Milla lieverd toch...... Je moet doen waar jij je het beste bij voelt maar weet wel dat wij je altijd zullen steunen hier maar ook in het babyrinth..... Ik kan met geen mogelijkheid begrijpen hoeveel verdriet je hebt , maar wil je wel meegeven dat we aan je denken en dat je gemist zal worden... ik hoop dat er toch een klein kerstwondertje zich zal laten zien aan jullie... knuffel
Milla, ik begrijp het, teveel druppels tegelijkertijd en dat opgeteld bij je eigen teleurstelling, wou dat ik iets voor je kon doen of een garantie kon geven! jij=lief!
Milla; heel begrijpelijk dat je afstand neemt. We denken aan je.... Milk; wat gaaf.....gefeliciteerd meissie!! Je hoor het vaker....als de weg eenmaal vrij is gemaakt lukt het wel. Vroeger vriendinnetje had ook de hele mmm weg gehad en herstelde van een miskraam na ivf. Was de maand daarna spontaan zwanger en heeft nu 3 kindjes zonder verdere mmm. Nrg; gefeliciteerd!! Lief dat mannetje zo enthousiast is....dat wordt nog 8 mnd ontbijt op bed....minimaal Juud; dikke knuf voor achtbaan in jouw leven!!
Tsjonge wat een tegenstrijdigheden. Hoe dubbel kan het zijn. Het overduidelijke verdriet van de een en het ook zo logische geluk van een ander. Ik gun iedereen het zo ontzettend, kennis te maken met dat stukje geluk. Milla je zal het vast niet meer lezen maar hele dikke knuff. En heel begrijpelijk dat je nu even afstand neemt. Ik hoop alleen dat je wel laat weten wanneer jullie voor de laatste poging gaan. Dan gaan we ontzettend hard posipowerren jullie kant op! Nrg en Milk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben beetje uit lood geslagen door berichtje van Milla. ik voelde hem ook al beetje aankomen want lees in rinth ook mee en las daar ook de vreugde van tp's van veel meiden aan wie Milla steun had en daar het alleen overblijven van Milla. Omdat ze helemaal niks, geen tp of iets heeft. Wat is het leven toch soms ontzettend oneerlijk he! *gromstampmok!* Lieve Milla, ik snap je keuze om (hopelijk even) te stoppen met zwp. En al had ik hem niet gesnapt dan was het natuurlijk ook prima Liefje, ik spreek je nog wel keertje via whatsapp en weet dat ik aan je denk. Nrg en Milk wat een plotse ontboezemingen van jullie. 2 positieve testen! Helemaal leuk en allebei van harte gefeliciteerd!! Juud, wat een achtbaan weer! Maar ik snap niet helemaal waarom therapie stil staat doordat je werkleven niet loopt/ weer tegenspeelt? Juist in je privéleven heb je er toch ook veel aan? Maar je merkt ik ben leek dus geen idee. Ik geef je in ieder geval een krachtknuffel! Zuurtje, hoe gaat het met jou? En met Y.ente? Doet ze het nog steeds zo goed? En hoe voelt het als mama van 3?
@mill, wauw wat een wonder! Had vanochtend al een voorgevoel dat je zwanger bent, geen idee waarom! @lieve milla: begrijpelijke keuze meid. Hele dikke knuf voor Jou.
Heel dikke knuff voor jou en ik begrijp je volkomen! Hoop wel dat je mijn post van enkele pagina's terug nog wel hebt gezien: jij bent geen mislukking, jij mislukt niet. Ik ben zoooo trots op jou en je veerkracht. Ik duim en bid en hoop nog altijd voor je door. Veel liefs en dikke knuf en zoen!!!!!!!
Door deze perikelen heb ik al twee sessies alleen maar besteed aan mij stress en verdriet rondom de werksituatie, dat de thema's waar we eigenlijk middenin zaten totaal naar de achtergrond zijn verdwenen.... Is niet erg als je dat niet begrijpt. Vind het zelf ook wel eens moeilijk uit te leggen. Lief berichtje!
Milk, al beetje over schrik heen/ komt het al echt binnen dat je zwanger bent geworden zonder mmm! Wauw zeg!
