En een dikke knuff voor Zuurtje en Pixie, die het ook niet makkelijk hebben. @Pix: hulde voor 8 kilo!!!!
Op twitter en hyves al veel geschreven over eerste schooldag Siem. Het was goed. Ik heb het ook droog gehouden, anders dan op de wendag. Zodadelijk nieuwe blog plaatsen op de villa. Vanmiddag Nieuwsbrief schrijven met stukje over Bento's Smallie!
Hey juud leuke foto!!! hihihi En ik lees ineens je onderschrift! Wat leuk! Hoe ben je daar zo terecht gekomen?
Ja, dat zag ik ook - net te laat - nog gefeliciteerd!!!! @vraag Bow: via twitter-oproep. Deze week verschijnt mijn eerste stukje! Spannend!
Nee joh, tis Bow maar.... Die doet geen vlieg kwaad. Ze is gewoon aangestoken door de gierlucht in haar huis.... Loeien dat ze nu kan!
ik maak me een beetje zorgen heb beebje nog niet veel gevoeld vandaag als het binnen 2 uurtjes nog zo is even contact opnemen met vk of naar het zh voor een ctg
ppver een hele dikke knuf voor je ik wou dat ik iets kon doen voor je maar helaas kan ik niet meer doen dan een digi knuf en er zijn voor je
Zul je net zien. Wilde posten... Even een heel andere banner, die uiting geeft aan mijn huidige gevoelens....
juud ik ga nu even wachten of de snoepjes en cola helpen dat heeft eventjes tijd nodig leuk met die lieveheersbeestjes