Miranke: gefeliciteerd! 5 dagen voor NOD al posi getest...wow...dat is inderdaad vroeg Spannend meid!! Zuur aan het bevallen?! Zet 'm op! Ben benieuwd wat het gaat worden (meisje). Succes! Milla: ik kan niet wachten tot het de 10e is Ik duim me een ongeluk, en wij zijn vandaag in jouw woonplaats (mijn broer heeft een feestje) dus ik zal even mijn raampje opendraaien en dan duimen Komt het misschien beter aan! In ieder geval ook even zwaaien. Ik *hoop* *hoop* *hoop* zoooooooooooo ontzettend intens dat het raak is. Ppv-er: ook voor jou alle hoop en duimen. Tijd voor 2 strepen bij jullie op de test. Miranke's nieuws is heel mooi en fijn, maar ook weer moelijk natuurlijk. Dikke knuffels...
Heey wat een nieuws allemaal hier. @mirank, gefeliciteerd! Wat eng en spannend dan weer zeg! @zuurtje, oeiii toch al begonnen, gelukkig idd 37 wk. Zet 'm op!
Spannend Zuurtje druk aan de puf en duw en ...... Succes meid! Gelukkig 37 weken Ben benieuwd wanneer we horen dat je kleine meisje is geboren!
Om 16.39 is zuurtje bevallen van hun dochtertje! Naam was al bekend hier.. was helse bevalling maar het genieten kan beginnen!
Zuurtje en zuurtjeman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.....(naam is mij niet bekend).. Geniet er lekker van en ik hoop dat je snel opknapt en weer naar huis mag met je prachtige meisje
Zuurtje en Zuurtjeman en kids, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Fijn dat ze nu op de wereld is en het grote genieten als goed is kan beginnen
Zuurtje, Zoetje en kids, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!! Mocht er iemand de bus updaten (heb zelf geen bus op iPad), wij gaan 5 oktober praten met gyn over hoe en wat mochten we voor een tweede willen gaan. (Cinman gisteren al, hahaha)
zuurtje! bevallen! @zuurtje: gefeli met dochtertje! ondanks alweer een tevroeggeboorte waarop de bus een abonnement heeft heel erg gefeli met haar komst, en veel geluk!!!! @naam: mogen we die hier zeggen? dacht dat ze hem zelf (en die van andere kids) gewoon noemde hier? @miranke: HA! een roze test! gefeliciteerd schatje. ik snap dat je het ook wel eng vindt, misschien ook omdat je vroeg hebt getest, maar ik wens je een mooie en LANGE zwangerschap! @mila: je weet, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmm! en een knuffel op de ' auw ' van andervrouws roze/beval.. @ppv: voor jou ook! @cin: spannend van de 5e! en orrienteren kan altijd toch? dat je weet wat en hoe, als je weer wildurft? spannend. ook wel eng, het wordt weer een heule poging he. of kijk je daar nu toch minder zwaar tegenaan? @rest: goedemorgensmakjes! hoest hier? ik zit te wachten tot slaapmonster wakker wordt, saai seg :x het is ook nooit goed he! @bus: welja de bus was ook jarig, smak!
Zuurtje: GEFELICITEERD met de geboorte van je dochtertje!!! Mijn nichtje heet ook zo! Hoop dat alles goed is. In Belgiƫ automatisch 5 dagen ZH toch? Geniet ervan! @Miranke: hoe voel je je verder? Niet misselijk en zo? @Milla en Ppver: hoe zijn de slopende wachtdagen voor jullie, zeker nu met deze nieuwsberichten ondertussen...? @Fem en leo: spannende tijd ook weer voor jullie!
Zuurtje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Vroeggeboorte kling? Nee toch....ze was toch al wel 37 weken? Ben ik nou heel stom als ik de naam niet meer voor de geest kan halen...(sorry!) Cin: dat is spannend. En cinman heeft de kriebels heel erg? haha.... Milla: ik heb gezwaaid hoor!
@fem: ik zei een tevroeggeboorte uitgaande van 40 weken segmaar. @naam: ik swapper je hem. iets met een Y zoals de andere! @fem: hoest met joe? en met de liefkita? @allemaal: groene vraag, is niet verdacht als baby opeens elke 1.5 uur moe is en duimt en wil slapen? of haalt ze gewoon ook half jaar nachtspook in?
ohja, piesje: we zijn florine woordjes aan t leren, niet qua uitspreken natuurlijk maar qua ' waar is de koe ' en dat ze dan naar de koe zoekt en kijkt. in het rijtje nutteloze dingen om te weten voor een baby: - waar is de lamp? (loert omhoog in de lamp) - waar is het koffiezetapparaat? (hoofd scheef om vanaf tafel koffiemachine in keuk te zien) grappig seg! ik werk nu aan ' waar is het piefje waarmee we de stopcontacten weer kunnen ontkindervriendelijken ' ohnee toch niet, waar is de mooooooolen is huidige zoekwoordje. @wie vroeg het: woonkamer is florineproof. inclu hekje tussen woon en keuk en (tijdelijke) megaMUUR bij open trapje. wat we nu een beetje betreuren (laat klussende vader het niet horen)