Nai gefeliciteerd met die grote knul!! Hopelijk was het een leuke dag. Milla: hou je het nog uit?! Hoe gaat het? Pfff....zenuwachtig Heb je al getest, en zo nee: wanneer ga je testen?! DENK AAN JE!
good morning! Milla, hoe gaat het? Denk veel aan je! Ppver, en bij jou? Ook jij bent in mijn gedachten!
Hee lieve meisjes... Nou... Hier komt ie dan... Na 3 jaar en 9 maanden had ik niet meer durven hopen dit ooit nog te mogen schrijven hier... Vol ongeloof zaten we vanochtend om 5.30 op de bank naar de test te staren. Maar het staat er nog steeds...... Ik ben zwanger! Het dringt nog niet door, ben nog steeds in shock denk ik. Het eerste wat ik dacht was: ik kan het dus wel. Ik kan zwanger worden.. Het enige wat me nu nog ongerust maakt is dat er staat 1-2 weken zwanger. Is dat niet weinig..? Ik ga het zo aan het ziekenhuis vragen. Heb ook al een hele week wat steekjes in mijn schouder en voel niets aan mijn borsten. Behalve dat mijn eten dit weekend niet meer zo goed smaakte voel ik me totaal hetzelfde.... Zo raar! En toch zwanger! Nu weet ik ook wat iedereen bedoeld met: en dan komt er een andere onzekere tijd.. Nou dat klopt! Maar we gaan het zien.....
Milla.......wauw meis wat een onwijs goed bericht, je bent zwanger........gefeliciteerd meis...nu vol spanning op het verlengde wachtbankje op naar de 1e echo met een mooi knipperlichtje in beeld......
Milla VAN HARTE GEFELICITEERD en die 1-2 weken wil na bevruchting zeggen dus je bent nu 3-4 weken zwanger
@ zuurtje: ja dat weet ik.. Alleen ben ik nu 4 en 4 dgn. Maar weet het ook niet zo goed, schijnen ook niet zo nauwkeurig te zijn, mag zo het zh bellen en dan vraag ik meteen hoe het zit. Thanks meiden! Zit hier nog steeds vol ongeloof.............!
it finally happened!!! Gefeliciteerd lieve milla!! En nu je bericht verder lezen haha. Ik didnt alleen drie woorden! Jij bent zwanger milla!!!
Milla. Ik kan voorstellen dat je het ongelooflijk vind. Probeer wel er in te gaan geloven. Je bent het wel en tuurlijk Ben je onzeker maar je bent for nu toe steeds elke maand teleurgesteld geweest in je lichaam. Het is denk ik wel normaal dat je ook zou gaan zoeken naar de wennen waarom je weer teleurgesteld zou moeten zijn in je lichaam. Je moet nu weer gaan vertrouwen in je lichaam Maar onzekerheid blijft hihi. Heel vervelend maar heel normaal. Maar.... Je bent ZWANGER
Net het zh gebeld. Moest me niet zoveel van de indicator aantrekken, zwanger is zwanger zei ze. 4 oktober 1 ste echo. En ben nu idd 4 weken en 4 dagen! Zou het dan echt.....?
Lieve Milla, ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Wat een geweldig nieuws!!!!! Enorm gefeliciteerd!!!!!
Gilllllllll... Wouw mila!!!! Hier ook tranen in ogen... Ik duim zoooooo hard voor je dat t allemaal goed is en gaat!
Kippevel Kippevel Kippevel!!!!! Eindelijk is het voor jou dan ook zo ver!! VAN HARTE GEFELICITEERD MILLA
JAAAAAAAAA! Lieve Mil wat super geweldig fantastisch mooi! Huil! Die shocktoestand die blijft hoor, die wordt straks ingenomen door de shock die je krijgt als je in ZIJN wiegje kijkt. Maar eerst: zwangeren! PLAK BEEBJE PLAK!
Whooeeehoooeeeeeee!!! Milla! ECht! Wat gaaf! Oh ik ben helemaal in shock!!! Kippenvel Wat heerlijk! Ik wil een foto van de test Gefeliciteerd meid, het is je ZOOOO gegund. Knuffff