De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    AAAH, NEEHEE!!! Amberliek wat enorm K*T!!!! Sterkte

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Amberliek...een dikke knuffel dit is gewoon K*t:(

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    amberliek... knuf! wat erg :( huil en dan ook nog op je verjaardag :(

huil!

(pas je wel goed op? evt laten checken na het weekend! zeker als je veel pijn houdt)

knuf

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ahh neee wat erg!!!! En nog wel op je verjaardag, he godsamme :( Knufff

@nielzer, ja was ook wel heel schattig bedoelt natuurlijk hihi maar ja afloop was iets minder ;) Vanochtend wou hij de sluiting van de wipstoel al open doen .........

@fem, foto :D hihihi ja van buik dan he ;) En ja het is echt heel bijzonder, ook een tweede kindje. En wat je dan nog es extra hebt, is hoe de oudste dan reageert op zijn broertje, echt sniffff zoooooo lief :D En wat dan nóg liever is, jawel het kan echt, is hoe dan de jongste, al wel iets ouder dan paar weekjes, reageert op zijn grote broer! En dan dacht je dat de eerste een testdummy was he, ja van jullie ja, maar die tweede is de testdummy van de eerste :D

En ik wou haast zeggen dat ik jaloers ben op al die vakanties maar ik ben pas net weer begonnen *schaam*

Triqo's, het zijn bouwdingen, nu is het nog gewoon leuk om mee te spelen maar als niels wat ouder is kun je er dingen van maken, kijk maar es op de site :D

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Och nee, Amberliek... Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte en inderdaad goed in de gaten houden hè. KNUFF!

@Female: Lekker naar de zon op huwelijksreis! Geniet! Enne geen nader onderzoek nu is logisch, maar vind je het toch niet een beetje naar, dat je nu weer moet wachten?

@onderzoek: ik mag maandag voor uitsrijkje....

@Miranke: veel plezier in Zeeland!

@Vakantie: wij hebben nog een weekje school, maar daarna lekker lang weekend Oostduinkerken met vrienden+kids en één dag Plopsa mét K3!!!

@leuke school: volgende week vrijdag voorleeswedstrijd en misschien mag Siem al wel meedoen! Ik ga iig kijken. En donderdag bieb-les. Goed!!!

@hartecho: nog geen oproep gehad... Hmmmm Klachten zijn namelijk nog niet helemaal over. Ga maandag meteen ook weer bloeddruk meten.

@Triqo's... stiekem trots op mijn mannetje: doet niet mee aan hypes. Geef hem maar lego of constructiespeelgoed met schroefjes en boutjes en zo. Maar het leek mij best leuk hoor. Het slaat hier niet aan...

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Amberliek, he :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Shitzooi!
    Onwijs dikke knuffel lieverd!
    Uiteraad wel gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dikke smak!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: ging jij niet vandaag naar Corfu?????? Zo ja, veel plezier!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Zuurtje: knuff voor maagpijnen en zo!

@all: knuff voor het weekend. Ik zal hooguit zondagavond nog even langskomen... Zondag zien Small en ik elkaar waarschijnlijk! Gezellig!

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Amberliek, wat klote :(
    Heb verder niets te zeggen. Zelf moeilijke dagen weer

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @milk: fijne vakantie!!

@cin: heerlijk, jij ook ' bijna ' vliegen he. naar de ZON!

@pix: knuf op joe.. moeilijke dagen? meu.. hoop dat je er snel doorheen komt!

@bow: wat praat je mooi over de broertjes :) echt hartverwarmend :)

@fem en miranke: hoe gaat t met jullie zwangere doosjes? en de rest van jullie? ;)

@juud: haha, denk je echt dat siem bewust de ' hypes niet volgt ' ?

denk ik niet hoor. kindjes hebben gewoon een voorkeur voor dingen, of niet, wel of geen hype (lees: succes)

@smalljuuddate: veel plexier!

@rest: smak!

@zon: schijnt! ik ga erin!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    proest, onklingeliaans kortaffe rea, goed he!

rest komt nog hoor, mind you!

;)

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Pix en weer moeilijke dagen...:(

@minimeet met Smallie: gezellig! Jammer genoeg ergens wel wat kort en helaas was LiefLonneke er niet bij. Maar wel gezellig even bijgekletst en over kindjes gehad en van kindjes genoten. Love you! :)

@twee kindjes: inderdaad leuk, hoe ze op elkaar reageren. Ik vind dat nu zelf nóg leuker! Want ze rennen en vliegen samen gezellig overal naartoe en doorheen. Vanmiddag ook: vraag ik Siem: haal jij Femke even want we gaan naar de vliegtuigen kijken; komt ie binnen no-time weer enthousiast terug met een enthousiaste Femke achter zich aan: zooooo heerlijk! :D

@me: ...... :(:( en tegelijk weer groooooooote doorbraak, denk ik....

