He gets Zuurtje dat het zo aan het rommelen is. Ik hoop dat het is wat ik bij anderen heb gehoord die voor meerdere keer zwanger waren dat het 'gewoon' veel rommelt maar uitputtend is het wel voor je! Knuff! Miranka, waar ben je zo druk mee? Heb je nog vakantie of weer aan de slag? Ppver, hoe gaat het? Vanmorgen nieuw bed gekocht, heerlijk grote boxspring van 160 bij 220 cm en elektrisch. O wat zullen we heerlijk slapen! Dat is dan wel voordeel van niet in zomervakantie op vakantie hebben we wat extra geld over voor nieuw bed. Daarna wezen zwemmen, waren vleugeltjes (of hoe noem je die dingen nou ook alweer??) vergeten mee te nemen maar ging prima. Leomeisje vindt water zo leuk! Maar vooral glijbaan is favoriet! Kan ze echt niet vaak genoeg vanaf gaan, genieten hoor!
hier terug van de gyn beebje doet het nog steeds goed de groei loopt niet meer vooruit maar gewoon op termijn zoals het moet zijn voorweeën hebben niet niks gedaan ontsluiting is er nog niet maar de boel is wel al weker nog steeds rustig aan doen en proberen haar nog minstens 3 weken binnen te houden ja duh alsof dat kleintje gaat luisteren we zullen zien over 3 weken weer op controle
Ff al mijn busmeisje onderstoppen voor de nacht: Legt bij Lieffemale witdekentje ff goed, ziet nog glimlach op haar gezicht van surprise wedding. Geweldig! Ah nu komt de droom van verlate huwelijksreis, wie weet komt daar wel brusje voor Nikita aan Vraagt Juudman ff de voetjes van Juud nog te masseren na die geweldige km! Wat een kanjer! Geeft handkusje... Legt Boaz ff recht naast mama in bed en legt dekentje lekker over Rem en stukje over Boaz heen. Slaap lekker lieverd droom lekker over je 2 prachtige kids! En vooruit over Remman dan ook Zet stoel van Pix ff in lekkerdere stand dan zo omhoor van tv kijken, dat is maar niks. Daarna aai door haren want je bent een kanjer die heel hard aan het werk is. Legt het Spaanse dekentje ff goed over Debs. Tjee, jij bent vaak lekker bij de zon he, gelukkig denk je nog veel aan de bus maar ff komen kletsen is ook altijd gezellig hoor! We missen je hier! Geeft Lautje een onwijs dikke knuffel maar wel zachtjes want je ligt zo lekker te slapen en wil je niet wakker maken. Ik bid voor je dat jullie snel alleen voorspoed gaan mee maken of in ieder geval heel veel. Misschien nieuw huis, nieuwe kansen? Kusje op je wang! Legt lakentje over Smallie ff goed, je lag zo te woelen dat het bijna bij je voeten lag. Lieffie 1 dag tegelijk aanpakken en vanzelf draait alles weer. Er komt een dag dat het allemaal weer draait en je helemaal gelukkig bent. Tot die tijd maar daarna ook nog zijn we er voor je, als uitlaatbus Kusje op voorhoofd! Legt megadeken over pip en kids heen. Gezellig zo dat ze ook in bus slapen. Kom je snel weer vertellen hoe het gaat? Haalt bloeddrukmeter van Alice'arm af, gelukkig is hij weer gedaald na hectisch en druk dagje Plopsaland . Kom jij ook snel weer vertellen? Legt lakentje even goed en daar dekentje overheen, volgens mij had je het een beetje koud... Legt dekbedje bij Nai ff goed. Ik zie een grote glimlach op je gezicht, jij bent vast aan het dromen over je 3 mannen. Lekker allemaal thuis. Hoe gaat het? Pak maar lekker je slaapuurtjes! Zet laptop en dus google uit bij Bow, stekker uit