hoi lieverds, kom even snel knuffels uitdelen aan jullie allemaal!!! Milla, voor jou een hele hele hele grote knuf... ik denk aan je en stuur posi vibes naar je eitjes
gaat hier goed! tenminste met mezelf wel haha, Eva is namelijk een brutale peuter geworden... die geeft een grote mond voor alles! morgen hebben we pakjes avond.. ze heeft er veel zin in. ben benieuwd hoe ze het ervaart. op mijn werk gaat het wel redelijk, mijn leidinggevende is van zijn functie gehaald door de nieuwe manager lang verhaal maar wel oneerlijk! ben nu bezig met afscheidscadeau voor hem. Ik maak met photoshop een popart canvas van ons team zoals de marilijn monroe schilderij van andy warhol.
zo.. een hele dag niks geschreven... gisteravond pakjes avond gevierd. Eva is erg verwend! Ze vond het erg indrukwekkend allemaal...
Hier ook een lieve grote grouphugknuffel Ik het zo erg dat Mila de enige en laatste is Niemand weet hoe zij zich moet voelen, maar als je je zelf voorstelt dat je kindje(s) er niet waren kom je wel een eindje denk ik Getverdemme wat een ellende.
*sluipt naar binnen* Ik weet niet of ik welkom ben, maar ik was in mijn hoofd even met jullie bezig en vroeg me af hoe het ging. Ik zie mooie en verdrietige berichten. Ik heb een mooi bericht: Op 16 november (ik schreef net iets heel anders van de zenuwen) ben ik (na een bliksembevalling van 8 uur) bevallen van Jeanine Sifra. Abigail is dus grote zus geworden. *blijft stiekum op de achtergrond kleven*
Lieve Milla, ik weet ook niet wat ik moet zeggen, vind het zo ongelooflijk k*t voor jullie! Denk aan jullie en hele dikke knuff voor jou!
Maisdin, tuurlijk ben je welkom, je bent een busmeisje doos! Gefeliciteerd met Jeanine, hoop dat alles goed is en gaat? Mil, nog meer knuffels, en weet dat we er zijn en blijven....
Milla: had je al ge-pm-d, maar ook via deze manier.. onwijs K*T Meid... er zijn geen woorden voor! :x Maisdin... hihi... weer een bijnaam *grijns*... hoe moet ik dit lezen: busmeisje, jij doos of busmeisjedoos... Alles gaat hier goed. Moet wel wennen aan twee krummels hoor. Het is wel anders dan alleen Abby. Die over in de nee fase zit. In mijn fotoalbum zitten wat nieuwe foto's van Abby en ook wat van Jean. Ben blij dat ik welkom ben.
@ Pixie: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Gaaf! @ Klingel: Florine alweer 1 jaar... mensen wat gaat de tijd snel...