@hier nog geen schoen gezet...T. is er echt totaal (nog) niet mee bezig! Misschien komt het nog wel hoor, maar zolang hij er niet naar taalt... Sinterklaas op tv wilde ie ook niet zien... DUs ach, denk dat dit het laatste jaartje 'rust' is ....
Hier ook zaterdag op tv gekeken en vanmiddag bij ons in het dorp. Was geweldig. Voor de nieuwsgierige, wat foto's (ook paar van Sint Maarten) Family photos | Birthday pictures, holiday images and family photos
Hier trouwens een beetje bezorgd. Al ruim twee weken overtijd en ongi wil maar niet komen... Twee keer een drupje bloed en dat was het. Kam me alleen echt niet voorstellen dat je van één keer s.. met condoom (wat we alleen niet gecheckt hebben), zwanger kunt zijn. Dussss... We wachten nog even af.
goedemorgen meiden even een snelle zwaai ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de doop zondag ik lees wel alles mee maar reageren weet ik niet of ik veel tijd ga hebben deze week donderdag is het hier op school ook grootouderfeest en mijn ouders komen dus ik moet alles nog aan kant hebben of ik krijg onder mijn voeten dat het niet netjes is dat het er bij hun niet netjes is mag dan wel weer niets over gezegd worden en nu ga ik verder met de was en de strijk en de boekjes voor de viering zondag vaniddag nog even boodschapjes doen en als ik nog tijd over heb al bloemetjes en het babytje voor op de taart maken
natjes je maakt het wel weer spannend zoals smal al vroeg was je cyclus alweer normaal en regelmatig na de bevalling juud ik heb je pb gelezen, antwoord volgt nog
@milla wat een super lieve reactie. ik gun het jou ook zo dat jij binnenkort zwanger mag zijn.. een mega knuf voor jou. @juud heel veel beterschap. @natjes hoe was je cyclus afgelopen maanden.. ik snap dat je bezorgd bent en ik hoop dat je snel duidelijkheid heb.. ga je nog testen of wacht je het af.. @me, gister ochtend heb ik getest. de test was iets minder snel maar er kwam weer een +. volgens mij kan ik er nu voorzichtig vanuit gaan dat ik zwanger ben. gister bij me broer en schoonzusje geweest. ik wou het vertellen maar nadat ik het vertelt had zei me schoonzusje dat ze al een vermoeden had toen ze me net zag. want ze zag dat ik grotere borsten had en me buik was anders dan anders. ik heb een plat buikje maar deze was nu al anders tenminste volgens haar.. kwaaltjes.. tja soms een misselijk gevoel, steekjes in me buik en ik voor me soms duizelig. nu maar hopen dat het goed blijft gaan.. tja ik blijf nog gespannen ivm de vmk van 2 jaar terug..
EVandaag langs ha geweest. Hij zei dat ik het zo goed mogelijk deed en was er van overtuigd dat het eenfase was. Hij denk net als ons, gewoon en en en en, tveel kleine dingetjes bijelkaar. Advies voor ons om alles zoveel mogelijk te minderen, wel belangrijke school enzo, maar verder sociaal fam etc. Even in de relax stand. Dacht ook even dat klingeltje met mijn ha had gesproken Hij had het over kindjes dagje uitbesteden en q time.... Met smallman overgehad over de nog drukkere periode die eraan komt. En ga nu plan opschrijven hoe ik de komende tijd denk te redden waarschijnlijk met ouderschaps verlof.
Cyclus was zeker regelmatis hier, dat is het rare! Dacht gisterochtend ingesteld te worden maar ook dit stopte weer na een paar druppels.. erg vreemd! @ppver, banner staat moooooiiii!
@ NRG, twitter werkt niet op mijn werk .... en kan de link hier niet openen. Maar bedankt voor het meedenken, en totaal niet zweverig hoor, mijn moeder is al ruim 20 jr handlijnkundige met infintuatieve waarnemeningen/ reikimaster..... Maar met eigen (klein)kinderen is dat gewoon moeilijker. Ik ga vananavond link bekijken. dank je
hoevaak ben je nu weer ongi geweest na bevalling? Ik heb ook verschillend hoor, ook wel eens een paar druppeltjes waarbij je denkt: is dit het... en dan maar verdr gaat tellen. En n dan als eisprong eraan komt (voel ik) dan weet ik .. O was dus wel echte ongi... Maar niet voor de zekerheid testje gedaan, je weet wel, gewoon voor zekerheid (en onze nieuwsgierigheid)
@small, was wel al keer of zeven ongesteld geweest. Normaal altijd heel veel en dit herken ik totaal niet! Zal van de week eens bij kruidvat langs.. rare is ook wel dat ik ineens alles weer heel goed ruik. Of neemt mijn lijf weer eens een loopje met me... Zo vaag!
Dat ik er nog in trap he als mijn lijf weer eens een loopje met me neemt... Net getest en uiteraard negatief.. Mijn gevoel? Ach ik had het (echt) niet 'erg'gevonden als het wel zo was... Conclusie? Een derde misschien toch niet uitgesloten?
Spannend hoor Natjes, die gevoelens die dan weer oplaaien. Ik had het ook tien Femke nog klein was, maar we hebben er niets mee gedaan en nu is het bij mij weer weg... Maar wie weet dus op naar nr. 3??? @PPver: mooie banner en ik duim mee voor plakbeeb!!!!!! minimaal 9 maanden!!!
@Lijf neemt een loopje met je: mijn lijf ook: dan ben ik ziek, dan weer veel beter, dan weer kwakkelig en vandaag weer ziek. Grrrr, voel me echt weer beroerd, juist nu ik wat taken van een zieke collega ging overnemen... Lullig voor de leerlingen. En hoera: vanmiddag kids hele middag thuis! Tuurlijk, anders altijd gezellig, maar nu.....
Hoi meiden! Ik ben weer terug 3 weken lekker op Curacao gezeten...was heerlijk En wat zie ik??? PPver zwanger?! Wauw! Gefeliciteerd meid, geweldig!