De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen iedereen
    gisteren een leuke dag gehad
    zoon was jarig en hebben heerlijk gevierd
    na visite wel heel erg moe

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zuurtje, nog gefeli dan met zoontjesverjaardag!
    Fijn dat leuke dag was!

Klingel, ik toost met je op goede nacht! Fijn!
    wel huiltje van Florine koorts en Nielser ook al :(
    Gelukkig wel andere date om in te halen maar leuk is het niet!

Heerlijk gezwommen weer! Leomeisje heeft dan echt lol.
    Met naar bed brengen daarna ook maar dan moet de strenge mama even komen. Ze moet echt even grenzen leren, dus op een gegeven moment kusje geven en toen weg.
    Ze ligt nu verkeerd om in bed te slapen MAAR ze slaapt en daar ben ik blij mee :D

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Wat een rustig dagje weer in de bus!
    Hebben we nu trouwens al definitief voor een nieuwe bus gekozen?

Hier lekker rustig middagje gehad, zou op koffie gaan bij buuf maar die had toch ineens andere plannen dus ben ik maar aan die berg strijk begonnen.
    Heb het meeste nu weg, gelukkig! Loop door vakantie wat achter op huishoudelijk taken, schema is wat minder strak als normaal zeg maar.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb hele dag meegelezen op foon, maar kan daarop niet reageren, wel tweeten, dus....

Maar eh, Fem lijkt op te knappen! Heeft hele tweede helft van de dag geen koorts meer gehad. Eten gaat nog niet echt, maar verder is ze wel weer vrolijk. Alleen beetje slapjes, maar nu slaapt ze. Hopelijk (ook voor mama) goede nacht.

Ik ga nog steeds voor de hippie T1 bus!

Kun je nagaan hoe het bij mij nu is, ik heb namelijk buiten de vakantie ook al geen strak schema....:)

:D

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo fijn als het sms-je van gister was, zo raar was het telefoontje van net. Ach ja, aan telefoon gaat het gewoon minder soepel, tussen ons..... We verwachten teveel denk ik en dan gaan we lopen etteren... Dom eigenlijk....

Morgen weer sessie. Vorige week overgeslagen (echt?) dus heb wel weer even behoefte... Veel te bespreken, o.a. gesprek van net en hoe dat van mijn kant uit komt en beleefd wordt.... En meer meer meer....

...want aan de twittervolgers: ik heb echt heel goede plannen (hou ze effe lekker voor me :p) maar ben benieuwd of ik genoeg ruggengraat heb om voor die plannen op te komen, naar mezelf en de omgeving......

Daarom effe sessie om alles helder te krijgen weer....

Nog maar 3 nachtjes en dan komt Juudman weer thuis. Heb er toch wel zin in hoor, ondanks rare telefoontje..... Wil graag gevoel weer samen delen!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Zuurtje: nog gefeliciteerd!

@Remmar: je hebt PB terug!

7. natjes

natjes Niet meer actief

Pffff best druk hoor 4 dagen werken en 2 kids! Maar is wel genieten hoor, maar kom echt wel beetje tijd tekort voor bepaalde dingen..hihi

8. natjes

natjes Niet meer actief

Smak voor allemaal!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Och ja, je bent al weer aan het werk.... Jeetje zeg, de tijd vliegt!!!!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, vooruit, daar hoort deze spam bij:

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: hoe vinden jullie mijn nieuwe banner...???

Help!:$:$:$

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En daar hoort deze spam bij:

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Truste!

*wordt wel koud, zo zonder bus... wat moet ik nu aflsuiten? Unaniem besloten: Hippie T1 it is!! :p*

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Leuke foto's Juud :)
    Jammer van telefoontje, maar misschien helpt de sessie wel heel goed daarin.

Cin: gefeliciteerd meid! Happy birthday!

Gisteren was voor mij echt een DRAAK van een dag met een DRAAK van een kind. Ik was echt blij dat ze op bed lag (al was het pas om half 10). Complete chaos-dag met zelfs als topper ook nog eens een babyfazant aangereden :( We zijn nog 4 keer terug geweest maar hebben totaal niks kunnen vinden. We hopen dat we hem alleen een slinger hebben gegeven en dat ie gewoon verder is kunnen gaan. Op de bumper zat helemaal aan het uiterste hoekje een klein vlekje...

Spiraaltje ging er gelukkig heel makkelijk uit :) Nu beetje buikpijn, maar het viel me echt 100% mee!

