ik trek me weer even terug. Er zijn bij Finn nieuwe actieve lch cellen gevonden. Hij gaat weer terug naar de maandelijkse witte bloedcel controle en binnenkort nog weer een plek wegsnijden. Ik krijg thuis een steriele naald en opvangbuisjes waarmee ik hem in de plekken moet prikken en dan de buisjes naar het lab brengen. Zodra hij koorts krijgt of hangerig word weer naar het ziekenhuis en controle van de organen. Even geen ruimte over voor verhalen van anderen sorry.
Jeetje Lau wat schrikken weer Ik kreeg uit de laatste berichten juist zo'n positief gevoel, dat het de goede kant op ging...en dan nu weer zo'n diep dal ineens. Nou ja...ineens...voor jullie voelt dat misschien helemaal niet zo Knufff
@ Lau, sterkte. @ natjes, het was inderdaad een gewone verwarming. Oma had de thermostaat net aan gezet. Dus volop in de opwarming bezig. @ Handjes, rechterhand ziet er prima uit. Linkerhand is de blaar helemaal open in de muis van de hand. Gelukkig inmiddels een korstje. We kijken het regelmatig even goed na. Mochten we een ontsteking vermoeden, dan gelijk weer badedas en antibacteriële zalf. @ Amberliek, vertel?????
O nee liefLautje! Wat een schrik en wat verdriet weer! Nieuwe plekken Heb er tranen van in de ogen, laat staan wat het met jullie zal doen. Dikke knuffel! En spuien zonder ergens anders op te reageren mag ook altijd he, onwijs dikke knuffel!!!
dank je Miran! waar hebbie dat opgepikt?? Lautje heel veel sterkte meis!!! Kling van harte met je verjaardag!!!
Lieve Lautje wat een schok en angst weer...arme Fynn en arme papa en mama... je hebt er niks aan dat weet ik maar toch een hele dikke knuffellllll
ochjee net als je denkt dat je de teugel even kan laten vieren dikek knuff Lautje, ik kan me nooiy de intenstie voorstellen/voelen als jullie die elke keer moeten voelen veel sterkte met jullie lieve mannetje
@lau: jemig wat ontzettend heftig weer! Pff... moet zo vaak aan jullie denken! Helemaal als je dat lieve koppie van Finn op de foto's ziet, hij ziet er zo gezond uit dan! Waarom moet er dan in zijn kleine lijfje zo'n groot gevecht plaatsvinden. Het is gewoon oneerlijk!
Hmm, het komt er anders uit dan ik bedoelde. Niet zozeer dat het iets zegt over de ander (ja ik weet, dat staat er wel), maar als je ergens heftig op reageert, komt dat waarschijnlijk omdat er iets bij je geraakt wordt. Dat mag, maar dat hoeft dan niet de bedoeling geweest te zijn van Nai... Ik blijf erbij dat ik het begrijp dat als Nai een bepaald verwachtingspatroon had en dat daar niet aan wordt voldaan, dat ze dan weg gaat hier. Dat er niet aan dat verwachtingspatroon is voldaan heeft niets met ons te maken, maar met haar verwachtingspatroon. We hoeven ons dus niet aangesproken te voelen daarover.
Ik ben inderdaad niet geschrapt en ik wist ook niet dat anderen dat wel waren. Ik heb geen idee waarom dat is dus daarover heb ik geen mening.
Ik zeg niet dat mensen vallen over haar verwachtingspatroon, ik vind het raar dat mensen vallen over het feit dat Nai aangeeft dat ze stopt hier, vanwege een voor haar tegenvallen resultaat. Ik begrijp inmiddels dat de emoties hoger zijn opgelopen na een aantal schrappingen en nogmaals, daar wist ik niets van. Maar overeind blijft voor mij dat we het toch ook gewoon oké kunnen vinden dat iemand aangeeft te stoppen hier en daarvoor een reden heeft, die bij haarzelf ligt.
Tsjee meis, dus toch nieuwe LCH cellen. Wat verdrietig en wat een hel dat je nu zelf moet gaan prikken in je mannetje. Wil je dat zelf echt zo? Of is het in jullie ogen beter dan elke keer naar het ZH. Kan ik me ook voorstellen namelijk. In ieder geval: ik wens jullie weer heel veel kracht toe in de komende onzekere tijden. Knuff van mij!
Vanmiddag komt een vriendje van Siem hier spelen. Hij is al twee keer ergens anders geweest en nu neemt hij voor het eerst dus iemand mee. Is het gek dat ik dat spannend vind? Heb zelfs het idee dat ik van alles moet organiseren.... Terwijl we speelgoed zat hebben... Zucht... *stommeperfectionistischemutsdieikben*
Dank voor jullie lieve reacties! Wij zijn er wel rustig onder, hoewel we anders gehoopt hadden wisten we onbewust wel dat het zo was. Zouden jullie er op social media niet naar willen verwijzen, wij hebben namelijk geen zin om steeds ons verhaal te doen en dus geen zin om het aan de grote klok te hangen. Waarvoor dank!
tuurlijk Lautje, zetten we hier al je berichtjes neer *knuf* @ Juudje, had ik ook ik al van alles in mijn hoofd gehaald van wat we zouden moeten doen.... hebben ze gewoon heletijd samen gespeeld, mama was echt niet nodig komt goed
Lau; arm klein kereltje . Wat een verschrikking iedere keer weer. Veel sterkte voor jullie! Juud; meestal gaat het vanzelf hoor ...je ziet vaak wel in het begin dat ze niet echt met elkaar spelen, maar allebei wat anders aan het doen zijn. Als ze dat geen van beiden een probleem vinden is dat ook prima. Lekker observeren en niet mee bemoeien Leo; winkel staat op het moment op een heeeeel laag pitje, gewoon geen tijd en energie voor. De overgang van 4 naar 5 is best pittig vind ik. Heeft waarschijnlijk ook te maken dat bij Britt de kinderen 6, 8 en 10 waren en Britt nu ook pas 2 is, dus heel bewerkelijk (terwijl het toch een supermakkelijk wijffie is). Verder geniet ik volop van mijn gezin hoor, maar af en toe loop ik wel eens tegen de muur op . Hoor ik om me heen ook en heeft niet met het aantal kinderen te maken, maar meer met de fase waar we nu inzitten......heel veel regelmaat en niet zomaar even de deur uit kunnen stappen. Komt wel weer goed....over een paar jaar . Verder soms blij, soms de balen van ons huis. We willen heel graag nieuw gaan bouwen, want het wordt erg slecht (veel vocht, verzakt steeds verder, onhandige indeling enz.), maar dat is financieel niet haalbaar. Meestal gelukkig wel blij met ons lekkere leefhuis met gigatuin. Hihi....je stelt 1 vraag en je krijgt een enorm antwoord . Amberliek; gefeliciteerd!