stopcontact en neemt hem voor de zekerheid ook mee. Kan je daar in ieder geval niet meer op vannacht mocht je wakker worden Daarna lichte zachte schoudermassage, ff ontspannen. Gelukkig slaap je lekker door, droom zacht! Houd Natjes ff vast, wat lig je toch te woelen! Wat een drukte zo ineens op je werk he. Bijna vakantie lieverd en bedenk wat vandaag niet lukt kan morgen ook weer! Legt dekbedje goed. Legt dekentje en lakentje over liefElke goed, wat een rollercoaster ben je weer in terecht gekomen deze zwangerschap. Gelukkig tot nu toe geen grote zorgen (lijkt het tenminste) fijn! Ik zie ook dat je lekker aan het dromen bent over je meisje/jongen? Kom je dat snel vertellen? Mis je! Oh shit de piemeltaart van Gordon valt bijna van je schoot Tisch! Gelukkig kan ik hem nog net opvangen! Kom je snel weer vertellen hoe het gaat? Mis jou ook hier! Veegt ff taart van wang van Tisch en legt dekentje goed. Legt paardendeken over Miranke goed, gelukkig lijkt alles toch nog goed te komen bij jullie. Doe je niet te druk? Legt dekbedje ff goed, ff lekker instoppen Geeft Kling zachte klop met de rubberhamer, ga eens slapen lieffie en niet wachten op je prachtige meisje! Ah zie dat het gelukt is, volgens mij droom je over je prachtige dochter en lieve man ik zie zo'n gelukkig lach op je gezicht! Geeft zachte handmassage na al dat geschilder en daarna lekker hand onder lakentje erbij. Droom fijn! Haalt kolf ff bij Milk weg, dat hoeft niet meer lieffie! Je hebt een topprestatie geleverd maar nu is kolven voor mmb klaar hoor! Wat ben je toch een schat! O ff aan andere kant je lakentje instoppen is beetje los gegaan. Sssstttt wel zachtjes anders word je wakker en dat wil ik niet. Zo ff dekentje goed leggen over Zuurtje. Doe je rustig aan, droom maar over iets leuks daar word je vast rustig van! Legt heerlijk zacht dekentje over Milla heen, dat heb je wel nodig in deze spannende en onstuimige tijd van nieuwe poging. Weet dat iedereen van de bus aan je denkt! Houd handje vast van Milla, legt hem dan onder dekentje maar in gedachten blijf ik hem vasthouden. Wil linkje niet kwijt! Legt dekbedje over ppver recht, je bent ook beetje aan het woelen maar ook aan het broeden . Hoop zo onwijs dat dit wondertje jullie echt op aarde mag komen begroeten. Denk aan je! Ah en laatste maar niet minste leg ik lekker lakentje over Cin en Casper heen. Heel zachtjes want de C's slapen lekker en die zou ik niet wakker willen maken hoor! Je bent een kanjer Cin, droom daar maar zacht over! Zo en nu heel zachtjes ook naar bed. Slaap lekker lieve meiden, droom van mooie dingen!
O zie dat laatste stukje er niet bij staat Stop sil en nyn ook nog ff in. Jullie zitten zo lekker naast elkaar of nee liggen naast elkaar en leven zo met bus mee dat er voor jullie ook plekje is. Slaap lekker dames! Legt ook nog groot laken en deken neer voor de meeleeflieflezers en busmeiden die bus beetje kwijt zijn geraakt, hebben jullie het ook lekker warm! Draait zich op zij en gaat lekker slapen! Handkussmak voor iedereen!
Kom binnen hier en zie dat leo zo lief voor iedereen zorgt. Voor mij ook!! Wat ontzettend lief! *smak*
Wat lief Leo, ik hoop dat jij lekker geslapen hebt in je nieuwe bedje. Nou ja, ik mag wel BED zeggen. Of nog niet in huis?
