Pvv, ben blij te horen dat je je beroerd voelt en ja, bustwin, leukkkkkk!!! Juud, Huh ziektewet nu, ik dacht ook dat je ontslag had ingediend? Mag je geen ontslag nemen? En of niet een andere functie? Directe vraag, ....maar denk je dat ' alles ' door HS komt? Ik bedoel, ik ervaar HS toch ook als iets moois en niet perse belemmerends. Eigenlijk bedoel ik of er niet meer/ anders speelt. Depressie achtig... Nou ja. @zwangeren, knuffel voor jullie, jullie zullen logischerwijs moeite hebben hier nu zwangere dingen te gillen. Grote knuffel ook voor jullie. Hier, gesloopt. Faaaaaaaase maar zon brullllllllnacht heb ik nooit meegemaakt op deze manier, zielig. Hopelijk kiesjesterreur ofso. Faaaaaaseeeeeeee.... *crash*
@Kling: ik zou geen ontslag nemen hoor, dat heb ik nooit beweerd. Is ook niet nodig, want Arbo-arts, werkgever, arbeidsdeskundige en ik zijn overeengekomen dat ik bij mijn huidige werkgever niet meer aan de slag kan (niet in mijn huidige functie, en er is geen ander passend werk). Daarom mag ik aan een tweede spoortraject beginnen, dat betekent: reïntegreren naar een andere werkplek. Dit traject is waar wat spanningen over zijn ontstaan, maar daar ga ik hier niet op in. HS is juist een heel mooie eigenschap, zeker als je geen last hebt van overprikkeling en je alle kwaliteiten kunt benutten. Ik sta echter sinds maanden continue onder grote druk, waardoor ik nu inderdaad vooral last heb van die hoge gevoeligheid. Ik heb last van lawaai, licht, maar vooral van sferen en spanningen om me heen. Siem biedt er momenteel een bron van spanningen bij, waardoor ik letterlijk weer overloop. Ik kan een drukke dag echt niet meer verwerken en alle antennes van mijn schema's staan weer meer dan aan.... Dat geeft wel depressieve gevoelens ja. Maar die schema's zijn in mijn jeugd wel ontstaan door veel onbegrip waar ik tegenaan liep, vaak vanwege HS/meerbegaafdheid. Maar in rustige, evenwichtige periodes vind ik HS inderdaad juist een fijne eigenschap. In de zomervakantie bijvoorbeeld, toen wij in Oostenrijk waren, kon ik echt optimaal genieten van al het moois en van de warme sfeer die overal hing. En het kan me ook helpen bij Siems worstelingen. Ik voel hem heel goed aan. Ik ben nu dus door al die spanningen aan het gaan om voor mezelf een situatie te kunnen creëren, waarin mijn HS juist ten volle wordt benut.
Hoihoi, kom even nachtelijk gillen in jullie bus: Ik ben weer zwanger! Gisteren positief getest, net weer. *stuiter*
Nrg, gefeliciteerd! Nog vrij vlot gelukt, toch? Hoe voel je je? Ppv, oei, last van de zwangerschap, maar het is voor de goede zaak! Zwangere fem en leo, hoe is het met jullie? Begint buikje al te groeien? En verdere klachtjes? Nog best veel zwangeren zo ineens weer in de bus (van wie we het weten dan), had nog zoooo de hoop dat Milla er een van zou zijn... De tijd zal het leren... Ontzettend dikke knuf voor jou!
goedemorgen seg! @nrg: gefeliciteerd! en wat goed, terwijl je nog BV geeft! is nrgman ook zo blij? hope so! @milk: ja, mila moest er 1 van zijn.. voor zover we weten- heb je wat te vertellen!? @juud: okee, verkeerd begrepen, dacht dat je ontslag had genomen. maar nu is overstap dus onzeker en dus stressy? mok. wat betreft je HS, ik denk inderdaad dat het ook/juist mooi is, en ik vroeg me hardop af of je ' alles ' op de HS zou moeten ' gooien ' . en inderdaad niet op depressie. ik hoop dat je het genieten zoals in oostenrijk weer voor elkaar zult krijgen.. het lijkt me zo vermoeiend nu en wat zijn schemas, wou ik steeds al vragen. vastgeroeste manieren van omgaan met dingen ofso? @hier: alles goed, alles moe, florine sloopnachtjes weer, hoektandjes kiesjes onderweg. maar het is allemaal te doen we genieten verder enorm van haar looprendansontwikkelingen, wat een feest. nu een kalm weekendje, hopelijk voor iedereen! smak en zoef.
