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee heb ik niet gehad , heb pas later getest .. en ook gewoon maar n klein beetje ongi geweest..
    had meerdere testen gedaan .. en die waren wel kei negatief ..
    maar goed..

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aha vandaar Bikkel. Nou zou super zijn als het meteen boem raak is toch? Ik hoop het!!

Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad: wat bijzonder zeg!! Ik vroeg op het laatst of ik nog een keer het hartje mocht zien kloppen..Het is het meest vreemde wat ik ooit heb gezien, maar ik ben wel helemaal gelukkig. Hopen dat jij er ook snel (weer) ligt!!

11. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hey hier geen test meer gedaan vandaag de verloskundige gebeld waar ik ook met de andere kids was tijdens me zwangerschap en ik kan vrijdag komen voor een encho! dus testen heeft geen zin meer denk ik, zij zei zelf ook dat je ze niet verw8 dat het streepje er zou staan als ik niet zwanger ben.
    spannend dus!

12. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Vanmorgen 1e urine opgevangen ;), vandaag naar de kruidvat! Uitslag van die test zet ik er vanaaf nog op........ben benieuwd.

13. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Spannend Bikkel!!!De duimen draaien!

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb ook een aantal keer een streepje gehad terwijl ik echt niet zwanger was! Alle andere testen waren namelijk negatief !
    En de kv werkt heel laat bij mij (in tegenstelling tot bij anderen vrouwen), dus daar kan het ook niet aan liggen (dat hij dus "vroeger" is ;))

Maar nogmaals ..ik hoop wel heel erg dat bikkel gewoon zwanger is !!!!!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Poe, wist echt niet dat KV die had!!! Heb het zelf nog nooit meegemaakt (test van maand geleden is nog wit en van 7 dagen geleden ook).

Maar het kan dus blijkbaar wel!

16. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Vanmorgen weer getest (die dag ervoor ook, toen werd de streep al meer zichtbaar met blote oog) maar vanmorgen weer zo goed als wit. Dag 45 nu. Misschien Vmk of.......die onzekerheid ook.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het klinkt niet goed bikkel , als je testje nu bijna zo oed als wit is ,ben ik ook bang voor een vmk...........blijft nog ff heel spannnend

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes Bikkel!!

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik heb vanmorgen weer getest nadat ik dinsdag begon te vloeien terwijl donderdag me nod was sinds gisteren niks geen verlies meer gehad twas ook anders dan me normale ongi heb getest met matcare en binnen de afleestijd stond er een streepje maja kon me camera niet vinden dus foto is iets later genomen wat zeggen jullie?? foto staat in album thanks voor het kijken alvast

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zie zeker een tweede streepje ...ik zou wel over paar daagjes nog een test doen .....omdat je toch gevloeid hebt is het altijd afwachten ..........ik duim voor je dat je over een paar dagen een knaltest inhanden hebt ....

Deel Deze Pagina