Kat en Gwen, gefeliciteerd. Kat, je hoeft niet je huisarts bellen. Wanneer je een paar positieve testen hebt gehad mag je ook een vk bellen voor een intake afspraak. Je kunt later je huisarts wel op de hoogte stellen dat je zwanger bent. Mocht je eens ziek zijn of i.d. moet hij/zij met medicijnen er wel rekenschap mee houden natuurlijk.
Ik wou al zeggen dat ik mijn huisarts helemaal nog niet heb ingelicht. Toen ik met 10 weken voor het eerst bij de vk was, vroeg ze of zij het moest doorgeven, dus ze heeft het gefaxed, maar zelf heb ik er nooit bij nagedacht. Liefs Anntje
@Gwen en Kat gefeliciteerd meiden!!!! Ik heb mijn huisarts ook nog niet gebeld!!! Doen toch niks eigenlijk ja een beetje praten maar dat weet ik nu wel hahha
Gwen gefeliciteerd , fijn een berichtje van je ,was al benieuwd waar je was gebelevn ..Probeer je ons wel een beetje op de hoogte te houden ??
hey hey... weer even een "onzekere" ik.... gisteren had ik een foto geplaatst van 3 testen... die ik op zondag en maandag had gedaan... gisteren niet gestest... (dom dom dom) en vandaag (nu net) weer wel.... Ik zet ze even hier onder elkaar... Bekijk bijlage 43424
Bekijk bijlage 43425 Dit is de test van vandaag... Wat dneken jullie is deze lichter dan de onderste test van eergisteren? of niet? Ik weet het even niet meer... zou ik als ik gisteren gestest zou hebben dan een knal test hebben gehad en dus wel mn ei hebben gehad vandaag? (aangezien ik duidelijke steken onderin mn buik heb)??
@flippo, ik hoop dat je geklust heb. Ik vind de test van gister inderdaad alweer lichter dan die er voor dus het zou best kunnen dat hij dinsdag eraf heeft geknald. en steken in je zij kan een eisprong zijn. succes ermee.
In de bijlage mijn test van vanochtend (op 12dpo, heb normaal een luteale fase van 11 dgn) heeeeel licht streepje, maar volgens mij zie ik hem toch echt....... Bovenste is een "gewone" sensitest, onderste een gesloopte extra sensitive van sensitest. (wat een rottesten, door dat stomme hartjesschermpje zie je het hele streepje niet meer, schrok me wild, dacht dat er helemaal geen streepje stond, maar toen ik m gesloopt had gelukkig wel) Zou dit voldoende hcg zijn om een digitale clear blue te proberen? (morgenochtend, als ik tenminste zo lang kan wachten)
Even over ovulatietesten, ik kwam daar echt niet uit. Dan weer lichter dan weer donkerder, ik werd er tuureluurs van. (ja idd van het turen naar de streepjes) Ik heb 2 maand mijn temp bijgehouden en heb dit in een grafiek uitgetekend en ook een grafiek met 2 maanden tegelijk erin. Hier kan je duidelijk in afzien dat ik beide keren mijn eisprong op de 16e cd moet hebben gehad. Mijn ovulatietest was negatief op dag 12, 13 14, 15, 16 en 17. Welke dag had ie dan wel positef moeten zijn? Ik heb mijn piek niet kunnen vinden, terwijl ik op sommige dagen zelfs 2 keer heb getest. Ik heb in ronde 1 en 2 ovulatietesten gedaan. En in ronde 2 en 3 getempt. En in de 3e ronde dus zwanger geworden. Waar ik toch het meest aan heb gehad is mijn cervixslijm. Die was echt anders in mijn vruchtbare dagen. de temp. was eigenlijk weer mijn bevestiging daarvan. Ovulatietesten heb ik dus helaas niks aan gehad. Ja.. bezigheidstherapie voor een testverslaafde Succes dames! Liefs Gwen
Als ik zulke testen zou hebben zou ik zeker een digitale doen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Liefs Anntje
Ja goed hè, ik heb getest op cd 30. 14 dpo. Ik dacht nog, dit wordt vast niks omdat ik bij de vorige 3 zw's pas heel laat posi testte. Maar mijn temp was die ochtend weer o,2 graad omhoog gegaan, dus ik dacht, ik probeer het gewoon. En ja hoor, direct een teststreepje nog voor de controlestreep er was! Joepie!! Liefs Gwen
Ik zie mooie streepjes hoor. ik heb ook 2 verschillende testen gedaan. Maar heel dom misschien ik durf geen digitale te doen omdat ik bang ben dat mijn hcg nog niet hoog genoeg is. Die moet volgens mijn hoger zijn bij zo'n test toch? Dus ik wacht daar nog even mee Veel succes en alvast gefeliciteerd hoor! Gwen