ik denk dat ik probeer het testen tot zondag uit te stellen aangezien mijn cyclus tussen 28 en 32 zit en ik nu op dag 29 ben. hoop dat ik zo lang kan wachten maar denk het niet
Zie m nog steeds niet, niet op de plek waar ie hoort te zitten, wel iets vaags super super licht roze maar das teveel naar rechts.. Spannend meid, hoop dat je ons zaterdag mag verblijden met een duidelijkere test!
Is niet vervelend bedoeld he meid, ik hoop echt dat je straks een mooie test hebt om te laten zien maar op die van je negatief zit ie teveel naar rechts.. Dit is jouw test en waar je t lijntje aangeeft te hebben..
En dit is een indicatie van waar je lijntje hoort te zitten en wara ik hoop dat je morgen of de dag erna een mooie streep kan laten zien :
En echt meis, geloof me alsjeblieft dat ik echt je op roze wil zien gaan maar wil ook niet dat je extra opgehemelt wordt en als t tocxh niet zo mag zijn je extra verdrietig bent.. Morgen of overmorgen nog een keertje testen?
Meiden eindelijk mag ik ook een keer een testje laten zien Net getest!! Helemaal super!!! Bekijk bijlage 44965
Hey Nonja; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Die streepjes zien er mooi uit EN meiden ik voeg mij bij deze topic toe, want heb al heeeeel wat testjes erop zitten, maarja die testen geven maar geen 2e streep En hoe ik ze ook neerleg en idd in de zon hou "we zien niks" Dus ik ( Wij ) gaan 2 febr de MMM in na 10 mnd Grts en suc6 iedereen met het zwanger worden, en hopelijk een heleboel positieve testen in 2010