@Ilona2802 zulke streepjes heb ik ook altijd met sensitest extra sensitive.. maar ben elke keer niet zwanger.. ik denk dat deze streepjes die jij hebt. voorgedrukte streepjes zijn ofzo
Nooit gedacht dat ik hier zelf ooit een foto zou moeten plaatsen maar willen jullie even meekijken naar mijn testje? Morgen is mijn nod en vanmorgen heb ik een testje gedaan (kv 2vr 5). Ik heb het idee een heeeel dun roze lijntje te zien maar misschien is dat wishful thinking? Wat denken jullie? Je ziet het iets beter als je je scherm kantelt.
mmmh...ik durf het ook niet zo te zeggen. het lijkt alsof ik onder iets zie, maar dat kan ook licht/schaduw zijn. Dus zeker niet hopeloos, maar morgenochtend met ochtendurine nog een keer de kv 2 voor 5 doen! Ik duim voor je!!
Thnx voor jullie reactie. Ik vind de foto's ook wel wat onduidelijk. Ik heb het idee dat het streepje in het echt duidelijker is. Ik wacht even af tot vrijdag denk ik. Dan zou het zeker duidelijker moeten zijn.
Hier nog 1 die denkt iets te zien maar twijfelt, zoals er al gezegd is morgen nog een keer en dan met ochtendurine, heel veel succes.
Margootje, sorry op de foto's zie ik het streepje ook niet, maar in het echt is het idd vaak duidelijker. Bovendien ziet je temp er wel heel goed uit, dus hoop heel hard voor je dat je vrijdag een duidelijkere test hebt, succes!!
hoi meiden. mijn cyclus zit tussen de 28 en 32 dagen. nu zit ik op de 29ste dag en heb ik vanmorgen een test gedaan. nu denk ik een heel licht streepje te zien. maar weet niet zeker. willen jullie meekijken. ik heb de foto in negatief gezet
Het zou kunnen.....maar dan zou ie morgenochtend al wat duidelijker moeten zijn. Ben benieuwd, hoop het!!