De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Haha! :D

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Present in bus 7!

Ik vind een bus toch wel op z'n plaats, en kies dan voor de hippie T1 van Leo!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: tweede kindje was in mijn geval echt veel rustiger, maar ja, Siem was dat de eerste maanden echt helemaal niet, dus ik kon wel wat verbetering gebruiken ;)
    Maar schoonzusje had het helaas andersom. Maar da;s ook maar een periode. Uiteindelijk plak je al je kinderen graag eens achter het behang, en je vindt ze de mooiste en de liefste!

Waarom vroeg je dat van doorslapen aan mij? IK vind doorslapen wanneer ze vanaf de laatste voeding tot in de ochtend (vanaf ca. 6.30 uur) doorslapen. Oh wacht, natuurlijk ivm dat ze geen nachtvoeding nodig hebben bij vast voedsel. Nogmaals: als ze gezond zijn en gemiddeld genomen voldoende binnen krijgen... Maar goed, wat jij omschrijft, met laatste voeding om 23 uur en dan doorslapen is wat mij betreft doorslapen. Ik weet natuurlijk niet hoeveel Myrthe binnekrijgt, maar gezien haar leeftijd zou 23 uur eraf kunnen, met vast voedsel erbij. Heb haar schema even niet meer paraat. Staat in bus 6. Wil er verder ook wel over PB'en hoor...

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Nai: ook nog even in de bus: PROFICIAT!!!!

@Milla: duimen en kaarsen vanaf nu weer hevig voor jou!!! KNUFFF!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Tisch: bedankt voor de intentie, want je hebt volgens mij mijn nummer niet gekregen...;)

6. natjes

natjes Niet meer actief

En we zijn al weer voor de derde keer ongesteld... Ben pas 11,5 week geleden bevallen! Leuk zo'n cyclus van twee weken...
    Even gegoogled, het heet polymenoroe en het kan voorkomen na een bevalling.. Kan alleen nergens vinden hoe lang! Grrr...>!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Good morning bus!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    goedemorgen busje

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Juud, ook hier super prestatie weer van je! Erg knap!
    Hoe gaat het nu met je?

Vanmorgen de 2 andere kamers even overhoop gehaald en anders ingedeeld. Nu is de oude slaapkamer van Leomeisje voortaan studeerkamer en de studeerkamer is meer rommel-/was-/ poezenkamertje geworden.
    Zo helemaal duidelijk voor Leomeisje dat haar nieuwe kamer echt haar echte kamer voortaan is.

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Met mij gaat alles prima. Zoals je op twitter hebt kunnen zien valt de lichamelijke schade reuze mee. Heb nu alleen nog wat spierpijn in mijn linker kuit, maar ach. Blaar gaat ook goed, want draag gewoon geen schoenen. Maar ik loop soepel en doe weer alles. Moet ook wel, want Juudman al weer voor weekje weg.

Ben nog wel even bezig met emotionele afwikkeling. Het heeft er toch wel ingehakt, zo druk bezig zijn met zo'n heftige ziekte. Ik heb veel contact gehad met Lau en dat doet je wat. Daar komt nog wat meer bij kijken, maar dat hou ik even voor mezelf...

Maar maken jullie je over mij geen zorgen!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn dat je je huis weer helemaal op orde hebt Leo!

@Natjes: knuff voor jou! Waar stond je vanmorgen om 8.00 uur voor de deur? Hihi!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tjee Juud dat is ook wat dat je nu meteen een weekje alleen met de kids bent.
    Ik zag het inderdaad ja, gelukkig valt de schade mee maar helemaal fijn is het natuurlijk niet.
    Knuff voor jou, ook voor emotionele afwikkeling van alles.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ach Leo, het went wel. En morgen zijn ze gewoon bij KDV, dus dan rusten we echt even uit. Nu gewoon beetje rommelen in en om huis. Ben vanmorgen bij binnenspeeltuin geweest. Vanavond pizza's en bad en dan is de dag weer voorbij. Ik maak het mezelf makkelijk hoor. Fem ligt nu in bed, Siem hangt wat op bank, want is moe van spelen.

Ik voel me lichamelijk echt goed hoor. Moet alleen vanaaf goed op tijd naar bed gaan, maar da's geen straf :p

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    bus nummer 7!
    lang zallie leven!
    en ROZE zallie (milla en ppv als eerste!) geven!

SO!

@juud: kan er nog een beetje schouderklop bij om je goed doorlopen 4daagse?