Zo, vandaag heerlijk rustig (zonder draak :) ) op kantoor.
    Wie heeft haar oren gevonden??? Wil diegene ze als de sodemieter terugbrengen?!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @fem: segt se??? #oren :D

@fem: fijn dat spira makkelijk exit was! en nu, aan de klus dus?

@fem: DRAAKMOK! :x

@fem: arme babyzant :(
    ik vraag me af of hij t overleefd heeft, maar ik duim mee voor alleen een slinger ala angry birds... ;)

@juud: leuke spam!
    maar- vind je dat niet gek om juudman zo hops op internet te wapperen? en kindjes? gewoon een vraagje hoor!

@juud: MOK om etteren aan de tele.
    denk maar goed aan dat lieve smsje; DAT is zoals het is, etteren komt en gaat ;)

@leo: strijkdoosje! goeso!

@schema huishouden: :( ehhh :)
    nou, ik ben hier al wel zo ver dat zondag versebeddendag is en maandag waswerkwegdag :p

ohja en donderdag poetsdweildag.

:$ heb ik, unterpraktische doos, nu wel een soortement van schema?!

:$

@CIN LIEFCIN IN REGENSPANJE! NOG MEER GEFELICITGLITTERD!

@bus: ja seg waar zitten we nu in?

@in: ik ga eens even in actie. spullen pakken klaarleggen voor deutschland en straks kadootjes kopen als opaoma komen florinen.

@florine: vannacht weer gezellig 3x, maar slaapt nu lekker sinds 0930, das echt al een verbetering van de laatste paar weken door mijn # softe slaapesdoorrrrrmethode ;)

lattemacchiatooooosmakkkk

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

angrybird: god wat zal die angry zijn zeg, als hij/zij het overleefd heeft. We denken van wel, hij was (volgens ramon, ik zat de andere kant op te kijken) al voor de auto langsgelopen toen we hem raakten. Dus hij heeft echte en zetje gehad zeg maar. Maar ja, met 80 KM p/u is dat een aardig zetje. We zijn tig keer teruggeweest en zijn zelfs lopend nog de weg langs geweest om de gehele berm goed te kunnen inspecteren. Niks te zien....
    Toen het net gebeurde en ik achterom keek zag ik ook niks op de weg liggen...

oren: Ineens hoor je jezelf zeggen: "zijn je oren soms kapot?!" en denkt: NEEEE!!! Nu klink ik als mijn ouders, en ik had me nog ZO voorgenomen om dat niet te doen! ARRGGHHH

klus: ja. klus. En het klinkt heel stom wat ik nu ga zeggen...maar ik voel me bij voorbaat als 'schuldig' tegenover Milla en PPV

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

de ultime tip: De hele dag wakker houden. Zal je zien dat ze slaapt 's nachts :p :p

(ooit, ooit komt het goed. :cool: Of ze slapen de hele nacht en dag, of ze zijn 's nachts aan het stappen dus heb je ook rust!)

Nee hoor lieverd, go with the florine. Jullie voelen het zelf het beste aan.

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Middag!

Hier gisteravond weer drama met slapen gaan maar met alles denk ik maar het is een fase, het is een fase hihi :D

Klingeltje, ik heb over jou gedroomd! Ik kwam samen met dochterlief naar jou toe, en hebben we gezellig bij de haard zitten beppen terwijl onze dochters :D lekker aan het spelen waren.
    Op een gegeven moment kwam Klingman thuis en hebben we de kids bij hem achtergelaten (kon hij vast wennen aan 2 haha) en wij ergens uit eten.
    Hadden heel mooi gesprek over het leven en bepaalde keuzes die we gemaakt hebben en waarom.
    (mooie is dat ik het niet weet van jou maar heb goede dingen verzonnen haha!)
    Daarna weer terug, ik slapen Leomeisje van de bank geplukt en ging weer naar huis!
    Mooie droom he :D

Succes met pakken!

@ juud, leuke foto's van prachtgezinnetje! En Siem na de vakantie voortaan naar school. Joehoe grote mijlpaal voor Siem maar ook voor mama en papa!

@ Fem, yeah anker eruit! Hup aan de klus! :) Spannend tegelijk ook weer he, ook al sta jij er volgens mij ook vrij rustig in...?
    Ach, zielig van fazantenjong maar zoals je schrijft lijkt het inderdaad meer een zetje geweest van: 'hup, loop eens door' :)

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Verschilt nogal. Soms ben ik er rustig over en op andere momenten best een beetje bang voor wat kan komen.

Deel Deze Pagina