@nrg proficiat met je positieve zwangerschapstest. @milk ik ben blij voor jullie dat het nu zwanger worden nu wel lukt zonder de mmm. proficiat met de positieve zwangerschapstest. @fem leuke banner. @milla een mega knuf voor jou. ik snap dat nu heel confronterend voor je is om op zsp te komen. en ik had het zo graag anders bij je gezien. daarbij blijf ik nog steeds voor jou hopen dat je kinderwens ooit vervuld mag worden. @me morgen middag naar de klien. nu ff last van gezonde zenuwen want ik vind het toch wel spannend. gister een bankhangdagje gehad en vanmiddag voelde ik me weer wat beter en zijn we naar kerstmarkt in aken geweest. het minder leuke was dat ik niet aan de gluwein mocht.. terwijl je overal die lekkere luchtjes ruikt.
Ik weet ff niet waar de buslijst is... Maar mijn vermoedelijke bevallingsdatum zet ik hier heeeeeeel voorzichtig neer. Dit omdat ik niet over de kritische grens heen ben. Het zal vermoedelijk 18 juli 2012 worden...............................
Wow milk! Grote griebels!! Zomaar zwanger van 1 beurt Gefeliciteerd! Ongelooflijk of niet! En vanmiddag voor t eerst getest? Of voelde ik in mijn bericht terecht ' dat die milk wel iets leek te verzwijgen '? Wonderen gewoon! Snap je onzekerheid wel, de T is gewoon vetter dan de C. Weet je zeker wanneer je ei was? Wow! Mila, heb je al gesproken, dus hier geen lang verhaal meer. Wel heel veel liefs en ik spreek zie je snel, Allemaal, Het is onwijs moeilijk, hoe verdriet en geluk en toeval en ontoeval naast elkaar staan in het leven. Kenden we elkaar niet dan wisten we niet van het geluk en de ellende van een ander. .. Maar nu wel en dat is mooi en hard tegelijk ... Hopelijk komt er een tijd dat zorgeloos Bussen weer echt kan zonder schaduwen. Knuf.
ppv: succes vanmiddag, spannend zeg! klingel: zeker ongelooflijk! Wat ik al zei, had echt niet verwacht dat er iets op die test zou verschijnen. Heb echt gister pas getest hoor, maar dacht/droomde wel al een dagje of 2-3 dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Durfde dat vrijdag naar milkman uit te spreken omdat ik toen nog niet mijn verwachte ongi had (laatste paar cycli steeds 26-27 dagen). Dus gister testen met hem erbij (al stond ie er dus al voor ik samen met hem kon kijken of er iets ging verschijnen), was dag 29. Ei had ik dit keer niet opgemerkt, normaal heb ik wel tekenen die aangeven dat ei er binnen 2-3 dagen aankomt, dus op dat teken hebben we wel gereageerd (die ene beurt dus ), maar door beetje ziek zijn enzo dacht ik ei niet opgemerkt te hebben. We zullen zien, ben nu aan het genieten van het idee, tijd voor onzekerheid komt vanzelf weer als het tijd wordt voor echo of als ik iets ga merken in mijn buik...
Over de mooie woorden van klingel gesproken: helemaal mee eens. Bedenk je eens dat je elkaar niet kende. Was je dan nu gelukkiger, onzekerder, ongelukkiger? Het is hard om te zien dat zaken niet gaan zoals men wil, maar doet je wel je eigen geluk waarderen of leert je ander geluk te zien. Ik denk dat het ons allemaal leert dat niet alles van een leien dakje gaat en dat je daarmee leert omgaan. Dikke knuf allen!! Ben blij met jullie en jullie steun!
is weer even paar dagen geleden dat ik hier was. Milla, ik vind het zo ontzettend verdrietig voor je. Ik snap je vertrek dan ook volledig. Ik kan voorstellen dat de teleurstelling steeds te groot is, en steeds groter word. Milk en NRG, van harte gefeliciteerd met de zwangerschappen! dat zijn wel een boel zwangere weer.. hier gaat het eigenlijk wel goed, maar vanmorgen flink zitten huilen. uitgebreid verhaal zal ik jullie sparen, maar het gaat geestelijk niet goed met mijn moeder