Even nieuwtje tussendoor... Yadi is vannacht om 00.45 bevallen van een dochter! Zover ik alles kon lezen alles goed met mama en dochter. Naam zet ik maar niet neer hier.
Goh...dat is echt een beetje langs me heen gegaan geloof ik. Maar: gefeliciteerd Yadi! Miranke: het gaat vooral KOUD en KOUD hier Echt een ontzettend grote overgang hoor... Verder alles goed. Hoe gaat het met jou?
Ssssstt.....! Wat een stilte hier! Stilte voor de storm of...? Moet hier trouwens echt wat gaan doen in huis...maar heb geen zinhinnnn! Maar goed, jongens slapen dus is wel praktisch als ik nu het meeste doe.. Iemand nog zin om 5 wassen op te vouwen en 1 te draaien? aahhhhh!
Makkelijk maakt het wel dat hier niemand is.. Hoef ook niet te blijven ronddralen hier.. ahahaha Ga maar eens wat doen...bah!
@ Natjes, nee dank je. Die vijf wassen die opgevouwen moeten worden wachten thuis ook nog op me! Of in ieder geval twee hoge wasmanden vol
nee, dank u beleeft Net gesprek gehad op school hoe het nu met Marije gaat. Er zit gelukkig een stijgende lijn in, maar pfffff. Ze raakt nu gelukkig niet meer in paniek als juf de klas uitgaat. Ze houdt wel heeeeel erg goed de deur in de gaten, als juf zegt dat ze even weg is, vergeet ze dat, staat Marije bij de deur te wachten. Maar gelukkig geen hysterie/paniek. Verder goed gesprek over alle kleine vraagjes en ondersteuning van ons zelf. Waar we op moeten letten, tips. Een fijn gesprek, we hebben het getroffen met deze juf.
even snel een lieve knuffel! @yadi: gefeliiii! ben wel benieuwd naar naam, naast abinaam zegmaar! @small: wat fijn dat marije wat beter lijkt te gaan!!!! @natjes: nee dank je, geen vouwzin! hoest met wel/geen ongi? was je altijd niet behoorlijk onregelmatig? @ehhhhh weet niet meer! *rensmak*
@JD: Gefeliciterd met jullie tweede dochter! @natjes: Wil je mij naam pben? Of kan ik die ergens zien? En nee dank u, ik zoek zelf nog iemand om een paar wassen te draaien en op te vouwen. @smallie: Fijn dat juf zo meedenkt en zo lief is! Hier weer thuis, oma al sinds zondag niet meer gezien, Elke niet gezien, niemand gezien want Casper is weer ziek. Begon met verhoging en loopneus, nu is er ook een naar hoestje bijgekomen. En ja, het zal er allemaal best bijhoren dat een kind ziek is, maar hij heeft nu al een paar weken steeds verhoging dus maar een afspraak gemaakt bij de KA. Kijken wat die zegt, we kunnen morgen al terecht. Zijn jullie kindjes trouwens ook zo overduidelijk BLIJ als ze thuiskomen? Zo leuk om te zien
Yadi: gefeliciteerd!!!!! Leuk zeg, weer een meisje! Ben ook benieuwd naar de naam. @stilte voor de storm? Helaas niet de reden voor mijn stilte. Ben gewoon ordinair, ouderwets veel te heftig........... ZIEK. Wel gek: geen koorts, alleen maar pijn, pijn, pijn en behoorlijk verkouden. Ik ben eerlijk gezegd ook wel bang voor ontlading stress en is in principe niet erg, maar geeft dus wel aan hoeveel spanning er zit/zat... Maandag is mijn opvolgster begonnen met de lessen. De 29e heb ik een gesprekl met leidinggevende en P&O en dan bepalen we wanneer ik stop met werken en terug ga in ziektewet. Raar, maar ook goed. Heb behoefte aan duidelijkheid. Verder effe geen puf meer. Heb het af en toe nodig om even achter de computer te zitten, maar dat is wel vermoeiend. Maar het leidt wel af en nietsdoen doet bijna nog meer pijn...... Knuff aan allen.
Fem in het MUCK-setje (cute hè?) Vind het ook jammer dat ze het niet meer past, maar als één van jullie meiden het nog past. Klein prijsje is oké!
haai meiden even snelle zwaai voor ik een druk weekend inga morgen ga ik al de taarten bakken, de chocomousse maken en botercrème 1 voetbaltaart ga ik morgen afmaken en zaterdag de dooptaart vullen en bekleden zaterdag ook even zien of ik de doopboekjes kan maken maar dit hoeft niet persé ik word zowaar zenuwlappig en ben bang iets te vergeten zondag mooie kleertjes juud yadi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ben benieuwd naar de naam ppver gefeliciteerd et je zwangerschap illa voor jou een hele dikke knuf voor jou
Hier ben ik ook weer eens Druk, druk, druk en vanalles en nog wat wat me bezig houdt. Cin, he bah dat Casper weer ziek is! Idd bezoekje huisarts is niet verkeerd, laat die maar eens naar je mannetje kijken. Knuff, niet fijn je kindje steeds ziek(ig). Juud, ah dus ziektewet weer in. Idd duidelijkheid misschien ook wel fijn. Ga je nog verder kijken naar nieuwe baan of wil je webshop en schrijven uitbreiden? Hoe loopt je webshop eigenlijk? Kling, hoe is het met jou? En met liefFlorine? Yadi, gefeli met dochter. OOk ik ben benieuwd naar naam! Dus natjes pb jij ff iedereen Natjes soms ook goed van geen zin hebben en niks doen hoor! Je hebt het al druk genoeg! Bevalt trouwens de verzwaring van je werk je? Zuurtje, zondag doop! Leuk en spannend! Veel mensen die komen? Pix, op werk dus heftige veranderingen, hmmm. Leuk dat jullie datum hebbem geprikt en je nu uit kan leven naar de dag. Ik las dat je jurk al hebt uitgekozen/ gekocht. Leuk! Maar ben je niet bang dat hij straks niet past omdat je zo aan het afvallen bent? @ Small, fijn dat je goed gesprek hebt gehad met de juf van Marije. Als die meedenkt en leeft geeft je meteen een goed gevoel he.
gefeliciteerd yadi. voor degene die de 16e meeten, ik heb een reactie gedaan op doodle. namelijk een voorstel voor plaats Spelekids.nl mijn jurk is vandaag gekomen. past wel, zelfs iets te wijd onder de oksels. dat kan ik wel fixen. antwoord op leonie.. geeft niet als ik afval, ik kan naaien