KLOP KLOP KLOP!!!!
    :)

trots!!!!!!

nu rustig bijkomen, afwikkelen, en hopelijk vooral mooi en rijker op terug kijken.
    ook wat betreft wat je voor je houdt?

@doorslapen: ik vind 4 uur achter elkaar doorslapen :D

ohnee.

hm, uiteindelijk hoop ik dat doorslapen (weer!) van 20-07 wordt! :)
    lukt vast wel ooit! :p

@milk: de late avond/nachtBvoeding staat het bolst van prolactine enso he. een extra kadootje voor beeb!
    ookal wellicht technically drinking niet meer nodig! ;)

@leo: kamer sien! album? zo eens een rondje albummen.

@natjes: nou ja seg, zovaak ongi?
    weet je zeker dat ongi is?
    ik bedoel; zo vaak ei is haast niet mogelijk.
    ben ik weer te bezorgd als ik zeg: laat even checken????

@noorwegen: wat een drama he. vreselijk.
    ik moet er steeds aan denken huil.

*theesmak*

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Altijd plaats voor schouderklopjes Kling! Dank!

Ik las van Florine haar nachtavontuur in rinth. Dat blijft zo gaan hè? Even een paar dagen/weken minder, maar ze pikt het vast uiteindelijk op.

Doorslapen is wanneer jij dat vindt, dat is mijn idee. Je bent als moeder wel of niet tevreden, daar kan niemand over oordelen. Ik denk dat Florine het heel goed doet op haar schema, als ik het zo lees. Dus vertrouw op je mama-instincten!

@Noorwegen: nog weinig van meegekregen, want heb even weekje 'niet geleefd', maar ken het verhjaal inmiddels wel. Inderdaad afschuwelijk...

@emo: komt goed. Lau en ik hebben elkaar gewoon even hard nodig gehad, afgelopen dagen....

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    O geweldig een lieflachje van Sven!

@Juud, heel slim bekeken lekker rustig aan doen met kids samen. Komt vast helemaal goed :)
    Wel erg mooi dat Lautje en jij elkaar zo hebben gevonden deze week door iets wat je eigenlijk al zou gaan doen maar wat een ontzettend mooie draai heeft gekregen.

@ Klingel, pffff heftig he Noorwegen. Ongelooflijk dat zoiets gewoon kan. Echt intens schrikken en (gelukkig) ook niet voor te stellen hoe het daar moet zijn maar ook om zoveel (jonge) mensen bij elkaar te moeten missen door familie en vrienden van hen.
    Pfffff!

Na het drama van de afgelopen dagen met Leomeisje in bed te krijgen, is het een hele goede stap geweest om ledikantje in nieuwe kamer te zitten. Lieverd slaapt prinsesheerlijk in ledikantje en dus ook in nieuwe kamer.
    Ik ben echt zo blij dat we niet door hebben gezet maar echt naar schatje hebben gekeken en geluisterd. Ze doet zich zo stoer voor maar eigenlijk is het echt nog een klein frummelke. :)

18. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: had al bericht geplaatst op je hyves maar wat oogt ie oud en wijs!!! Wauw! Ben echt helemaal verbaasd, helemaal als ik 'm vergelijk met J!
    @kling: Het is jammer genoeg echt ongi ja... 4-5 dagen duurt het, eerste 2 dagen loop ik zowat leeg. Echt reuze-irritant! Als het over 2 weken weer bingo is dan klop ik inderdaad bij huisarts aan. Hormonen liggen gewoon beetje overhoop denk ik!
    @juud: nog steeds diep respect voor jou hoor! DIkke knuf!
    @king: Aaaah liefflorine dus nog steeds beetje spoken 's nachts? T deed dit ook altijd, nu nog steeds (helaas). J daarentegen komt nooit 's nachts 18.00-5.00 zonder wakker te worden. Ligt dus echt aan je kindje en vaak niet aan wat je zelf wel/niet doet. Doen met J namelijk echt niet anders dan met T destijds!

19. natjes

natjes Niet meer actief

@leo: had nog bericht geplaatst over ledikantje/peuterbed op je hyves!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Natjes, ik ga nu lezen!

Kling, ik stuur je nog wel mail met foto's kamertje erin. Staan op hyves maar ja dat heb jij niet meer he :)
    Florine dus aan het rommelen geweest. Hier ook na veel indrukken een onrustige nacht, dus zelfs met 2 jaar gaat dat nog op.
    Hopelijk vannacht weer betere nacht.
    Gingen jullie nou nog weekje weg?

Deel Deze Pagina