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Haha! Nee, natuurlijk niet bewust, maar ik hou mezelf gewoon lekker voor dat ie wel zo bewust denkt. Is tuurlijk niet zo: hij is echt he-le-maal into Cars Cars Cars...... Hoezo niet mee in de hype? Haha! ;)

:D

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pix, knuffel voor moeilijke dagen! Wil je vertellen hoe het komt of liever niet? Wat voor jou fijn is, is prima.

Juud en Small, leuk van mini-meet vandaag!
    En Juud knuff voor rollercoaster waar je in zit.
    Al een idee hoe je baan gaat veranderen? Naar wat en hoe bedoel ik dan?

Kling, lekker aan het mijmeren over bijna eerste verjaardag? Nu heerlijk en goed voor verwerking ook om terug te denken aan dagen voor, na en tijdens bevalling. Smak!

Hier alles goed, lekker rustig weekendje gehad.
    Dachten even dat leomeisje de waterpokken kreeg door dat ze ineens rode bultjes had maar zetten niet door dus tja wat het was/is? Vriendinnen zeiden ook al misschien 5e of 6e ziekte?
    Ach, het gaat nu goed met schatje dus wat het was maakt niet zo heel veel uit :)

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Beetje kort, maar we zijn gesloopt.....echt nergens meer energie voor.
    Maar met 't zwangere doosje gaat het goed. Buik doet wel zeer, van de darmen :( Kan niet poepen en dat doet echt gewoon pijn.

Verder over mijn gevoel verder te zijn: dat klopt. De vrouw van moedersvoormoeders had een afspraak op de 18e gemaakt "want dan ben je precies 6 weken". En op de 18e heb ik ook de echo.
    Maar nu ben ik nog eens na gaan rekenen, want voor mijn gevoel kon ik nooit pas 5 weken zwanger zijn. Ik ben er gewoon van in de war geraakt wat die vrouw van mvm zei. Maar zij heeft een rekenfoutje gemaakt. Ik ben nu (ongeveer) 6,3 of 4? . Dinsdag dus al wel bijna 7 weken ipv 6.
    Scheelt maar een weekje, maar toch.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor female!!!!!

@Leo: ik heb er zelf wel wat ideeën over, maar het is helaas ook niet helemaal aan mij....
    Rollecoaster: inderdaad! Gisteren heftige avond, met heftige woorden, maar helpt wel. Weer nieuwe doorbraak voor mij. Maar blijft wel beanstigend. Meteen weer hartbonzen en tintelingen linkerarm...

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, spannend morgen mvm en echo! Hoelaat?
    Fijn dat het op zich goed gaat maar dus wel gesloopt en darmen die gestopt zijn ff met werken, dat is niet fijn!

Juud, lichaam reageert dus flink op wat in leven gebeurt. Goed in de gaten blijven houden, niet voor lief nemen dat het eerder ook al was. Knuff!

Vandaag lekker dagje thuis met kleine schatje. Hebben allebei lekkere makkelijke huiskleding aan, love it!
    Net gezellig zandkasteel samen zitten kijken, kruipt ze zo heerlijk tegen me aan. Echt genieten!
    Zo en nu computer weg en aan de strijk, want tja die moet ook gebeuren maar is niet erg!

Is er al datum bekend voor meet? Krijg steeds meer vragen of ik in november af kan spreken dus zou fijn zijn als ik wel (of niet omdat ik niet kan) datum in mijn agenda kan zetten.

Doei schatjes!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Klinkt gezellig Leo! Genieten hoor!

Hier minder gezellig. Ik ben op, want zoooooo slecht geslapen en nu ook ziekig. Lig al hele ochtend op de bank en slaap veel. Heb het ook koud. Ben nu eigenlijk wakkker omdat ik gebeld werd. Ben zelf dus eerlijk gezegd blij dat kids op school/kdv zijn. Straks effe lekker in bad en om twee uur uitstrijkje bij HA en bloeddrukmeting. Hartecho is maandag de 24e.

Gelukkig doet vandaag het weer nog mee. Als het nu ook nog regenachtig was.... Blegh!

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @meet: Denk dat bijna iedereen de doodle wel heeft ingevuld, ik mis er nog wel een paar. Vandaag laatste invuldag?! Dan kijk ik morgenvroeg welke datum het wordt!
    Hier ook veel 'wij willen...wanneer kunnen jullie'-vragen namelijk.

Trouwens, ik ben er een beetje vanuit gegaan dat we niet al te laat afspreken op de dag van de meet? Maar misschien vinden jullie het juist wel handiger om 's middags af te spreken? Laat maar even weten. (Hier of in reactie op de doodle)

Deel Deze Pagina