vergeet ik helemaal op Juudje te reageren, snorrie meis! Kleertjes zijn superlief! nog wel te groot, maar komt goed HS; begin steeds meer te begrijpen wat het inhoud, hoe mooi en hoe moeilijk het kan zijn! Hoop dat de mooie momenten overheersen, of dat je in ieder geval een weg hebt daarnaartoe. Klingel: ik doel nu vooral op de zwangeren die het ons 'pas' laten weten als ze al zo'n 3 maanden zwanger zijn. Groot gelijk, daar niet van, maar was natuurlijk weleens anders in de bus! Moet wel zeggen dat ik ongi gister al had verwacht, nu ook nog niets, maar ben wel paar keer een dagje ziek geweest en nu al een week schor (sexy schijnt) en snotterig (iets minder sexy) en denk dat lichaam beetje van slag is. Dagdromen mag altijd toch Blij voor actieve Florine, wel sielug van tandjes/kiesjes. Hier zijn nu ook 3 kiesjes door, gaf flink wat zure poep en daardoor luieruitslag, verder viel het gelukkig wel mee.
@Milk: Ja, op zich best snel, want ik had pas na 22 maanden weer een cyclus, en erg onregelmatig ook nog. Ben ook echt verrast door de positieve test, ook al hebben we er wel gepland voor geklust @Kling: Nrg-man is ontzettend blij! Stond helemaal te trillen toen hij het kado met de test uitpakte En kreeg vanmorgen gelijk ontbijt op bed, met verse jus, dus dat beloofd wat!
Nrg, blij dat je vent er heel blij mee is! Gaat het ook goed/beter tussen jullie nu? En hoeveel BV geef jij nog? Gaaf dat je zwanger hebt kunnen worden ondanks dat Millk, drie kiesjes wek! En jij overlijd denk je? Dagdromen mag zeker! Moet! Willen jullie eigenlijk weer snel voor een tweede proberen te gaan? Volgens mij heb je er wel eens iets over gezegd maar kweet niet meer! Hier alles happy, wat een feest is het toch met florine. Ja, ook ondanks een paar gigantisch slapeloze nachten. Nu huppelt ze achter een bal aan in haar hippe glittertenue, volgens mij is de ergste hoektandterreur voorbij... Hele rest, dikke kus!
Dagdromen mag? Maar wat als dromen uitkomen? Als MMM-meisje een spontane zwangerschap... Na steeds beetje ziek zijn, maar 1 keertje vrijen... Wat als? Bekijk bijlage 205774 En dan komt de onzekerheid: zo'n dikke knaller op 3w5d? hoe kan dat nou? Ik doe die test om te verwachten dat ie gewoon negatief is, of maximaal een heel dun, net zichtbaar, bandje. Samen 5 minuten afwachten of ie stiekem positief wordt, maar het bandje verschijnt al zodra ik erop heb gedruppeld... Iemand ervaring met zo'n knaller zo vroeg?? En de onwaarschijnlijkheid, zoveel meiden hier die graag een eerste willen (Milla, heb het je al gePBt, dikke knuf, ECHT) of stiekem een tweede/derde, wat maar niet wil. En dan kom ik, spontaan doch gepland zwanger, maar nooit de verwachting (wel de hoop en de naiviteit) gehad dat dat kon... Knuf voor allemaal!
nrg gefeliciteerd meid milk wauw wat een knaller gefeliciteerd en ik heb er ervaring mee, ik had zo een knaller 7 jaar geleden op 3w2d en nu loopt mijn zoon hier vrolijk rond
Milk, wauw....wat gaaf! Gefeliciteerd. NRG, jij ook gefeliciteerd! Lieve milla....en zo lijkt de hele wereld wel 'zomaar' zwanger te zijn/worden. We denken veel aan je en gunnen je het echt als geen ander! Ook voor jou gaan we juichen....hoop ik. KNUFF
Jaaa, doooooooodeng! Zo onwerkelijk... Hadden het echt niet verwacht, al gingen we er natuurlijk wel voor! Maarja, wat verwacht je dan als je 'zo lang' bezig bent met een eerste... Fem: joehoe, een banner, eindelijk!
Milk gefeliciteerd! Ik ga voorlopig stoppen met zsp. Het doet mij alleen maar pijn en verdriet. Heb er niets aan, alleen maar teleurstelling. Dus wens jullie allemaal fijne dagen en goed nieuw jaar!
Het doet me pijn de laatste druppel voor je te zijn en wens jullie het beste voor komend jaar! We denken aan je en steunen je, ook als je er niet bent!
Milk wil dat wel even recht zetten. Dit is niet de druppel, had het gisteren al besloten. Alleen vandaag kreeg ik je mailtje. En dat waardeer ik ook enorm. Maar de druppel was dat iedereen in babyrinth wel een tp heeft en voor oud en nieuw of zelfs kerst nog mag testen. Dat was mijn toevluchtsoord geworden en ook daar wordt ik alleen maar verdrietig. Dus helemaal geen zsp is voor mij de oplossing. Dat moet je jezelf niet aanrekenen..