...sluipt de bus in... Ik lees nog wel mee hoor meiden, maar ik kom niet echt aan reageren toe. Het is hier zo aan het eind van de vakantie een hectische boel. Grote jongen naar grote school, J en I volgende week weer naar school. Ouders huis verkocht en huis gekocht (een uur bij ons vandaan ) en verder gewoon heel druk met klavertje 5 . Kon het nu toch niet laten even te reageren op het instopepistel van Leo....wat ben je toch een schatje!! Verder dikke knuf voor iedereen en een extra knuffel voor Mill en PPver voor de superspannende en emotionele periode waar jullie nu weer doorheen gaan! Kus van Pip
Cin, nee helaas nog in krakende en piepende bed. Andere wordt over 3-5 weken geleverd. Ik kan niet wachten
@leo dat formaat boxspring willen wij ook gaan kopen Ik ben wel jaloers dat jullie al weten wanneer je die gaat krijgen hihihi @zuurtje wat vervelend dat het zo rommelt.. hopelijk blijft kleine meis nog een paar weekjes zitten!! @Quinn zit echt in de peuterpuberteit hij schreeuwt enorm veel als ie zijn zin niet krijgt.. @Dean alles gaat goed met hem.. alleen een beetje verkouden.. en hij slaapt beter in de box dan in zijn bedje :S @me ik ben voornamelijk moe hihi, maar ja dat hoort erbij.. vraag me af hoe ik het vanaf volgende week ga redden als Naiman niet meer thuis is .. @auto we zijn op zoek naar een andere, aangezien onze ibiza st niet groot genoeg is voor ons allen.. ik moet achterin de auto zitten als we met z'n alleen weg willen.. ( net deze auto nieuw in december gekocht) .. en ook even een foto van de kleine man erbij, voor degene die niet @hyves, fb of twitter zitten
Leo: ik denk dat ik dit weekend weer wat fotootjes ga plaatsen, even de tijd vinden Je klinkt weer lekker vrolijk trouwens, fijn van nieuwe bed en lekker zwemmen! Leo=lief!!! Milla: hoe was eerste fm? klingel: Myrthe drinkt nog 2 keer per dag uit de borst, verder krijgt ze nog een keertje pap en een keertje uit de vriezer of opvolgmelk. Daarnaast kleine beetjes water uit de tuitbeker, dat gaat nog niet zo hard Schema nu (tijden zijn schatting, haha), slaapjes varieren, maar hier hoe het meestal gaat: 6.30 bv uurtje slapen 9.30 fruithap+water 11.00 pap of boterhammetje lang slaapje 16.00 melk 18.00-19.00 slaapje 19.00 groente+toetje 19.30-20.00 bad en naar bed (maar soms eerst nog uurtje spelen in d'r bedje voor ze gaat slapen) 23.00 bv Ik vind ook wel dat ze laat eet zo, maar het gaat goed en we zijn zelf gewoon niet eerder thuis (ik wel vanaf 18u, maar milkman is er meestal pas tussen 18.30-19.00) Met ons gaat het verder heel goed. Tuurlijk jengelt ze wat als er weer tandjes komen, nummers 5-6 zijn onderweg/net door, en soms wil ze overdag niet zoveel slapen en is ze vervolgens te moe om in slaap te vallen, maar vaak is een beetje aandacht en sussen genoeg en is de rust een half uurtje later wedergekeerd Volgens mij hebben wij niet het lastigste kind, haha. Eten gaat ook als een tierelier. En met mij gaat het ook lekker, vakantie voorbij, dat is wel jammer, maar de gewone routine en het drukke studiejaar komen er weer aan, lekker z'n gangetje dus. En hoe is het met jullie? Begrijpt Florine de tuitbeker en de fles nogsteeds? En de slaapjes? Hoe ziet haar 'schema' er nu uit (ikke ook nieuwsgierig) zuurtje: waaat, heeft je dochter drie jaar bij jullie op de kamer geslapen? Ontzettend lang zeg! En hoe is het nu met de voorweeen? Nai: wat een mooierd! Tuurlijk is het druk, hoort er nou eenmaal bij vrees/geloof ik Laat je niet gek maken en geniet zoveel mogelijk van je twee wonders!
@ Leo, lief dat instoppen van jou! Druk zijn valt wel mee. Hele huis schoongemaakt (da's een aardige oppervlakte hier), want aanstaande maandag weer werken. Verder druk met landleven, spelletje op hyves, erg verslavend! @ Nai, wat een ongelooflijk mooi mannetje! @ Milla & PPV, duimen draaien hier volop.
Gaaapppppp! Nog even 2 uurtjes thuiswerken en dan vakantie... Maar moet me er nog even toe zetten... Knuf voor allemaal!